Lol doe jij dat maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon plaatjes draaien rechtstreeks vanuit iTunes, dan kan ik alles tenminste vinden
deckadancequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon plaatjes draaien rechtstreeks vanuit iTunes, dan kan ik alles tenminste vinden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nieuwe openerWarner Bros geluidjes
![]()
lekker binnenkomen hoor
boefje sukkelquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat een 12-jarige geen sociaal leven mag hebben![]()
Zeker niet als dat ten koste gaat van mama
Ja ik was net op tijdquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
zit iedereen nu weer op die kuttinychat?
www.opera.comquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lag aan Chrome blijkbaar, ben nu aan het fokken met IE
IEquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lag aan Chrome blijkbaar, ben nu aan het fokken met IE
Snuf.!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Film op tv.
Wat doe je op mijn computer
- ja iemand heeft gisteravond over de mijne gepist
Veeg me op
Ja iddquote:
Sopzequote:
Ik moet dan aan mono denkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik krijg weer hele rare voorstellingen bij baas onder baas
wat koelkast zegt, ik had iets anders in mijn gedachten bij een rick astley dubstep nummerquote:
Ja het topic moet juist levendig blijven en vooral weer wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als iedereen weggaat uit de tinychat ga ik ook maar weg
Daar hebben we Snuf. voor tochquote:
Peoplequote:
klukklukquote:
Nee luisteren!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik dacht nog: even kijken hoe spannend het hier inmiddels is geworden...... valt een beetje tegen hoor. Zo meteen maar eens een filmpje kijken, denk ik.
goezo jongenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen tinychat nu, dus terug naar Chrome
Ik maak geen spannende dingen meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Melting het volgende:
Vertel eens iets spannends dan, Huppel.
Ja mijn Chrome begon te kutten toen ik die Tinychat opstartte, begon ie te miepen over te weinig geheugenquote:
Nee.quote:
quote:
IE > Chromequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja mijn Chrome begon te kutten toen ik die Tinychat opstartte, begon ie te miepen over te weinig geheugen
Terwijl ie het in fucking Internet Explorer het wel deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat ik mis koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e spoiler maakte mijn dag weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ze nog wel luisterenquote:
hij vondt het eerst een kutplaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol je vraagt het gewoon voor jezelf aan sulle
Hij doet wel leuk die stemmetjesquote:
Ook dat is mogelijk als je bezoek hebtquote:
Die ken ik niet volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Melting het volgende:
Die is net zo slecht als die van de rode ridder.
quote:
Dat welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef Melting het volgende:
Whahaha.... die stemmetjes maken de mop wel.
Dat zei ikquote:
Alleen als achtergrondquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Manamanaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Melting het volgende:
Doe anders de muppets. Of is dat te moeilijk?
Jij maakt geen vrienden zo hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
huppelmuts praat als pino van sesamstraat
Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens een biertje opentrekken
Je zoon wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Maar mijn zoon heeft een sociaal leven, die moet ik zo ophalen
Die ken ik heel vaag nog wel geloof ikquote:
Toffe moederquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Maar mijn zoon heeft een sociaal leven, die moet ik zo ophalen
Altijd. Kind is nooit thuis. Alleen hij heeft zn fiets gesloopt dus ik mag hem overal heen brengen enzquote:
ik rook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
Zeg Koelkast.... ben jij zo stoned als een garnaal?
Dat vindt mn zoon hopelijk ookquote:
Wil jij stoppen met reclame maken voor 3FM hier in het RADIO ONZIN topicquote:
luister je wel of loop je zo ver achter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Melting het volgende:
Ken je dat lied van Van Kooten en De Bie niet? Zoek maar eens op.
Duvelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik tune ook net in. Ik ga denk ik een fles duvel pakken of een fles tripel. Welke zal ik doen?
En beginnen met het reclame maken voor ONZ RADIO in het 3FM Topicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij stoppen met reclame maken voor 3FM hier in het RADIO ONZIN topic
Duvelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik tune ook net in. Ik ga denk ik een fles duvel pakken of een fles tripel. Welke zal ik doen?
hij heeft het over henkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij stoppen met reclame maken voor 3FM hier in het RADIO ONZIN topic
Dat dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En beginnen met het reclame maken voor ONZ RADIO in het 3FM Topic
Ik heb het allebei nog nooit gedronken geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die tripel is wel van De Molen hoor.
Ik word er sowieso een beetje flauw van dat jij altijd maar 3fm bij iedereen door de strot probeert te douwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft het over henken stemmetjes nadoen
dan zijn dit de voorbeelden ten top
ik probeer ekstra weekend en stenders door de strot te douwen, maar alles tussen 6:00 en 19:00 op 3fm is kutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word er sowieso een beetje flauw van dat jij altijd maar 3fm bij iedereen door de strot probeert te douwen
Ik ga denk ik toch voor die van De Molen. Duvel ken ik al. Kan er misschien nog achteraan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ik heb het allebei nog nooit gedronken geloof ik
Dat wil hij voor zijn verjaardagquote:
Ook bitpopquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zolang het geen bitpop is, dan ben ik tevreden. Dance, trance, goa, dubstep, happy hardcore...
Ik denk ook niet dat hij het voor elkaar kan krijgen, ik gun het hem welquote:
Ik was nog beleefdquote:
Er is genoeg verschillende muziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Melting het volgende:
Een paar nummers is leuk, maar geen 24 uur. Doe me een lol!
Ja ik ben blont laat mequote:
Carnavalsmuziek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
oja, house heb je ook nog, en disco, genoeg variatie als je geen gitaar hebt...
Jawel sjalalie wel want eurovisiequote:
Viroquote:
Avond Viroquote:
Jaquote:
Ja gezellig manquote:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
Myra klinkt wel lekker als inlog jingle
quote:
Ik luister te veel ONZ Radio, ken de stem van iedereenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
Myra klinkt wel lekker als inlog jingle
Je luistert nooit teveel radio onzinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ik luister te veel ONZ Radio, ken de stem van iedereen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
DAT IS DIKKE BULLSHIT KOELKAST, live is toch echt anders dan op de cd.
Ok, misschien omdat je alleen dance luistert, dat er dan geen verschil is, maar een concert van jonsi bijvoorbeeldof een concert van De Staat
Mijn ex heeft het altijd koud. Als hij naar een eiland ging zette ik de thermostaat meteen zo goed als uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Dat het altijd te warm hebben ken ik... en ik zat op kantoor een tijd terug bij een koukleum, dat is dan echt hel, ik ging toen als het sneeuwde in m'n overhemd buiten staan roken om af te koelen.
Bagger blijft baggerquote:
Jij tikt en belt tegelijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het altijd koud. Als hij naar een eiland ging zette ik de thermostaat meteen zo goed als uit.
Als hij thuiskwam na 2 weken was het eerste wat hij deed de thermosstaat weer omhoog zetten
Ik ben vrouw, ik kan dat.quote:
Neequote:
Dat is jouw smaak. Ik noem voorbeelden van acts die écht anders zijn live en beter live (je hebt ook slechte live bands immers), maar dat het jouw smaak niet is, oké.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
Als je eenmaal blind kan typen is dat niet al te moeilijk meer.
Heb je gelijk in hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is jouw smaak. Ik noem voorbeelden van acts die écht anders zijn live en beter live (je hebt ook slechte live bands immers), maar dat het jouw smaak niet is, oké.
Jaquote:
Draai ik ook mn hand niet voor omquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:28 schreef Zokunen het volgende:
Mijn brein stond een tijd terug wel op knappen, toen was ik en met headset en met mobiel (sms) en op internet gewoon bezig, dan wordt het wel lastig :S
2-0 ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi![]()
Ik ben net erachter gekomen wat het IQ is van Leo Driessen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi![]()
Geen idee?quote:
hallonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi![]()
Het was iets met metal en lica.quote:
Nee nee dat ga ik niet zeggen, geef je skype aan koelkast dan kan je het zelf zeggenquote:
mja ik ben ook tweehandig onhandig, sommige dingen doe ik links en sommige rechts en dat valt bij multi-tasken zelden samen, dus altijd de verkeerder combinatiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draai ik ook mn hand niet voor om![]()
Zit nu ook te whatsappen
stoute katquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wou wel naar bed gaan ja, Maar de kat kwam op mijn bed springen
Ik skype niet meer, voorlopig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee dat ga ik niet zeggen, geef je skype aan koelkast dan kan je het zelf zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |