Haha notquote:
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt Laura zo in de gaten gehouden?
+10quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
Dat is "anders" volgens vrouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Las ik nou wat van een chickie die geen brood meer at ivm dieet?
Wat dacht ze dat een pizza is dan..
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien moet ze gaan afwassen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzo
Ze hebben wel cola light erbij hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
+500 dacht ik voor flipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wat doet dat met zijn en/of andermans cashflow?
3600 euro bij joanna erafquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wat doet dat met zijn en/of andermans cashflow?
Omdat zo'n Portugees haar lekker vindquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef danilel het volgende:
volgens mij moet Laura straks iets flikken.
Waarom wordt ze anders zo in de gevolgd in de streams...
en van water kom je ook aan volgens vrouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens Jo zitten er geen koolhydraten in toast.
Je ziet d'r ook denken zo van "kut, hoe ga ik dat aanpakken"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef danilel het volgende:
volgens mij moet Laura straks iets flikken.
Waarom wordt ze anders zo in de gevolgd in de streams...
Ja niet echt relaxed etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Je ziet d'r ook denken zo van "kut, hoe ga ik dat aanpakken"
Of misschien zijn ze een arts aan het laten kijken. Het arme schaap is namelijk niet meer in staat haar hoofd omhoog te houden. Je ziet haar namelijk maar in 1 houding: maet haar hoofd leunend op haar arm/hand!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
ja en daar word je slank vanquote:
Op tafel springen en de CanCan dansen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef DJRetard het volgende:
Laura heeft een missie gekregen. Ze weet niet dat ze daarmee direct bepaalt hoeveel muziek er vanavond in het huis is. #sstnl
ik zat net te denken, ze zou zo'n kettingnek moeten hebben uit afrika ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze een arts aan het laten kijken. Het arme schaap is namelijk niet meer in staat haar hoofd omhoog te houden. Je ziet haar namelijk maar in 1 houding: maet haar hoofd leunend op haar arm/hand!
Geef dat kind een fakking spalk om d'r nek!
van aspartaan kan je vaatziektes krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en daar word je slank van
want in cola light zit aspartaan van aspartaan krijg je vaatziektes
en daar word je slank van!
En van kaas en melk krijg je kanker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en daar word je slank van
want in cola light zit aspartaan van aspartaan krijg je vaatziektes
en daar word je slank van!
klopt, van roken kan je ook kanker krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
van aspartaan kan je vaatziektes krijgen
En werken in de eftelingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zat net te denken, ze zou zo'n kettingnek moeten hebben uit afrika ofzo
Nou dat zal een swingend feest worden met alleen maar liefdesliedjes...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Ja en van door een vrachtwagen aangereden worden zou je eventueel een lichte vorm van dood kunnen krijgen... gaan we nu op alle slakken zout flikkerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
van aspartaan kan je vaatziektes krijgen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Geen hond die het merkt dus dat heeft niet veel zinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Goh wat een missie!
Maar voor Laura natuurlijk een uitdaging van heb ik jou daar, ik zie haar er voor aan om gewoon het huis uit te lopen nu
Wat zou haar werkgever er van vinden, het is wel een dilemmaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Goh wat een missie!
Maar voor Laura natuurlijk een uitdaging van heb ik jou daar, ik zie haar er voor aan om gewoon het huis uit te lopen nu
Dus we krijgen vanavond een feestje met 1 liedje de hele avond op repeat? We hebben het hier wel over Laura he!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Dat wordt Hakkuh vanavond met Aafke's nummer gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef DJRetard het volgende:
Love is in the air
12 maart om 19.34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |