Geen idee eigenlijk. Ik denk dat het een soort van m'n uitlaatklep is zeg maar. Waar ik kan zeggen en doen wat ik wil en waar ik me niet in hoef te houden zeg maar. Dat vind ik zelf het aannemelijkste.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom doe je dan op internet zoMoet je hier iets 'goedmaken'? Iets wat in het echte leven bij je mislukt?
Je mag in een SC niet discussiëren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat je in een sc niet mag discussiëren?
ja nu nog een leuke naamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
Nog even en we kunnen van dit topic een reallife soap gaan maken.
Okéquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat het een soort van m'n uitlaatklep is zeg maar. Waar ik kan zeggen en doen wat ik wil en waar ik me niet in hoef te houden zeg maar. Dat vind ik zelf het aannemelijkste.
Jij komt ook echt alleen maar tevoorschijn als er drama is he.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Parvus het volgende:
ohhhhhhhhhhh dit topic gaat sowieso in m'n favorieten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij komt ook echt alleen maar tevoorschijn als er drama is he.
Satisfied?quote:
Stoma's Soap, deel 1. Gaat kutkabouter vandaag zijn grote geheim opbiechten? Zal tliciouz eindelijk voor hem vallen? Zal Michhas ooit nog rustig aan gaan doen? Zal Stoma ooit ophouden met schelden? En wie is toch die mysterieuze vreemdeling, schuilgaand onder de naam Bozz? Vind het uit, na de reclame!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoma's Soap, deel 1. Gaat kutkabouter vandaag zijn grote geheim opbiechten? Zal tliciouz eindelijk voor hem vallen? Zal Michhas ooit nog rustig aan gaan doen? Zal Stoma ooit ophouden met schelden? En wie is toch die mysterieuze vreemdeling, schuilgaand onder de naam Bozz? Vind het uit, na de reclame!
why am i the mysterious stranger.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoma's Soap, deel 1. Gaat kutkabouter vandaag zijn grote geheim opbiechten? Zal tliciouz eindelijk voor hem vallen? Zal Michhas ooit nog rustig aan gaan doen? Zal Stoma ooit ophouden met schelden? En wie is toch die mysterieuze vreemdeling, schuilgaand onder de naam Bozz? Vind het uit, na de reclame!
Omdat je een vreemdeling bent. Allochtoon enzo, jwtz. Het is niet anders.quote:
Met een gastrol voor Cor Koning.quote:
En omdat je een keer pics van je scheurijzer moet posten.quote:
nou...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat je een vreemdeling bent. Allochtoon enzo, jwtz. Het is niet anders.
Ik zeg dat ze ons in 1 huis moeten stoppen, overal camera's.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan werkt het niet meer, want dan zien jullie dat ik ook normaal kan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze ons in 1 huis moeten stoppen, overal camera's.
Kijken wie het eerst zelfmoord pleegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze ons in 1 huis moeten stoppen, overal camera's.
dan win ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kijken wie het eerst zelfmoord pleegt
dan win ik nog steeds, I NEVER LOSEquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk stoma, want tv's en pc's etc zijn verboden.
Dan neem ik wel een gameboy met pokemon voor 'm mee. Ik heb nog ergens zo'n gele liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk stoma, want tv's en pc's etc zijn verboden.
onder de "etc" vallen ook gameboysquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een gameboy met pokemon voor 'm mee. Ik heb nog ergens zo'n gele liggen.
Als ik zeg tv's en pc's etc dan ga ik er vanuit dat het logisch is dat je ook geen spelcomputer mee neemt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een gameboy met pokemon voor 'm mee. Ik heb nog ergens zo'n gele liggen.
nou ik ga zo naar je moederquote:
ik ben al jaren over het punt van gek worden heen. zover er overheen dat er nog geen term voor isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat iedereen behalve Bozz dan fucking gek van me wordt
Iedereen zou trouwens gek van ons samen worden, niet alleen van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben al jaren over het punt van gek worden heen. zover er overheen dat er nog geen term voor is
en helemaal als er wiskey in het spel isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen zou trouwens gek van ons samen worden, niet alleen van mij
Ik leef al mijn hele leven met 2 adhd'rs die 2 van m'n beste vrienden zijn dus ik kan het wel handelen denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Michhas het volgende:
fuck no man, u can't handle itquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik leef al mijn hele leven met 2 adhd'rs die 2 van m'n beste vrienden zijn dus ik kan het wel handelen denk ik.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
Ik kan michhas wel aan. Die 2 vrienden van mij bij elkaar in een huis is echt pure insanity.Als je die 2 alleen laat in een huis dan blijft er niks van over.
Weet ik toch.quote:
Wanneer ga je nou een keer pics van je scheurijzer posten? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.quote:
Dat waren toch "lijkt op" foto's? Anders heb ik ze gemist.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
staat een paar topics terug. maar het scheur ijzer komt te koop
nee heb toen me eigen motor gepostquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat waren toch "lijkt op" foto's? Anders heb ik ze gemist.
this is itquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]als ie het nu niet doet weet ik het ook niet meer
Ohja, die heb ik wel voorbij zien komen. Nais hoor.quote:
Ik denk dat de boel eindigt dat wij de hele tent aan gort helpen met Rossdale omdat we te bezopen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |