Lees die stukjes nou eens terug. Jullie gedrag van beide kanten slaat toch nergens op? Jullie zijn beide niet toe aan een relatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef kloonii het volgende:
Vorige week was ze 2 dagen bij me en we waren beiden chagrijnig en kregen ruzie en hebben toen elkaar erge dingen genoemd en hebben elkaar wat klappen verkocht.
.....
Nu is het al vaak uitgegaan door middel van vreemdgaan van allebei de kanten en ook 1x omdat ik haar slecht had behandeld, geef ik toe..
.....
Tevens gaan we beiden niet opstap, zijn we elkaars eerste in bed en heeft zij geen ander gehad dan mij, en hebben we geen mensen van het andere geslacht op msn etc. en toen ik aan haar vroeg of ze weer opstap ging en weer jongens ging toevoegen, antwoordde ze met '' het is over dus ik mag doen wat ik wil en jij ook '' .. oftewel ja![]()
Ga even een stuk hardlopen of iets dergelijks en kom dan terug in dit topic. Misschien helpt het.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef kloonii het volgende:
Heb ik al gedaan, was even net naar der toe gereden. Toen heeft ze de heletijd gezegd dat ik haar beter met rust kan laten etc. Maar ik wil dat niet, en diep van binnen weet ik dat zij dat ook niet wil, daarom probeer ik te voorkomen dat ze iets doet wat mij verandert in iets ergs..
Sorry dat het zo raar is geschreven maar ik kan niet nadenken niks, ik heb het heel heet in mijn hoofd en kan gewoon amper nog normaal reageren. Ik heb dus echt tips nodig voor morgen, wanneer ik naar haar toe ga. Zodat ik haar kan overtuigen om bij mij te blijven.
nog een keer bedankt voor je reactie
Ik wil je wel tips geven, maar probeer zelf eerst eens alles goed op een rijtje te zetten en denk eens rustig na. Het lijkt me sterk dat ze meteen met allerlei jongens in bed gaat duiken, 1-2 dagen (?) nadat ze het met jou heeft uitgemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef kloonii het volgende:
Heb ik al gedaan, was even net naar der toe gereden. Toen heeft ze de heletijd gezegd dat ik haar beter met rust kan laten etc. Maar ik wil dat niet, en diep van binnen weet ik dat zij dat ook niet wil, daarom probeer ik te voorkomen dat ze iets doet wat mij verandert in iets ergs..
Sorry dat het zo raar is geschreven maar ik kan niet nadenken niks, ik heb het heel heet in mijn hoofd en kan gewoon amper nog normaal reageren. Ik heb dus echt tips nodig voor morgen, wanneer ik naar haar toe ga. Zodat ik haar kan overtuigen om bij mij te blijven.
nog een keer bedankt voor je reactie
Nee kijk ik snap je wel, we zijn nu nog niet toe maar we kunnen er wel toch naar toe werken?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Blobje het volgende:
[..]
Lees die stukjes nou eens terug. Jullie gedrag van beide kanten slaat toch nergens op? Jullie zijn beide niet toe aan een relatie.
Heb ik al gedaan, 2x zelfs. 3x om een voetbalveldje heen gerend voordat ik thuis aankwam...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ga even een stuk hardlopen of iets dergelijks en kom dan terug in dit topic. Misschien helpt het.
Bedankt, heel veel bedankt voor je reactie. Ik ga morgen idd alles zeggen wat ik wil, maar ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat het over is, ik heb het al eens erg verpest, en toen ook goed gemaakt maar nu is het weer aan de beurt en dit keer is het veel erger, nu doet ze alsof het haar niet boeit. En idd doet het heel veel pijn.....Ik ben duizelig en alquote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begrijp je uiterste paniek als je erachter komt dat het uitgaat. In R&P zijn 1000en je voorgegaan, geloof me.
Ik weet ook dat deze woorden je niet zullen raken, en dat je denkt dat jouw situatie erger is dan die van een ander, maar geloof me: jouw situatie is net zo erg als die van een ander.
Je gesprek morgen kan een hoop goedmaken, maar ook een hoop fout. Zorg dat je alvast begint met alle dingen verzamelen die je wilt zeggen. Dit is belangrijk, want als je het niet doet krijg je later spijt van iets wat je NIET gezegd hebt.
Dat antwoord wat betreft dat toevoegen op msn klinkt me heel bekend in de oren. Mijn ex heeft zulke opmerkingen ook gemaakt. En die doen pijn, veel pijn. Je gaat veel nadenken over zulke opmerkingen en doembeelden zullen het niet makkelijker maken.
Ik wens je alle geluk van de wereld toe, maar neem aan dat het morgen niet goedkomt...
Bedankt voor je reactie. Nee zo'n meid is ze niet, ze pakt niet de eerste beste maar ik wil voorkomen dat ze al uberhaupt op een verkeerde manier met een jongen iets doet. Het probleem is als ik haar met rust laat dat ik me helemaal raar ga voelen. En bedankt voor de rozen, die ga ik sowieso meebrengen!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik wil je wel tips geven, maar probeer zelf eerst eens alles goed op een rijtje te zetten en denk eens rustig na. Het lijkt me sterk dat ze meteen met allerlei jongens in bed gaat duiken, 1-2 dagen (?) nadat ze het met jou heeft uitgemaakt.
Mocht ze dat toch doen - dan weet je ook meteen wat zij voor jou voelde. Ze vraagt of je haar met rust wilt laten, doe dat dan ook een paar dagen oid.
En neem een bosje rozen voor d'r mee of zo.
Zelf weten...quote:
Wil ik wel doen, en ik ga vannacht proberen nog eventjes rustig te liggen en na te denken en eventueel slapen, maar denk dat het niet luktquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS, zoek even wat afleiding en probeer daarna eens rationeel te denken. Geef elkaar even wat ruimte.
Ik wil het ook eigenlijk niet doen maar ik weet dat dat de tijd wanneer ze het meest overtuigd kan worden, als ik haar met rust laat denkt ze dat ik er al over heen ben, als ik haar achterna ga ziet ze tenminste dat ik van haar hou en echt alles met der wil doen in mijn levenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou je toch aanraden niet meteen langs te gaan, zelf weten hoor. En neem een slaappilletje in of zo.
Ik ken je gevoel. In november heb ik met diezelfde duizeligheid gekampt... Ben er extra van omgeving Heerlen tot omgeving Nijmegen gereden om met haar te praten. Ik had een bos bloemen en een chocoladeletter voor d'r meegenomen. Als soort van symbool.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef kloonii het volgende:
Bedankt, heel veel bedankt voor je reactie. Ik ga morgen idd alles zeggen wat ik wil, maar ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat het over is, ik heb het al eens erg verpest, en toen ook goed gemaakt maar nu is het weer aan de beurt en dit keer is het veel erger, nu doet ze alsof het haar niet boeit. En idd doet het heel veel pijn.....Ik ben duizelig en al
Haar overtuigen om weer voor jou te kiezen lijkt me geen gezonde reden.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik wil het ook eigenlijk niet doen maar ik weet dat dat de tijd wanneer ze het meest overtuigd kan worden, als ik haar met rust laat denkt ze dat ik er al over heen ben, als ik haar achterna ga ziet ze tenminste dat ik van haar hou en echt alles met der wil doen in mijn leven
Precies wat je zegt en dat je in mijn schoenen hebt gestaan maakt het zoveel beter voor mij. Ik denk ook dat er niet veel hoop is maar er is wel hoop, ik ken haar. Het liefst zou ik haar laten gaan maar het kan gewoon echt niet.. Er is te veel gebeurd om weg te gooien. En dat met 'kerst en oud en nieuw, ik was met kerst naar haar familie in berlijn gegaan samen met haar en hebben daar samen kerst gevierd terwijl ik een ander geloof aanhang, en heb alles gedaan zodat zij maar blij werd. Oud en nieuw was ik jarig en hebben we samen gevierd bij mij thuisquote:Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel. In november heb ik met diezelfde duizeligheid gekampt... Ben er extra van omgeving Heerlen tot omgeving Nijmegen gereden om met haar te praten. Ik had een bos bloemen en een chocoladeletter voor d'r meegenomen. Als soort van symbool.
Ik heb toen een uur met d'r gepraat (en in totaal 3,5u in de auto gezeten) en toen vond ze dat het gesprek over was.
Dat kon niet... we konden niet uitelkaar gaan. What about kerst en oud&nieuw? Het klopte gewoon niet. Jij bent de ware voor mij en nu zeg je dat het over is. Wat kan ik doen om het goed te maken? Ik doe alles voor je!
Dat zijn dingen die ik jou nu ook zie zeggen, dus ik voel je pijn. Intussen ben ik een paar maanden verder en als ik je situatie bekijk zie ik weinig hoop. Er ging teveel fout in je relatie en op een gegeven moment knapt de zeepbel.
Nogmaals, succes met alles. Wat mij destijds hielp is radio luisteren en veel je emoties kwijtposten op internet.
Kon dat maar zo makkelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Zo een meid is het niet waard joh...laat gaan.
je overtuigt me heel erg, en als ik met mijn hersens dacht zou ik dat doen, maar mijn hart gaat jammer genoeg voor en ik kan zo niet verderquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Blobje het volgende:
[..]
Haar overtuigen om weer voor jou te kiezen lijkt me geen gezonde reden.
Ik weet dat het nu allemaal kut voelt, we hebben het allemaal al eens meegemaakt. Als je terugkijkt naar wat er tussen jullie gebeurd is lijkt het me beter om nu juist ruimte te creëren. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie vanzelf weer bij elkaar. En zo niet, dan zijn er nog genoeg andere vrouwen. Je bent nog jong. Haar daarom maar overtuigen zodat jullie weer 1 a 2 maandjes vooruit kunnen schiet je niet veel mee op.
Dit is totale onzin, ben net bij der thuis geweest en heb 1 minuut geleden nog met haar gepraat en gezegd dat ik nu weg ga en dat ik morgen of vannacht haar eventjes bel. Ze is niet zo een type. Gelukkig maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze loopt nu iemand anders te rampetampen denk ik.
Niet doen. Een bos bloemen is best op z'n plaats. Je brengt daar ook een boodschap mee over.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef kloonii het volgende:
[..]
Precies wat je zegt en dat je in mijn schoenen hebt gestaan maakt het zoveel beter voor mij. Ik denk ook dat er niet veel hoop is maar er is wel hoop, ik ken haar. Het liefst zou ik haar laten gaan maar het kan gewoon echt niet.. Er is te veel gebeurd om weg te gooien. En dat met 'kerst en oud en nieuw, ik was met kerst naar haar familie in berlijn gegaan samen met haar en hebben daar samen kerst gevierd terwijl ik een ander geloof aanhang, en heb alles gedaan zodat zij maar blij werd. Oud en nieuw was ik jarig en hebben we samen gevierd bij mij thuis
Ik heb nu even contact met haar verbroken en laat haar tot morgen met rust, ik ga morgen naar haar toe kijken hoe het afloopt.. Ik ga ook gelijk naar de juwelier en koop 2 ringen. Zolang ze maar terugkomt mag ze alles hebben van mij.
Daar schiet je niks mee op, dat werkt alleen maar averechts. Het is moeilijk en het voelt heel kut, maar dit werkt niet. Afstand bewaren, schrijf het van je af, ga sporten.... en kijk weer als je wat helderder kan nadenken.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef kloonii het volgende:
Precies wat je zegt en dat je in mijn schoenen hebt gestaan maakt het zoveel beter voor mij. Ik denk ook dat er niet veel hoop is maar er is wel hoop, ik ken haar. Het liefst zou ik haar laten gaan maar het kan gewoon echt niet.. Er is te veel gebeurd om weg te gooien. En dat met 'kerst en oud en nieuw, ik was met kerst naar haar familie in berlijn gegaan samen met haar en hebben daar samen kerst gevierd terwijl ik een ander geloof aanhang, en heb alles gedaan zodat zij maar blij werd. Oud en nieuw was ik jarig en hebben we samen gevierd bij mij thuis
Ik heb nu even contact met haar verbroken en laat haar tot morgen met rust, ik ga morgen naar haar toe kijken hoe het afloopt.. Ik ga ook gelijk naar de juwelier en koop 2 ringen. Zolang ze maar terugkomt mag ze alles hebben van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |