abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91489322
Beste fokkers,
Ik heb hier wel een kloon voor moeten aanmaken omdat ik met een diepe pijn zit.
Het is sinds 1 uur geleden uit met mijn vriendin, en we hadden 2 jaar en 5 maanden.

Waar het allemaal begon: Vorige week was ze 2 dagen bij me en we waren beiden chagrijnig en kregen ruzie en hebben toen elkaar erge dingen genoemd en hebben elkaar wat klappen verkocht.
Mijn vriendin zei net dat ik naar haar toe moest komen en vertelde me dat ik de vorige week zo erg heb gedragen dat ze geen gevoelens meer voor me heeft en dat ik haar voor de rest van haar leven met rust moet laten...Ofja.. ze zei eerst voor een tijdje en daarna voor de rest van haar leven...Nu is het al vaak uitgegaan door middel van vreemdgaan van allebei de kanten en ook 1x omdat ik haar slecht had behandeld, geef ik toe.. maar ik kan er gewoon niet mee leven en wil haar terug. Ik denk dat ik vannacht niet kan slapen na dit gehoord te hebben. Ik ga sowieso morgen naar haar toe, om haar proberen te overtuigen maar ik heb dus hulp nodig en weet niet wat ik moet zeggen. Ze wil graag verloven terwijl we zo jong zijn (ik 18 zij 20), en ik wil dat niet, maar ben het bereid te doen als ze me dan terug wil. Ik wil echt alles voor haar doen, zonder haar geen mij dus uit elkaar gaan is geen optie. Tevens gaan we beiden niet opstap, zijn we elkaars eerste in bed en heeft zij geen ander gehad dan mij, en hebben we geen mensen van het andere geslacht op msn etc. en toen ik aan haar vroeg of ze weer opstap ging en weer jongens ging toevoegen, antwoordde ze met '' het is over dus ik mag doen wat ik wil en jij ook '' .. oftewel ja :'(

Wie weet goede tips voor morgen?Als het moet ga ik zelfs de heledag niet naar school zodat ik maar haar kan zien. Ik kan echt niet zonder haar leven,, ik zit ook met het probleem dat ik deze weken presentaties moet gaan doen dus over haar heen komen zou sowieso heel slecht uitpakken, ik moet gewoon weer met haar zijn :'(

En kunnen mods/admins aub dit topic niet sluiten, al mijn vrienden zijn er niet en mijn ouders zijn naar zwolle toe.. Ik kan nergens om advies vragen behalve hier

Alvast bedankt iedereen O+

[ Bericht 2% gewijzigd door kloonii op 17-01-2011 23:16:25 ]
:(
pi_91489593
Ik kick het in de hoop dat meer mensen dit lezen, het spijt me alvast voor mijn gedrag maar ik shake echt heel erg
pi_91489770
Dus eerst wil ze zich verloven en daarna heeft ze opeens geen gevoelens meer voor je en gaat ze anders jongens toevoegen (?) en opstap?

Klinkt als een goed verhaal.
pi_91489908
Nee, ze wil al sinds 1 jaar lang verloven met me, maar ik zeg steeds dat we te jong zijn en dan maakt ze er een groot probleem van...Ze wil weer opstap gaan en andere jongens toevoegen maar ik ga proberen dit te voorkomen morgen, alleen ik weet niet hoe precies.. ik wil gewoon dat ze terug bij me is...

bedankt sowieso voor je reactie.
pi_91489982
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal, sowieso snap ik dat het vervelend voor je is maar dit is nogal gauw geschreven heb ik het idee.

Praat gewoon eens rustig met haar, en doe eventueel daarna verslag hier.

Veel succes.
pi_91490142
Heb ik al gedaan, was even net naar der toe gereden. Toen heeft ze de heletijd gezegd dat ik haar beter met rust kan laten etc. Maar ik wil dat niet, en diep van binnen weet ik dat zij dat ook niet wil, daarom probeer ik te voorkomen dat ze iets doet wat mij verandert in iets ergs..
Sorry dat het zo raar is geschreven maar ik kan niet nadenken niks, ik heb het heel heet in mijn hoofd en kan gewoon amper nog normaal reageren. Ik heb dus echt tips nodig voor morgen, wanneer ik naar haar toe ga. Zodat ik haar kan overtuigen om bij mij te blijven.

nog een keer bedankt voor je reactie

[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel1976 op 17-01-2011 23:26:33 ]
pi_91490154
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef kloonii het volgende:
Vorige week was ze 2 dagen bij me en we waren beiden chagrijnig en kregen ruzie en hebben toen elkaar erge dingen genoemd en hebben elkaar wat klappen verkocht.

.....

Nu is het al vaak uitgegaan door middel van vreemdgaan van allebei de kanten en ook 1x omdat ik haar slecht had behandeld, geef ik toe..

.....

Tevens gaan we beiden niet opstap, zijn we elkaars eerste in bed en heeft zij geen ander gehad dan mij, en hebben we geen mensen van het andere geslacht op msn etc. en toen ik aan haar vroeg of ze weer opstap ging en weer jongens ging toevoegen, antwoordde ze met '' het is over dus ik mag doen wat ik wil en jij ook '' .. oftewel ja :'(

Lees die stukjes nou eens terug. Jullie gedrag van beide kanten slaat toch nergens op? Jullie zijn beide niet toe aan een relatie.
pi_91490235
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef kloonii het volgende:
Heb ik al gedaan, was even net naar der toe gereden. Toen heeft ze de heletijd gezegd dat ik haar beter met rust kan laten etc. Maar ik wil dat niet, en diep van binnen weet ik dat zij dat ook niet wil, daarom probeer ik te voorkomen dat ze iets doet wat mij verandert in iets ergs..

Sorry dat het zo raar is geschreven maar ik kan niet nadenken niks, ik heb het heel heet in mijn hoofd en kan gewoon amper nog normaal reageren. Ik heb dus echt tips nodig voor morgen, wanneer ik naar haar toe ga. Zodat ik haar kan overtuigen om bij mij te blijven.

Ga even een stuk hardlopen of iets dergelijks en kom dan terug in dit topic. Misschien helpt het.

[ Bericht 3% gewijzigd door Daniel1976 op 17-01-2011 23:26:47 ]
pi_91490258
Ik begrijp je uiterste paniek als je erachter komt dat het uitgaat. In R&P zijn 1000en je voorgegaan, geloof me.
Ik weet ook dat deze woorden je niet zullen raken, en dat je denkt dat jouw situatie erger is dan die van een ander, maar geloof me: jouw situatie is net zo erg als die van een ander.

Je gesprek morgen kan een hoop goedmaken, maar ook een hoop fout. Zorg dat je alvast begint met alle dingen verzamelen die je wilt zeggen. Dit is belangrijk, want als je het niet doet krijg je later spijt van iets wat je NIET gezegd hebt.

Dat antwoord wat betreft dat toevoegen op msn klinkt me heel bekend in de oren. Mijn ex heeft zulke opmerkingen ook gemaakt. En die doen pijn, veel pijn. Je gaat veel nadenken over zulke opmerkingen en doembeelden zullen het niet makkelijker maken.

Ik wens je alle geluk van de wereld toe, maar neem aan dat het morgen niet goedkomt...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91490281
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef kloonii het volgende:

Ik wil je wel tips geven, maar probeer zelf eerst eens alles goed op een rijtje te zetten en denk eens rustig na. Het lijkt me sterk dat ze meteen met allerlei jongens in bed gaat duiken, 1-2 dagen (?) nadat ze het met jou heeft uitgemaakt.

Mocht ze dat toch doen - dan weet je ook meteen wat zij voor jou voelde. Ze vraagt of je haar met rust wilt laten, doe dat dan ook een paar dagen oid.

En neem een bosje rozen voor d'r mee of zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daniel1976 op 17-01-2011 23:28:13 ]
pi_91490299
Aandacht.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:19:32 #12
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91490355
TS, zoek even wat afleiding en probeer daarna eens rationeel te denken. Geef elkaar even wat ruimte.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_91490886
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Blobje het volgende:

[..]

Lees die stukjes nou eens terug. Jullie gedrag van beide kanten slaat toch nergens op? Jullie zijn beide niet toe aan een relatie.
Nee kijk ik snap je wel, we zijn nu nog niet toe maar we kunnen er wel toch naar toe werken?
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Blobje het volgende:

[..]

Ga even een stuk hardlopen of iets dergelijks en kom dan terug in dit topic. Misschien helpt het.
Heb ik al gedaan, 2x zelfs. 3x om een voetbalveldje heen gerend voordat ik thuis aankwam...
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begrijp je uiterste paniek als je erachter komt dat het uitgaat. In R&P zijn 1000en je voorgegaan, geloof me.
Ik weet ook dat deze woorden je niet zullen raken, en dat je denkt dat jouw situatie erger is dan die van een ander, maar geloof me: jouw situatie is net zo erg als die van een ander.

Je gesprek morgen kan een hoop goedmaken, maar ook een hoop fout. Zorg dat je alvast begint met alle dingen verzamelen die je wilt zeggen. Dit is belangrijk, want als je het niet doet krijg je later spijt van iets wat je NIET gezegd hebt.

Dat antwoord wat betreft dat toevoegen op msn klinkt me heel bekend in de oren. Mijn ex heeft zulke opmerkingen ook gemaakt. En die doen pijn, veel pijn. Je gaat veel nadenken over zulke opmerkingen en doembeelden zullen het niet makkelijker maken.

Ik wens je alle geluk van de wereld toe, maar neem aan dat het morgen niet goedkomt...
Bedankt, heel veel bedankt voor je reactie. Ik ga morgen idd alles zeggen wat ik wil, maar ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat het over is, ik heb het al eens erg verpest, en toen ook goed gemaakt maar nu is het weer aan de beurt en dit keer is het veel erger, nu doet ze alsof het haar niet boeit. En idd doet het heel veel pijn.....Ik ben duizelig en al :'(
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik wil je wel tips geven, maar probeer zelf eerst eens alles goed op een rijtje te zetten en denk eens rustig na. Het lijkt me sterk dat ze meteen met allerlei jongens in bed gaat duiken, 1-2 dagen (?) nadat ze het met jou heeft uitgemaakt.

Mocht ze dat toch doen - dan weet je ook meteen wat zij voor jou voelde. Ze vraagt of je haar met rust wilt laten, doe dat dan ook een paar dagen oid.

En neem een bosje rozen voor d'r mee of zo.
Bedankt voor je reactie. Nee zo'n meid is ze niet, ze pakt niet de eerste beste maar ik wil voorkomen dat ze al uberhaupt op een verkeerde manier met een jongen iets doet. Het probleem is als ik haar met rust laat dat ik me helemaal raar ga voelen. En bedankt voor de rozen, die ga ik sowieso meebrengen!
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Aandacht.
Zelf weten...
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS, zoek even wat afleiding en probeer daarna eens rationeel te denken. Geef elkaar even wat ruimte.
Wil ik wel doen, en ik ga vannacht proberen nog eventjes rustig te liggen en na te denken en eventueel slapen, maar denk dat het niet lukt :'(

Bedankt voor alle reactie's. Als jullie me meer tips willen geven is het van harten welkom,

mvg

[ Bericht 2% gewijzigd door kloonii op 17-01-2011 23:17:05 ]
pi_91491061
Ik zou je toch aanraden niet meteen langs te gaan, zelf weten hoor. En neem een slaappilletje in of zo.
pi_91491243
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou je toch aanraden niet meteen langs te gaan, zelf weten hoor. En neem een slaappilletje in of zo.
Ik wil het ook eigenlijk niet doen maar ik weet dat dat de tijd wanneer ze het meest overtuigd kan worden, als ik haar met rust laat denkt ze dat ik er al over heen ben, als ik haar achterna ga ziet ze tenminste dat ik van haar hou en echt alles met der wil doen in mijn leven
pi_91491294
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef kloonii het volgende:

Bedankt, heel veel bedankt voor je reactie. Ik ga morgen idd alles zeggen wat ik wil, maar ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat het over is, ik heb het al eens erg verpest, en toen ook goed gemaakt maar nu is het weer aan de beurt en dit keer is het veel erger, nu doet ze alsof het haar niet boeit. En idd doet het heel veel pijn.....Ik ben duizelig en al :'(
Ik ken je gevoel. In november heb ik met diezelfde duizeligheid gekampt... Ben er extra van omgeving Heerlen tot omgeving Nijmegen gereden om met haar te praten. Ik had een bos bloemen en een chocoladeletter voor d'r meegenomen. Als soort van symbool.
Ik heb toen een uur met d'r gepraat (en in totaal 3,5u in de auto gezeten) en toen vond ze dat het gesprek over was.
Dat kon niet... we konden niet uitelkaar gaan. What about kerst en oud&nieuw? Het klopte gewoon niet. Jij bent de ware voor mij en nu zeg je dat het over is. Wat kan ik doen om het goed te maken? Ik doe alles voor je!

Dat zijn dingen die ik jou nu ook zie zeggen, dus ik voel je pijn. Intussen ben ik een paar maanden verder en als ik je situatie bekijk zie ik weinig hoop. Er ging teveel fout in je relatie en op een gegeven moment knapt de zeepbel.

Nogmaals, succes met alles. Wat mij destijds hielp is radio luisteren en veel je emoties kwijtposten op internet.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 17 januari 2011 @ 22:34:34 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91491399
Tsja en we weten niet wat je gezegd hebt, sommige dingen die je zegt kunnen heel hard aankomen.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:35:20 #18
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91491456
Zo een meid is het niet waard joh...laat gaan.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91491532
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef kloonii het volgende:

[..]

Ik wil het ook eigenlijk niet doen maar ik weet dat dat de tijd wanneer ze het meest overtuigd kan worden, als ik haar met rust laat denkt ze dat ik er al over heen ben, als ik haar achterna ga ziet ze tenminste dat ik van haar hou en echt alles met der wil doen in mijn leven
Haar overtuigen om weer voor jou te kiezen lijkt me geen gezonde reden.

Ik weet dat het nu allemaal kut voelt, we hebben het allemaal al eens meegemaakt. Als je terugkijkt naar wat er tussen jullie gebeurd is lijkt het me beter om nu juist ruimte te creëren. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie vanzelf weer bij elkaar. En zo niet, dan zijn er nog genoeg andere vrouwen. Je bent nog jong. Haar daarom maar overtuigen zodat jullie weer 1 a 2 maandjes vooruit kunnen schiet je niet veel mee op.
pi_91491656
Ze loopt nu iemand anders te rampetampen denk ik.
pi_91492020
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel. In november heb ik met diezelfde duizeligheid gekampt... Ben er extra van omgeving Heerlen tot omgeving Nijmegen gereden om met haar te praten. Ik had een bos bloemen en een chocoladeletter voor d'r meegenomen. Als soort van symbool.
Ik heb toen een uur met d'r gepraat (en in totaal 3,5u in de auto gezeten) en toen vond ze dat het gesprek over was.
Dat kon niet... we konden niet uitelkaar gaan. What about kerst en oud&nieuw? Het klopte gewoon niet. Jij bent de ware voor mij en nu zeg je dat het over is. Wat kan ik doen om het goed te maken? Ik doe alles voor je!

Dat zijn dingen die ik jou nu ook zie zeggen, dus ik voel je pijn. Intussen ben ik een paar maanden verder en als ik je situatie bekijk zie ik weinig hoop. Er ging teveel fout in je relatie en op een gegeven moment knapt de zeepbel.

Nogmaals, succes met alles. Wat mij destijds hielp is radio luisteren en veel je emoties kwijtposten op internet.
Precies wat je zegt en dat je in mijn schoenen hebt gestaan maakt het zoveel beter voor mij. Ik denk ook dat er niet veel hoop is maar er is wel hoop, ik ken haar. Het liefst zou ik haar laten gaan maar het kan gewoon echt niet.. Er is te veel gebeurd om weg te gooien. En dat met 'kerst en oud en nieuw, ik was met kerst naar haar familie in berlijn gegaan samen met haar en hebben daar samen kerst gevierd terwijl ik een ander geloof aanhang, en heb alles gedaan zodat zij maar blij werd. Oud en nieuw was ik jarig en hebben we samen gevierd bij mij thuis
Ik heb nu even contact met haar verbroken en laat haar tot morgen met rust, ik ga morgen naar haar toe kijken hoe het afloopt.. Ik ga ook gelijk naar de juwelier en koop 2 ringen. Zolang ze maar terugkomt mag ze alles hebben van mij.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Zo een meid is het niet waard joh...laat gaan.
Kon dat maar zo makkelijk :'(

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Blobje het volgende:

[..]

Haar overtuigen om weer voor jou te kiezen lijkt me geen gezonde reden.

Ik weet dat het nu allemaal kut voelt, we hebben het allemaal al eens meegemaakt. Als je terugkijkt naar wat er tussen jullie gebeurd is lijkt het me beter om nu juist ruimte te creëren. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie vanzelf weer bij elkaar. En zo niet, dan zijn er nog genoeg andere vrouwen. Je bent nog jong. Haar daarom maar overtuigen zodat jullie weer 1 a 2 maandjes vooruit kunnen schiet je niet veel mee op.
je overtuigt me heel erg, en als ik met mijn hersens dacht zou ik dat doen, maar mijn hart gaat jammer genoeg voor en ik kan zo niet verder :(
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze loopt nu iemand anders te rampetampen denk ik.
Dit is totale onzin, ben net bij der thuis geweest en heb 1 minuut geleden nog met haar gepraat en gezegd dat ik nu weg ga en dat ik morgen of vannacht haar eventjes bel. Ze is niet zo een type. Gelukkig maar.
pi_91492264
Door je gedrag heeft ze geen gevoelens meer voor je. Ik denk dat je volslagen debiel overkomt als je haar nu probeert terug te krijgen door haar te zeggen dat je wel met haar wilt verloven omdat ze dat zo graag wil. Ze wou dit toen alles nog goed was. Ik denk niet dat dat nu nog in d'r hoofd speelt.
En waarom zou je uberhaupt verloven met iemand omdat de ander dat wil, tegen je eigen gevoel in? Dan ben je niet helemaal helder bezig denk k.

Je moet oppassen dat je geen stalker gaat worden onder het motto 'Ik kan niet zonder haar leven'. Dit is natuurlijk onzin en zijn paniekgedachten. Je bent gewoon je leven met haar gewend en alles voelt een stuk leger als het uitraakt. Ik zou je aanraden om je normaal te proberen te gedragen en realistisch te blijven.

Geen mensen van het andere geslacht op je msn (mogen) hebben slaat ook kant nog wal. Dit en de rest tezamen geeft me een beeld van een ongezonde onvolwassen relatie zonder vertrouwen in elkaar.
pi_91492279
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef kloonii het volgende:

[..]

Precies wat je zegt en dat je in mijn schoenen hebt gestaan maakt het zoveel beter voor mij. Ik denk ook dat er niet veel hoop is maar er is wel hoop, ik ken haar. Het liefst zou ik haar laten gaan maar het kan gewoon echt niet.. Er is te veel gebeurd om weg te gooien. En dat met 'kerst en oud en nieuw, ik was met kerst naar haar familie in berlijn gegaan samen met haar en hebben daar samen kerst gevierd terwijl ik een ander geloof aanhang, en heb alles gedaan zodat zij maar blij werd. Oud en nieuw was ik jarig en hebben we samen gevierd bij mij thuis
Ik heb nu even contact met haar verbroken en laat haar tot morgen met rust, ik ga morgen naar haar toe kijken hoe het afloopt.. Ik ga ook gelijk naar de juwelier en koop 2 ringen. Zolang ze maar terugkomt mag ze alles hebben van mij.
Niet doen. Een bos bloemen is best op z'n plaats. Je brengt daar ook een boodschap mee over.
Wat nou als ze je niet terug wilt? Gooi je de dingen dan weg? Bewaar je ze? Zowel bewaren als weggooien gaan je de nodige pijn opleveren. Die bos bloemen neemt ze hoe dan ook wel aan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91492499
*virtual hug for TS*

Je moet haar de ruimte geven Kloonii. De kans is groot dat het nu werkelijk voorbij is. Als eindeloos romanticus blijf ik natuurlijk ook hoop voor je houden, maar ik ben niet zo'n ervaringsdeskundige als Neo-Mullen hierboven.

Wat mijn vriend niet lang geleden heeft gedaan toen ik een pauze inlaste op het moment dat ik niet zeker was of ik verder wilde of niet, was mij de ruimte geven. Hij heeft me een brief geschreven en liet me verder met rust. Hij heeft daar de juiste keuze gemaakt. Hij respecteerde het feit dat ik ruimte nodig had. Dat moet jij ook doen. Geef haar nu de ruimte en zodra je zelf weer een klein beetje gekalmeerd bent, zou je kunnen proberen met haar te gaan praten. Begrijp het als ze dat niet wil. Wees liefdevol, laat merken dat je haar nog graag in je leven ziet en gun haar vooral die keuze.

Belangrijk: KOOP HAAR NIET OM. Je krijgt geen relatie door er een te kopen, of dat nou met geld, met ringen of met een bruiloft is. Trouwen doe je omdat je allebei voor altijd bij elkaar wilt blijven, je doet het niet om je relatie te redden. Daar schrik je haar mee af, en ik hoop dat je dat zelf ook wel weet.

Dan is het nog beter om haar over een tijdje uit te nodigen voor een 'eerste date' en opnieuw te beginnen, aangezien jullie relatie al wat moeilijkheden heeft gehad. Probeer het met een schone lei?

Succes
pi_91492532
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef kloonii het volgende:

Daar schiet je niks mee op, dat werkt alleen maar averechts. Het is moeilijk en het voelt heel kut, maar dit werkt niet. Afstand bewaren, schrijf het van je af, ga sporten.... en kijk weer als je wat helderder kan nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')