Da's wel snel gezegd, niet?quote:
Dat mag niet van z'n ex! Lezen!quote:
Hierna stopte ik met lezen...quote:Beste fokkers,
Het is nu inmiddels ongeveer 2 maanden uit met mijn ex.
Toen het uitging, ben ik haar nog altijd gaan opzoeken, achter haar aan gaan lopen, aan haar deur kloppen, bellen, smsen etc.
quote:Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij (nu doet ze het gewoon en mag ze het ook van me, maar zelfs al mocht het niet doet ze het toch)..Maar ik ging toen der tijd zelf ook niet opstap, nu ga ik zelf ook wel.
Haar nog even flink stalken terwijl zij dat niet wil zal denk alles wel goed maken. ik zeg doen!quote:[..]
Toen het uitging, ben ik haar nog altijd gaan opzoeken, achter haar aan gaan lopen, aan haar deur kloppen, bellen, smsen etc.
[..]
Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij
[..]
dat ik haar een volle maand met rust moet laten, nu twijfel ik of ik haar wel met rust moet laten
[..]
Dat inderdaadquote:
Ik ging zelf ook niet opstap, ik wou gewoon voorkomen dat er iets zou gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Had je een sletje aan de haak geslagen?
Wat heb ik gedaan dan? Buiten het feit dat ze niet opstap mocht heb ik haar niks anders verboden, ja ze mocht niet met jongens zijn maar dat is vanzelfsprekend aangezien ik ook niet met meisjes mocht zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef BasementDweller het volgende:
Ik weet niet waar je vandaan komt maar.... This ain't Iran dude!
Ik snap dit soort dingen echt nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef idontwannastop het volgende:
Wat heb ik gedaan dan? Buiten het feit dat ze niet opstap mocht heb ik haar niks anders verboden, ja ze mocht niet met jongens zijn maar dat is vanzelfsprekend aangezien ik ook niet met meisjes mocht zijn
Als je bang bent dat er überhaupt al iets kan gebeuren met je vriendin, vertrouw jij haar gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Ik ging zelf ook niet opstap, ik wou gewoon voorkomen dat er iets zou gebeuren.
[..]
Wat heb ik gedaan dan? Buiten het feit dat ze niet opstap mocht heb ik haar niks anders verboden, ja ze mocht niet met jongens zijn maar dat is vanzelfsprekend aangezien ik ook niet met meisjes mocht zijn
Inderdaad, je moet altijd met jouw echte account waar mensen jou op kennen al jouw persoonlijke verhalen postenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dlocks het volgende:
Oh wacht, TS is een kloon:
http://forum.fok.nl/user/history/338528
Kom op, het verhaal van TS is dermate kansloos dat het simpelweg niet echt kan zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet altijd met jouw echte account waar mensen jou op kennen al jouw persoonlijke verhalen posten. Er is nog zo iets als privacy.
Nee, ik bedoel dat niet. ik bedoel van dat jongens achter haar aan willen gaan ofzo, niet van haar kant, maar als ik al hoor dat een jongen het probeert heb je al zo'n kutgevoel weetje..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je bang bent dat er überhaupt al iets kan gebeuren met je vriendin, vertrouw jij haar gewoon niet.
Afspraken maken heet dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen echt niet
Laat jij iemand anders bepalen wat je wel en niet mag ?
Ik vraag aan mensen of het beter is om haar met rust te laten voor een tijdje of om toch nu door te zetten.... wtf?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom vraag je ons om advies als zij het jou al heeft gegeven
Je bent een blok aan haar been en ze wil daar vanaf op een nog redelijk subtiele manier.
We hebben gezoend, relatie van 2 en half jaar praat ik hier over...Tis geen grapquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef Snackie017 het volgende:
Maar toen je donderdag naar haar toe was geweest heb je haar toen nog mogen neuken ofniet ?
Zij wil rust, jij blijft achter haar aanlopen, zij zegt nog een keer duidelijk dat ze rust wil, minstens een maandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat niet. ik bedoel van dat jongens achter haar aan willen gaan ofzo, niet van haar kant, maar als ik al hoor dat een jongen het probeert heb je al zo'n kutgevoel weetje..
[..]
Afspraken maken heet dat.
[..]
Ik vraag aan mensen of het beter is om haar met rust te laten voor een tijdje of om toch nu door te zetten.... wtf?
Maar ik vraag me af of het verstandig is om haar met rust te laten, ik ben bang dat ze me gaat vergeten, is het niet beter om haar af en toe nog iets te sturen ofzo?...Ik snap gewoon niet wat ik moet doen, ik laat haar iig wel met rust voor 1 a 2 weekjes sowieso..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zij wil rust, jij blijft achter haar aanlopen, zij zegt nog een keer duidelijk dat ze rust wil, minstens een maand
Wat doe jij
Je vraagt of je weer achter haar aan moet lopen"?![]()
En ik snap niet dat je dat soort afspraken kan maken maar okee
Dude, zij zegt 1 maand en jij maakt daar 1 a 2 weekjes van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:37 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of het verstandig is om haar met rust te laten, ik ben bang dat ze me gaat vergeten, is het niet beter om haar af en toe nog iets te sturen ofzo?...Ik snap gewoon niet wat ik moet doen, ik laat haar iig wel met rust voor 1 a 2 weekjes sowieso..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:56 schreef idontwannastop het volgende:
Beste fokkers,
Het is nu inmiddels ongeveer 2 maanden uit met mijn ex.
quote:Vrijdag kreeg ik een bericht op hyves dat ze me nooit meer wou etc. omdat een meisje mij had gespot op een ander meisje, en toen ben ik snel naar haar huis gerend en hebben we het uitgepraat etc.
quote:We hebben afgesproken dat ik niet met meisjes mag praten, niet op msn/hyves en ook niet in het echt (omdat ik eerlijk gezegd veel meisjes meekrijg en ze snel op mij vallen) en dat zij soms met een jongen mag praten, ze zei dat ze hun toch nooit wou. Ik vond dit een kut afspraak maar ik accepteerde het, ik weet dat tegenspraak gaat leiden tot nog meer ruzie.
quote:Een probleem die grote invloed heeft zijn haar vriendinnen, haar vriendinnen zijn losbandige meiden die altijd maar weer een andere jongen willen etc, maar een daarvan heeft nu een vriend en zij houd zich ook rustig dus ik vertrouw mijn vriendin/ex-vriendin wel op een of andere manier.
Haar vriendinnen haten mij omdat mijn vriendin eerst niet opstap mocht van mij (nu doet ze het gewoon en mag ze het ook van me, maar zelfs al mocht het niet doet ze het toch)..Maar ik ging toen der tijd zelf ook niet opstap, nu ga ik zelf ook wel.
Ik wilde de beste dingen highlighten maar er staat zoveel moois inquote:Ik heb geprobeerd aardig te doen tegen die vriendinnen, hoi zeggen etc. Een lange hyves-bericht sturen met erin sorry te zegge voor wat er ooit is gebeurd, alleen 1 van haar vriendinnen reageerde maar die vriendin die reageerde gaat nu niet echt meer met haar om, ze zei iig dat ze me niet haat en dat ik niet meer dom moest doen en dit me laatste kans is etc.[/qote]
[quote]
Maar waar ik me dus zorgen om maak is, is het wel goed om haar met rust te laten?
Mensen met ervaring of die zelf in zulke situatie zitten, helpt het om iemand dan met rust te laten of gaat diegene je dan vergeten?
Ik voel me echt mega slecht en ga dood van binnen, enige wat me nog staande houd is dat ze zei dat het goed zou komen![]()
Bedankt voor je reactie, zon reactie had ik nodig. Je hebt gelijk, ik ga ook daarmee stoppen en dat hebben we afgesproken. Ik had der ook een dag je of twee met rust gelaten eerst en toen kwam ze zelf contact zoeken. Dus ik ga zorgen dat zij mij mist.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Suesse het volgende:
Als ik dit zo lees kan ik maar één ding lezen: ik snap helemaal dat je vriendin je een tijdje niet wil zien. Het is echt absolúút niet aantrekkelijk als iemand zo achter je aanloopt. En het is al helemaal niet aantrekkelijk als diegene je gaat verbieden om met andere jongens om te gaan. Ik kan uit je verhaal niet echt opmaken of je ex ook zo obessief, claimerig en jaloers is als jij, maar ik geef je een advies: STOP met achter haar aanlopen, STOP met claimen en laat haar haar gang gaan en focus je op jezelf. Dit is dus absoluut geen aantrekkelijk gedrag. Ze zal eerder weer naar je toekomen als je haar met rust laat. Dan krijgt ze de ruimte om te ademen en zich wellicht op den duur af te vragen of je haar wel mist. Als je zo door gaat raak je haar zeker weten kwijt.
Ik behandelde haar slecht omdat ik me kut voelde, en zij kwam mij toch opzoeken. Ik vroeg haar om een dagje niet af te spreken, maar ze wou per se en kwam toen naar mijn huis en toen hebben we flinke ruzie gehad, en zo begon het... Daarna paar dagen niet gesproken en toen had ze me verteld dat ze niet meer wou, met slecht behandelen bedoel ik dat we alleen nog maar ruzie hadden opeensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef trekeennummertje het volgende:
1) Hoe oud ben jij?
2) Waarom/Hoe behandelde je haar slecht?
Ze zei net echt een datum, tis niet zo dat we na 1 maand weer afspreken, ze zei gewoon dat ze tijd nodig had en als ze wou dat ze zelf ging contact zoeken, Maar ik ga naar 2 weken haar een bos bloemen sturen met een briefje erbij...Zodat ze weet dat ik aan haar denk.. Ik ga zelf niet langsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dude, zij zegt 1 maand en jij maakt daar 1 a 2 weekjes van.
Lijkt me dat ze dat niet leuk gaat vinden.
Ik hou van haar en schaam me niet om dat te zeggen en wil haar graag terug. Ga maar de stoere jongen uithangenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjezus, dat je als een man zijnde achter meisjes gaat aanlopen..
Ga met een ander meisje en je zult merken dat je dat je dat meisje dan opeens leuk gaat vinden. Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet, heeft nooit bestaan, en zal nooit bestaan, dus geef de moed maar op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef idontwannastop het volgende:
We zijn idd allebei nog niet oud, maar kijk het is niet zo dat ik een relatie met haar heb omdat ik er een nodig had, ik ben gewoon verliefd en geloof dat zij mijn ware is. We zijn elkaars eerste in bed en hebben ook geen ander gehad, en we deden alles samen etc. En het was niet zo dat we op een brief hadden geschreven: Je mag dit en dat niet. Ik vertelde haar gewoon dat ik het niet fijn vond als ze opstap ging, en ze zei oke, en toen vertelde zij was zij niet fijn vond. Het is dus gevoel, Ik moet nu haar zo lang mogelijk met rust zien te laten ookal ben ik bang dat ik ga falen omdat ik haar heel erg mis...
Beetje cru gezegt maar er zit wat in. En wel minstens een week wachten, en niet opdringerig gaan worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ga met een ander meisje en je zult merken dat je dat je dat meisje dan opeens leuk gaat vinden. Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet, heeft nooit bestaan, en zal nooit bestaan, dus geef de moed maar op.
Als je haar terug wil: zeg haar dan over een weekje:"ik geef je een keus. Of we nemen nu weer verkering of gaan in ieder geval weer met elkaar om, of ik ga verder met mijn leven, want ik heb mijn tijd wel beter te besteden.".
Ik mis alleen nog een stukje over fysieke mishandeling. Als dat er ook nog in zou staan zou het plaatje compleet zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Dit is mijn lievelingstopic nu al.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wilde de beste dingen highlighten maar er staat zoveel moois in.
Eerlijk gezegd geloof ik dit niet echt, ik ben al 2 en half jaar met der en mijn gevoel is nog steeds niet veranderd, ze past gewoon zo goed in mijn leven.quote:Ga met een ander meisje en je zult merken dat je dat je dat meisje dan opeens leuk gaat vinden. Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet, heeft nooit bestaan, en zal nooit bestaan, dus geef de moed maar op.
Ze vroeg daar een maand om, ofja ze wou een pauze. Ik geef haar over 2 weken een brief waarin ik zeg dat we weer met elkaar moeten afspreken, anders dat ik gewoon verder met mijn leven ga. (Ookal weet ik stiekem dat ik dat toch niet kan)quote:Als je haar terug wil: zeg haar dan over een weekje:"ik geef je een keus. Of we nemen nu weer verkering of gaan in ieder geval weer met elkaar om, of ik ga verder met mijn leven, want ik heb mijn tijd wel beter te besteden."
Thanks, ga ik ook doen. Bedankt voor je steun.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:03 schreef Skylark. het volgende:
Gast, laat een maand lang compleet niks van je horen, stuur dan een luchtig smsje en ze smeekt of je terug wil als ze al niet eerder zelf contact zoekt. Ongeacht hoe ongezond jullie relatie eerst was, als het eerst prima was voor haar is het dat nu ook.
Ik verbied, ofja niet eens verbieden maar vertel wat ik niet fijn vind en jullie doen alsof ze in een cel zit als ze met mij is?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:15 schreef _Lily_ het volgende:
Ik denk dat dit nooit meer goed komt. Dus ik zou zeggen: Loslaten, hoe hard het ook klinkt. En hoe moeilijk het ook is. Maar uiteindelijk kom je daar sterker uit.
Dus gewoon doen en als je een nieuwe vriendin hebt: Doe het beter
Ga niet allerlei dingen lopen verbieden.
Ik zou het niet pikken als ik niet met andere jongens mag praten van mijn vriend, doe ff normaal.
Geen turk, Geen Marokkaan. Wat ben JIJ een mongool, ik verbied haar helemaal niet om lol te hebben, we zijn zelf af en toe opstap geweest en hebben genoeg lol gehad, ik vind het gewoon niet fijn als ze zonder mij opstap is, nu accepteer ik het wel maar daarvoorheen niet nee. Zij vond het ook helemaal niet erg, anders bleef ze wel niet bij mij toen ik het haar al verbood op het beginquote:Op zondag 13 maart 2011 13:14 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hoe oud is deze waarschijnlijk Turk of Marokkaan nou? Wat ben jij een mongool zeg TS. Echt. Beetje haar verbieden lol te hebben. Rot op naar je eigen land waar de vcrouwen slaafs zijn en val normale meiden niet lastig.
Ohh dus ik moet haar maar met elke jongen laten gaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:22 schreef Kittl het volgende:
Het is uit, en ze mag nog steeds geen zak van jeIk vind je maar een creep..
Je naam zegt trouwens al genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Engerd.Laat dat kind met rust en ga iemand van je eigen nationaliteit en cultuur zoeken, want daar zit je zo te horen helemaal in vastgebakken.
Sorry maar zo ben ik niet in elkaar gesteld. Ik kan er niet mee leven als jongens met mijn vriendin flirten, zo kan mijn ex-vriendin/toekomstige vriendin er ook niet mee leven als ik geflirt krijg van meisjes. En nogmaals ik vertrouw haar wel maar ik vertrouw de andere jongens niet. En bij ruzies heeft ze me ook elke keer genoeg laten weten dat ze alleen mij wil.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:04 schreef MOD het volgende:
Tsk ik ken een aantal gevallen waarbij één van de partners zo bezitterig als jij je voor doet. Het zijn echt de meest kansloze relaties. En ik haat ze, want als het om mijn vrienden gaat, treft het ook mij. En ik gun de ander zijn geluk wel hoor, maar áls ze even los van elkaar zijn zie ik hoe ontzettend ze onder druk staan. En dan ook meteen toegeven aan al die dingen maar wel claimen dat ze zo ontzettend van elkaar houden. In mijn ogen alleen maar bang om alleen te zijn.
Maar 99% van de tijd zit ik dus in de kroeg een biertje te drinken samen met mn maat én aanhangsel. Hoe kan je het dan nog stoer over mannendingen hebben. Flikker toch op man, zoek een leven buiten je vriendin en accepteer het feit dat ze vreemd gaat, als ze dat doet.
Want dat doet ze toch niet, als je logisch beredeneert. In mijn relatie laat ik mn meid zo veel mogelijk los. Niks verbieden, ik moedig het zowat aan, dat vreemd gaan. Niet dat ik het zou accepteren, maar op die manier krijg ik wel te horen dat ze van me houdt, zonder te gaan claimen.
Lekker laten doen, respect tonen en af en toe een arrogante klootzak zijn. Tussen de vrouwen rondhuppelen en hier en daar flirten. Dat is namelijk ook een manier om de waarde van je huidige relatie in te zien. Er zijn maar weinig vrouwen die aan mijn meisje kunnen tippen en dat bevestigt dan weer hoe speciaal ze voor me is.
Maar om tot dat inzicht te komen moet je een paar ballen groeien en ervaring op doen en dus ouder worden. Dump die bitch en neuk in het rond. Je kan niet de rest van je leven bij zo iemand blijven die je niet vertrouwt. Ik zou dood moe worden, elke keer dat ik moet nadenken over wat mn meid nu weer aan het uitspoken is.
Echt jonge![]()
![]()
Ze mag praten met andere jongens, ik mag van haar juist niet met andere meisjes pratenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:15 schreef _Lily_ het volgende:
Ik denk dat dit nooit meer goed komt. Dus ik zou zeggen: Loslaten, hoe hard het ook klinkt. En hoe moeilijk het ook is. Maar uiteindelijk kom je daar sterker uit.
Dus gewoon doen en als je een nieuwe vriendin hebt: Doe het beter
Ga niet allerlei dingen lopen verbieden.
Ik zou het niet pikken als ik niet met andere jongens mag praten van mijn vriend, doe ff normaal.
Sorry maar dit is echt grote onzin, dus omdat er meerdere zijn moet je niet vechten voor die ene waarvan je houd?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
Laat de dame met rust, There are more fish in the sea.
Omdat het van 2 kanten moet komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:16 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt grote onzin, dus omdat er meerdere zijn moet je niet vechten voor die ene waarvan je houd?
Waarom blijven mensen dan bij elkaar ' als er toch wel meerdere zijn ' ? Dan gaat toch iedereen wel na een maandje bij elkaar weg?
Dude, als je het niet af kunt met normale argumenten ga je maar persoonlijk beginnen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef idontwannastop het volgende:
Wat een racisten zeg, echt niet normaal hierzo![]()
1. Ik VERBOOD haar niks, ik vertelde haar dat ik het niet FIJN VOND. En ze doet niet wat ik niet fijn vind, ik snap niet hoe jullie het normaal vinden je vriend(in) gewoon vreemd te laten gaan, ik wil dat juist voorkomen, ik vertrouw haar wel maar ik vertrouw andere mannen niet.
Voorbeeld: Ze is opstap, en ze staat te dansen, een jongen komt achter haar en wilt haar schuren ofzo, ze stapt natuurlijk opzij, maar die jongen heeft het toch geprobeerd, en daar voel ik me kut over.
[..]
Ik verbied, ofja niet eens verbieden maar vertel wat ik niet fijn vind en jullie doen alsof ze in een cel zit als ze met mij is?
[..]
Geen turk, Geen Marokkaan. Wat ben JIJ een mongool, ik verbied haar helemaal niet om lol te hebben, we zijn zelf af en toe opstap geweest en hebben genoeg lol gehad, ik vind het gewoon niet fijn als ze zonder mij opstap is, nu accepteer ik het wel maar daarvoorheen niet nee. Zij vond het ook helemaal niet erg, anders bleef ze wel niet bij mij toen ik het haar al verbood op het begin
[..]
Ohh dus ik moet haar maar met elke jongen laten gaan?Als ze mij terug wil moet ze zich wel aan een bepaalde ritme houden ja, ze mag met jongens praten maar ik hoef niet te horen dat ze gezoend te hebben, dan kan ze opflikkeren. Ik doe zelf ook alleen maar praten en meer niet.
[..]
Je naam zegt trouwens al genoegIk ben Spaans, ik wou niet eens reageren nadat ik je fotoboek had gezien, lelijk wijf. Ik ben geen hypocriet, toen ik haar heb verteld dat ik niet wou dat ze opstap ging ben ik zelf ook niet gegaan, ofwel dan?
Jeetje zeg, wat een haters hier allemaalHet gaat niet eens meer over wat ik moet doen maar het gaat over verbieden
![]()
Mensen blijf aub on-topic.
[..]
Sorry maar zo ben ik niet in elkaar gesteld. Ik kan er niet mee leven als jongens met mijn vriendin flirten, zo kan mijn ex-vriendin/toekomstige vriendin er ook niet mee leven als ik geflirt krijg van meisjes. En nogmaals ik vertrouw haar wel maar ik vertrouw de andere jongens niet. En bij ruzies heeft ze me ook elke keer genoeg laten weten dat ze alleen mij wil.
Maar ik heb begrepen dat ik het beste 2/3 weken haar eerst met rust kan laten.
Alleen twijfel ik nu of ik nou een smsje moet sturen of een bos bloemen met een kaartje..
mvg
Ik laat haar toch ook met rust of niet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat het van 2 kanten moet komen.
En het moet niet afgedwongen worden, en al helemaal niet gaan stalken.
Als zij rust wil, of even dat je geen contact wil.
Dan heb jij dat te respecteren.
.uit
Jij zegt dat IK persoonlijk begin? wtfquote:Dude, als je het niet af kunt met normale argumenten ga je maar persoonlijk beginnen? Kijk, prettig allemaal dat je mij lelijk vindt enzo, maar je moet haar gewoon met rust laten. Dat vraagt ze toch van je? Waarom is het dan zo moeilijk om dat te doen. Dingen forceren is helemaal slecht in een relatie. Maar aangezien je niks van niemand aanneemt, waarom doe ik nog moeite? Ik ben toch lelijk.
Ik laat haar ook met rust voor de 100e x volgens mij kan je gewoon niet lezen of wil je het niet lezenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Engerd.Laat dat kind met rust en ga iemand van je eigen nationaliteit en cultuur zoeken, want daar zit je zo te horen helemaal in vastgebakken.
Ik vind je wel mooi; Mijn type girl.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, als je het niet af kunt met normale argumenten ga je maar persoonlijk beginnen?Kijk, prettig allemaal dat je mij lelijk vindt enzo, maar je moet haar gewoon met rust laten. Dat vraagt ze toch van je? Waarom is het dan zo moeilijk om dat te doen. Dingen forceren is helemaal slecht in een relatie. Maar aangezien je niks van niemand aanneemt, waarom doe ik nog moeite? Ik ben toch lelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef idontwannastop het volgende:
Onze relatie is echt geen type standaard relatie,
Klinkt niet als een verlies zo'n relatie.quote:we hebben zoveel ruzie gehad altijd, maar vonden het beide niet erg en hebben het allebei altijd goedgemaakt
Ja, ik kan wel lezen hoor. Je laat haar met rust voor 2 weken, alleen zij vraagt voor een maand. Wat is daar zo moeilijk aan? En ik doe niet alsof ze in een cel zit, maar als zij vraagt om rust (lees: geen contact), waarom ga je dan iets sturen? Dat is namelijk contact opzoeken en dat wil ze blijkbaar niet, anders vraagt ze niet om rust. En ik ben niet de enige die dat zegt, maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan en je blijft doordrammen op die 2 ŕ 3 weken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Jij zegt dat IK persoonlijk begin? wtf
[..]
Ik laat haar ook met rust voor de 100e x volgens mij kan je gewoon niet lezen of wil je het niet lezenIk vraag me alleen af wat ik moet doen na die paar weekjes, een sms sturen of een bos bloemen. Doe aub niet alsof ze in een cel zit
Ik zou dan zelf al enorm op hem afgeknapt zijn als hij toch na die 1 a 2 weken weer contact op gaat zoeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:27 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi; Mijn type girl.
(dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik jouw type ben en dat zeg ik dus ook niet, just in case).
@ TS: Gewoon 1- tot 2 weken wachten, anders heeft ze waarschijnlijk haar gevoelens opzij geschoven en heb je helemaal geen kans meer.
Stuur haar een sms dat je met haar wil afspreken, ga wat koffie drinken in de starbucks, of maak een wandeling, en terwijl jullie bezig zijn met zo'n activiteit kunnen jullie praten over hoe het verder met jullie moet. Also, throw in a kiss. Vaak worden meiden spontaan (weer) verliefd als je ze zoent.. natuurlijk niet onverwacht, maar creer een situatie waarin het schikt.
Hoe hebben ze die relatie in de eerste plaats zo lang volgehouden? - Ik denk dat het wel goed komt. Zo niet, dan mijn fout, maar dan kan TS altijd nog het advies opvolgen van de rest van de fok!ers: er zwemmen meer vissen in de zee.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf al enorm op hem afgeknapt zijn als hij toch na die 1 a 2 weken weer contact op gaat zoeten.
Geen idee.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die relatie in de eerste plaats zo lang volgehouden? - Ik denk dat het wel goed komt. Zo niet, dan mijn fout, maar dan kan TS altijd nog het advies opvolgen van de rest van de fok!ers: er zwemmen meer vissen in de zee.
Bedankt. Koffie drinken word hem niet omdat we allebei niet zoveel tijd hebben voor zulke dingen als een ' drankje doen' ik denk ook niet dat zij dat wil aangezien haar vriendinnen mij zo graag mogelijk niet met haar willen zien, maar ik ga haar mee naar de film vragen en anders gewoon bij haar of mij thuis.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:27 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi; Mijn type girl.
(dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik jouw type ben en dat zeg ik dus ook niet, just in case).
@ TS: Gewoon 1- tot 2 weken wachten, anders heeft ze waarschijnlijk haar gevoelens opzij geschoven en heb je helemaal geen kans meer.
Stuur haar een sms dat je met haar wil afspreken, ga wat koffie drinken, of maak een wandeling en terwijl jullie bezig zijn met zo'n dergelijke activiteit kunnen jullie bijpraten over hoe het verder met jullie moet.
Also, throw in a kiss. Vaak worden meiden spontaan (weer) verliefd als je ze zoent.. natuurlijk niet onverwachts, maar creëer een situatie waarin het schikt.
Dat we meer ruzie hebben dan de gemiddelde koppel betekent niet dat we geen leuke tijden hebben gehad he..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
[..]
Klinkt niet als een verlies zo'n relatie.
Het is klaar, move on.
Na die maand zouden we weer afspreken, ik wil niet afspreken na die 2 a 3 weken maar wil haar gewoon even laten weten dat ik haar niet vergeten ben. Dus het is beter als ik haar een hele maand met rust laat zonder nog iets te sturen ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel lezen hoor. Je laat haar met rust voor 2 weken, alleen zij vraagt voor een maand. Wat is daar zo moeilijk aan? En ik doe niet alsof ze in een cel zit, maar als zij vraagt om rust (lees: geen contact), waarom ga je dan iets sturen? Dat is namelijk contact opzoeken en dat wil ze blijkbaar niet, anders vraagt ze niet om rust. En ik ben niet de enige die dat zegt, maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan en je blijft doordrammen op die 2 ŕ 3 weken.
Bedankt. Ja idd. We hebben veel leuke tijden gehad en heel veel meegemaakt samen en dat weet zij ook. Ik merk ook elke keer als ik met haar had gepraat dat ze niet vooraltijd wou stoppen. Ze zei namelijk dat het goed zou komen maar dat ze even tijd voor haarzelf nodig had..Daarom wil ik haar ook die tijd gunnen alleen twijfel ik over een bepaalde dingen, want mijn vrienden zeggen dat ik helemaal geen contact moet zoeken en juist hard moet zijn, voor expres met andere meiden moet gaan praten etc. maar ik denk niet dat dat helpt...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die relatie in de eerste plaats zo lang volgehouden? - Ik denk dat het wel goed komt. Zo niet, dan mijn fout, maar dan kan TS altijd nog het advies opvolgen van de rest van de fok!ers: er zwemmen meer vissen in de zee.
Als je iets wil sturen, zou ik een smsje doen of iets dergelijke. Een bos bloemen of iets in die richting zou bij mij eerlijk gezegd heel wanhopig overkomen, maar zoals eerder gezegd, dat is mijn beleving. Ik weet niet hoe zij daar tegenaan kijkt.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Bedankt. Koffie drinken word hem niet omdat we allebei niet zoveel tijd hebben voor zulke dingen als een ' drankje doen' ik denk ook niet dat zij dat wil aangezien haar vriendinnen mij zo graag mogelijk niet met haar willen zien, maar ik ga haar mee naar de film vragen en anders gewoon bij haar of mij thuis.
[..]
Dat we meer ruzie hebben dan de gemiddelde koppel betekent niet dat we geen leuke tijden hebben gehad he..
En was het maar zo makkelijk dat ik haar zo 1 2 3 kon laten gaan.
[..]
Na die maand zouden we weer afspreken, ik wil niet afspreken na die 2 a 3 weken maar wil haar gewoon even laten weten dat ik haar niet vergeten ben. Dus het is beter als ik haar een hele maand met rust laat zonder nog iets te sturen ofzo?
[..]
Bedankt. Ja idd. We hebben veel leuke tijden gehad en heel veel meegemaakt samen en dat weet zij ook. Ik merk ook elke keer als ik met haar had gepraat dat ze niet vooraltijd wou stoppen. Ze zei namelijk dat het goed zou komen maar dat ze even tijd voor haarzelf nodig had..Daarom wil ik haar ook die tijd gunnen alleen twijfel ik over een bepaalde dingen, want mijn vrienden zeggen dat ik helemaal geen contact moet zoeken en juist hard moet zijn, voor expres met andere meiden moet gaan praten etc. maar ik denk niet dat dat helpt...
Altijd als ik haar een bos bloemen meenam was ze juist blij, maar ik denk ook dat een smsje eerlijk gezegd beter uitpakt want da's niet zo slijmerig.. en dat als we weer afspreken na 1 maand dat ik dan wel een bos bloemen kan meenemen..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je iets wil sturen, zou ik een smsje doen of iets dergelijke. Een bos bloemen of iets in die richting zou bij mij eerlijk gezegd heel wanhopig overkomen, maar zoals eerder gezegd, dat is mijn beleving. Ik weet niet hoe zij daar tegenaan kijkt.
Grappigquote:
? Ik zei tog dat ik haar met rust ging laten of niet dan, heb tot nu toe niks laten horen van mijzelf, en zal dat ook zo volhoudenquote:
Geen tijd om een kopje koffie te drinken maar wel om een film te kijken?quote:Bedankt. Koffie drinken word hem niet omdat we allebei niet zoveel tijd hebben voor zulke dingen als een ' drankje doen' ik denk ook niet dat zij dat wil aangezien haar vriendinnen mij zo graag mogelijk niet met haar willen zien, maar ik ga haar mee naar de film vragen en anders gewoon bij haar of mij thuis.
Nee ik bedoel meer dat we dat plannen, dan ook nog waar en ik bedoelde meer eigelijk dat haar vriendinnen ons beter een tijdje niet samen kunnen zien anders gaan ze nog harder steuken, weet ze zelf ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen tijd om een kopje koffie te drinken maar wel om een film te kijken?
Hey, ja ik ga haar ook met rust laten. Ben dat al 2 dagen aan het doen, en je hebt gelijk het is denk ik voor mijzelf ook even beter om zelf alleen te zijn. Het is gewoon zo snel voorbij gegaan, we deden alles samen, elke dag spraken we wel af, samen ergens heen, samen terug komen, samen naar elkaars familie etc. Ik snap ook niet waarom ik niet mag praten, maarja ik wil haar terug dus zou wel moeten luisteren. Toen ik vroeg waarom ik niet mocht praten zei ze omdat meisjes altijd meer van mij willen dan alleen praten(oke het is zo dat veel meisjes die tegen mij praten niet alleen vrienden willen blijven, maar 1 ik wil hun niet en 2 zij overdrijft echt, het zijn er een paar die meer willen de meeste zijn nog altijd gewoon vrienden maarja oke.)quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef cinnamon_M het volgende:
- jullie hadden veel ruzie
- zij slaat je
- jullie zijn allebei jaloers aangelegd
- het is 'uit', maar je mag van je ex niet eens met andere vrouwen PRATEN
- ze vraagt of je haar met rust laat, jij doet dat niet
![]()
Klinkt mij niet echt als een goede relatie in de oren. TS, is het voor jouzčlf niet ook beter om r ff met rust te laten? Ook als je met r verder wil dan is het geen slecht idee om even afstand te nemen en te overdenken wat er nou mis ging tussen jullie en waarom. En als het je ware is, zoals jij gelooft, dan komen jullie ook bij elkaar terug als je afstand neemt. Al geloof ik niet in ware liefde, maargoed.
Maar seriously, laat dat kind met rust!
Ik kap met contact zoeken idd. Maar of het over is betwijfel ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef trovey het volgende:
Gewoon kappen met contact zoeken TS. Ze wil je blijkbaar niet meer en het is tijd om verder te gaan met je eigen leven en om haar een nieuw leven te laten opbouwen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef idontwannastop het volgende:
Sorry maar zo ben ik niet in elkaar gesteld. Ik kan er niet mee leven als jongens met mijn vriendin flirten, zo kan mijn ex-vriendin/toekomstige vriendin er ook niet mee leven als ik geflirt krijg van meisjes. En nogmaals ik vertrouw haar wel maar ik vertrouw de andere jongens niet. En bij ruzies heeft ze me ook elke keer genoeg laten weten dat ze alleen mij wil.
Beetje met twee maten meten dit? Als wat in de 1e quote waar is zou je toch moeten begrijpen waarom zij niet wil dat je met meisjes praat. Overigens vind ik het zot dat jullie beiden er zo tegenaan kijken en elkaar daarom niet de ruimte willen of wilden geven om alleen te stappen / met mensen van het andere geslacht te praten. Serieus, dat mannen/vrouwen met je partner flirten: that's life, get over it. Zolang hij/zij er niks mee doet. Volgens mij is het grootste probleem in jullie relatie dat jullie elkaar te weinig ruimte geven, elkaar elke dag zien, etc.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef idontwannastop het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik niet mag praten, maarja ik wil haar terug dus zou wel moeten luisteren. Toen ik vroeg waarom ik niet mocht praten zei ze omdat meisjes altijd meer van mij willen dan alleen praten(oke het is zo dat veel meisjes die tegen mij praten niet alleen vrienden willen blijven, maar 1 ik wil hun niet en 2 zij overdrijft echt, het zijn er een paar die meer willen de meeste zijn nog altijd gewoon vrienden maarja oke.)
Nee maar dat 'get over it' is niet zo makkelijk, was dat maar zo. Kijk ik vind het ook klote dat ik zo ben, maar dat ben ik..Ik kan daar gewoon niet mee leven, en ik weet dat zij wel het perfecte meisje is want ze is het een lange tijd geweest en ik denk dat ze het wel weer kan worden, want toen ik haar vorige week sprak zei ik ook voor expres; je bent gewoon te erg veranderd, je kan nooit meer de oude worden, en toen zei ze ik kan zo weer de oude worden, nu meteen zelfs maar je verdient het niet..Ze is boos op me zei ze en ze kan me niet goed aankijken, ze zei dat ze tijd voor haarzelf nodig had..quote:Op maandag 14 maart 2011 09:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
[..]
Beetje met twee maten meten dit? Als wat in de 1e quote waar is zou je toch moeten begrijpen waarom zij niet wil dat je met meisjes praat. Overigens vind ik het zot dat jullie beiden er zo tegenaan kijken en elkaar daarom niet de ruimte willen of wilden geven om alleen te stappen / met mensen van het andere geslacht te praten. Serieus, dat mannen/vrouwen met je partner flirten: that's life, get over it. Zolang hij/zij er niks mee doet. Volgens mij is het grootste probleem in jullie relatie dat jullie elkaar te weinig ruimte geven, elkaar elke dag zien, etc.
Oh, in ieder geval echt bedankt voor je steun en hulp en ik wens jou de beste relatie ooitquote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef DerptieDurp het volgende:
Geen relatietherapeut, meer door schade en schande wijs geworden.
Duh, wat denk je zelf? Als jij er neer gaat zetten dat je de hele avond hebt lopen janken om haar, is dat dan aantrekkelijk? Geeft dat haar niet de bevestiging dat ze jou nog steeds in haar macht heeft? Ik neem aan dat je het antwoord op die vragen zelf wel weet. Gewoon helemaal niks mee doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef idontwannastop het volgende:
Trouwens, ik merk/ ik weet dat ze regelmatig mijn hyves bekijkt, en wil niet fout overkomen. En de meesten kennen mij wel als een gevoelige jongen, is het beter als ik blogs/wiewatwaar's met liefdes(Verdriet) vermijd of moet ik dat juist doen?
mvg
Ja je hebt wel gelijk, alleen heb ik nu een paar er al op staan van een aantal dagen geleden maar die haal ik er nu dan van af.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Duh, wat denk je zelf? Als jij er neer gaat zetten dat je de hele avond hebt lopen janken om haar, is dat dan aantrekkelijk? Geeft dat haar niet de bevestiging dat ze jou nog steeds in haar macht heeft? Ik neem aan dat je het antwoord op die vragen zelf wel weet.
???quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat een topic zeg...Ik geloofde het bijna.
Ja inderdaad, meteen eraf gooien die shit. Het is prima dat je een gevoelige jongen bent (zeer positieve eigenschap) maar je emoties zo op het internet pleuren en laten zien dat je liefdesverdriet hebt/geraakt bent komen alleen maar heel zielig en wanhopig over. Ze krijgt geen medelijden met je. En waarom zou je medelijden van haar willen om iets wat ze nota bene zelf aangericht heeft? Als je zo nodig moet bloggen en WWW-en kun je beter een interessant/leuk verhaal er neerzetten, zo heeft ze (als ze je blogs leest) meteen positieve gevoelens bij je. Immers je vermaakt haar en laat haar misschien wel lachen. Indirect werkt dit natuurlijk weer in jouw voordeel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, alleen heb ik nu een paar er al op staan van een aantal dagen geleden maar die haal ik er nu dan van af.
Je hebt gelijk. Bedankt nogmaals, je hebt echt veel ervaring zo te lezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ja inderdaad, meteen eraf gooien die shit. Het is prima dat je een gevoelige jongen bent (zeer positieve eigenschap) maar je emoties zo op het internet pleuren en laten zien dat je liefdesverdriet hebt/geraakt bent komen alleen maar heel zielig en wanhopig over. Ze krijgt geen medelijden met je. En waarom zou je medelijden van haar willen om iets wat ze nota bene zelf aangericht heeft? Als je zo nodig moet bloggen en WWW-en kun je beter een interessant/leuk verhaal er neerzetten, zo heeft ze (als ze je blogs leest) meteen positieve gevoelens bij je. Immers je vermaakt haar en laat haar misschien wel lachen. Indirect werkt dit natuurlijk weer in jouw voordeel.
Ja nou.. Of dat nou zo goed isquote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedankt nogmaals, je hebt echt veel ervaring zo te lezen.
Hoi, doe ik toch ook? En ze zei dat ze weer wou als ik haar met rust zou laten..ze heeft '' even tijd nodig '' zei ze..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef Swiffer het volgende:
TS kan zich overduidelijk niet verplaatsen in ex haar schoenen. Als ex nog wat wou, had ex dat wel gezegd. Niet zelf lopen verzinnen, da's nl vrij ziek imo. Ga er vanuit dat nee gewoon nee is, ook al wil dit blijkbaar niet tot je doordringen.
Sorry voor de kattige post maar MOVE ON! ongeacht waarom het uit is, het is UIT.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De TT was opzich genoeg: En toch zal je dat moeten!
Ik laat haar nu toch ook met rust? Alleen het is heel vervelend omdat ik bijna alles met haar deed en nu niet weet wat ik moet doen, ik verveel me nu heel veel...Maar ik zal haar iig met rust laten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Noz het volgende:
Zoek hulp ipv dat je haar loopt te stalken. Dit is echt geen normaal gedrag en ik heb er met mijn ex (niet zo extreem als jij reageert) ook last van. Zeer vervelend, uit = uit je brengt haar alleen maar verder van je af op deze manier. Als je al een kans had heb je het hierdoor verpest.
Ruil de tijd om die je normaal met je vriendin zou doorbrengen met vrienden of hobbies en sporten. Ikzelf zit nu op hardlopen, op tennis, volg momenteel een push-up programma en ga eventueel ook nog op boksen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef idontwannastop het volgende:
[..]
Ik laat haar nu toch ook met rust? Alleen het is heel vervelend omdat ik bijna alles met haar deed en nu niet weet wat ik moet doen, ik verveel me nu heel veel...Maar ik zal haar iig met rust laten.
bedankt iedereen
Niet met rust laten hoor... Deze malloot gun ik geen enkel meisje. Dan maar die ene die hij al verpest heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
Laat de dame met rust, There are more fish in the sea.
wat. de. fack.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
Niet met rust laten hoor... Deze mongool gun ik geen enkel meisje. Dan maar die ene die hij al verpest heeft.
Heb je gelezen hoe hij omgaat met dat meisje, dat verbieden van uitgaan dat rare gestalk en dat dominante gedrag.quote:
hij moet gewoon leren. en hard.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe hij omgaat met dat meisje, dat verbieden van uitgaan dat rare gestalk en dat dominante gedrag.
Waarschijnlijk zo een 16 jarig macho jongetje die dat meisje helemaal problemen geeft omdat ze 2 jaar met zo een jongen heeft gehad.
Die vertrouwt geen enkel of denkt wel voor een lange tijd achterdochtig over zulke jongens.
Ik doe fitness maar heb een speciaal schema dus kan dat niet haha, nee het is niet zo zeer dat ik helemaal niks te doen heb, kan bijvoorbeeld nog games spelen of nog even extra veel leren etc. maar ik vind het jammer dat ik niet met haar dingen kan doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ruil de tijd om die je normaal met je vriendin zou doorbrengen met vrienden of hobbies en sporten. Ikzelf zit nu op hardlopen, op tennis, volg momenteel een push-up programma en ga eventueel ook nog op boksen.
wtfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe hij omgaat met dat meisje, dat verbieden van uitgaan dat rare gestalk en dat dominante gedrag.
Waarschijnlijk zo een 16 jarig macho jongetje die dat meisje helemaal problemen geeft omdat ze 2 jaar met zo een jongen heeft gehad.
Die vertrouwt geen enkel of denkt wel voor een lange tijd achterdochtig over zulke jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |