Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Weet niet, aangevuld wordt het ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
sinds wanneer doen we hier aan kliekjes vaste gaste in de OP
Sinds ik hier kom iig al. En dat is net twee weken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom iig al. En dat is net twee weken.
Beter gebruik je die om die gast neer te knuppelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar mijn 80-200 komt eraan en Mexicaantje is haar geld kwijt
Denk dat mijn 400mm wat zwaarder/harder/massiever is..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter gebruik je die om die gast neer te knuppelen
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
Ik weet waar het is hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar mijn 80-200 komt eraan en Mexicaantje is haar geld kwijt
ff foto's bewerken, dan zal ik de op wel aanpassen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.
Ik weet alleen niet waar hij isquote:
Grappig dat ook 3/4e ervan hardcore bij de meet van vandaag zijn op komen dagenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff foto's bewerken, dan zal ik de op wel aanpassen.
Kunnen jullie dan ff een lijstje maken met mensen die erin moeten?
Tuurlijk. Alleen jammer dat niemand zich aan de dresscode heeft gehouden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Grappig dat ook 3/4e ervan hardcore bij de meet van vandaag zijn op komen dagen
dit roepen:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar hij is
Wat zal ik doen als ik hem nog eens tegenkom? Hij is namelijk regelmatig actief in Eindhoven.
Gewoon er op af stappen? Heb de indruk gekregen dat je dat wel zou durvenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar hij is
Wat zal ik doen als ik hem nog eens tegenkom? Hij is namelijk regelmatig actief in Eindhoven.
Stuur 'm dan maar naar mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar hij is denkkkk ik best wel sterk. Heb geen zin om in elkaar geslagen te worden.
Je weet het verhaal niet eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Goede avond!
Vanmiddag iets vreemds meegemaakt. Was in Eindhoven bij een maat van me geweest toen ik ineens 20,- kreeg van iemand. Nou bedankt dan maar, ik kende diegene ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |