Lol doe jij dat maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon plaatjes draaien rechtstreeks vanuit iTunes, dan kan ik alles tenminste vinden
deckadancequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon plaatjes draaien rechtstreeks vanuit iTunes, dan kan ik alles tenminste vinden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nieuwe openerWarner Bros geluidjes
![]()
lekker binnenkomen hoor
boefje sukkelquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat een 12-jarige geen sociaal leven mag hebben![]()
Zeker niet als dat ten koste gaat van mama
Ja ik was net op tijdquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
zit iedereen nu weer op die kuttinychat?
www.opera.comquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lag aan Chrome blijkbaar, ben nu aan het fokken met IE
IEquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lag aan Chrome blijkbaar, ben nu aan het fokken met IE
Snuf.!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Film op tv.
Wat doe je op mijn computer
- ja iemand heeft gisteravond over de mijne gepist
Veeg me op
Ja iddquote:
Sopzequote:
Ik moet dan aan mono denkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik krijg weer hele rare voorstellingen bij baas onder baas
wat koelkast zegt, ik had iets anders in mijn gedachten bij een rick astley dubstep nummerquote:
Ja het topic moet juist levendig blijven en vooral weer wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als iedereen weggaat uit de tinychat ga ik ook maar weg
Daar hebben we Snuf. voor tochquote:
Peoplequote:
klukklukquote:
Nee luisteren!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik dacht nog: even kijken hoe spannend het hier inmiddels is geworden...... valt een beetje tegen hoor. Zo meteen maar eens een filmpje kijken, denk ik.
goezo jongenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen tinychat nu, dus terug naar Chrome
Ik maak geen spannende dingen meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Melting het volgende:
Vertel eens iets spannends dan, Huppel.
Ja mijn Chrome begon te kutten toen ik die Tinychat opstartte, begon ie te miepen over te weinig geheugenquote:
Nee.quote:
quote:
IE > Chromequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja mijn Chrome begon te kutten toen ik die Tinychat opstartte, begon ie te miepen over te weinig geheugen
Terwijl ie het in fucking Internet Explorer het wel deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat ik mis koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e spoiler maakte mijn dag weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ze nog wel luisterenquote:
hij vondt het eerst een kutplaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol je vraagt het gewoon voor jezelf aan sulle
Hij doet wel leuk die stemmetjesquote:
Ook dat is mogelijk als je bezoek hebtquote:
Die ken ik niet volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Melting het volgende:
Die is net zo slecht als die van de rode ridder.
quote:
Dat welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef Melting het volgende:
Whahaha.... die stemmetjes maken de mop wel.
Dat zei ikquote:
Alleen als achtergrondquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Manamanaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Melting het volgende:
Doe anders de muppets. Of is dat te moeilijk?
Jij maakt geen vrienden zo hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
huppelmuts praat als pino van sesamstraat
Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens een biertje opentrekken
Je zoon wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Maar mijn zoon heeft een sociaal leven, die moet ik zo ophalen
Die ken ik heel vaag nog wel geloof ikquote:
Toffe moederquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Maar mijn zoon heeft een sociaal leven, die moet ik zo ophalen
Altijd. Kind is nooit thuis. Alleen hij heeft zn fiets gesloopt dus ik mag hem overal heen brengen enzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |