Wanneer ga je nou een keer pics van je scheurijzer posten? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.quote:
Dat waren toch "lijkt op" foto's? Anders heb ik ze gemist.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
staat een paar topics terug. maar het scheur ijzer komt te koop
nee heb toen me eigen motor gepostquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat waren toch "lijkt op" foto's? Anders heb ik ze gemist.
this is itquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]als ie het nu niet doet weet ik het ook niet meer
Ohja, die heb ik wel voorbij zien komen. Nais hoor.quote:
Ik denk dat de boel eindigt dat wij de hele tent aan gort helpen met Rossdale omdat we te bezopen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat iedereen behalve Bozz dan fucking gek van me wordt
en dan kom ik me geld terug jatten van de jassenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat de boel eindigt dat wij de hele tent aan gort helpen met Rossdale omdat we te bezopen zijn![]()
Niet de jassen van Jos en Anja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan kom ik me geld terug jatten van de jassen
Ninja editquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha hij heeft wel het zelfde kapsel en sikje als ik
Hebben jullie een keer gemeet ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan kom ik me geld terug jatten van de jassen
interwebs handele allesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hebben jullie een keer gemeet ofzo?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat de boel eindigt dat wij de hele tent aan gort helpen met Rossdale omdat we te bezopen zijn![]()
haha nice one.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Als kutkabouter nou weer even een domme opmerking plaatst.
uhm ik ga straks eerst ff naar mich die met baamz gaat game. en daarna ga ik wel naar de stad met 2 andere vrienden van me, weet alleen niet waar. miss baron of grand cafe of irisch pubquote:
Met wie ga je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm ik ga straks eerst ff naar mich die met baamz gaat game. en daarna ga ik wel naar de stad met 2 andere vrienden van me, weet alleen niet waar. miss baron of grand cafe of irisch pub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |