Aight.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar niet zo knap als ik naturlijk. daarom noemen ze mij de bozz
ik heb geen idee maar ap liet weten dat ie wel aanschuift als ie terug isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight.
Hoe laat is Ap weer in Arnhem dan? Of weet je dat niet?
Misschien gaan Baamz en ik toch even mee.
Kom jij eerst nog hierheen dan? Want heb niet echt bier hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ap liet weten dat ie wel aanschuift als ie terug is
uhm..... ja kan natuurlijk ook meteen met pieter de stad in gaan. hmmm moet ik eerst ff bellen voor ik je dat laat wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom jij eerst nog hierheen dan? Want heb niet echt bier hier
Laat maar ff wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm..... ja kan natuurlijk ook meteen met pieter de stad in gaan. hmmm moet ik eerst ff bellen voor ik je dat laat weten
Cool.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neeemt die dude weer eens zijn phone niet op. dus ik kom om 10 uur wel ff langs
We zullen misschien straks zien of je gelijk hebt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen lol alleen maar serieuze praat meiske
Oh je komt ff langs?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We zullen misschien straks zien of je gelijk hebt!
Ik heb Mich al laten weten dat ik zo ff ga douchen en dan kijk of ik nog zin heb om me om te kleden en op te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Oh je komt ff langs?
pm je ping/nummer dan texten we een plaats en tijd
oke is goed, veel succes met douchenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb Mich al laten weten dat ik zo ff ga douchen en dan kijk of ik nog zin heb om me om te kleden en op te maken.Ben al best moe namelijk, kijk wel even.
Not a chance.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Als kutkabouter nou weer even een domme opmerking plaatst.
See it in the next episode of..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef Parvus het volgende:
En en? Heeft T zich bij onze boyz gevoegd? Kijk morgen weer!
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
See it in the next episode of..
[ afbeelding ]
Saving private Ryan? Ik heb hem net gekeken. Ik heb hem al zeker 10 x gezien, maar man, wat blijft ie goed.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:17 schreef KoningStoma het volgende:
Film kijken. Mijn 32-urige ritme gaat weer door tot in de nacht
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Lol. Sorry jongens, na het douchen even all you need is love gekeken () en daarna als een prinsesje in slaap gevallen rond een uur 10.
Als je me zo graag had willen zien had je vrijdag maar eerder moeten reageren.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je me zo graag had willen zien had je vrijdag maar eerder moeten reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |