Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Vork het volgende:
Bij C1000? Zo ja, wat vroeg! Het is nog lang geen bijna sluitingstijd.
Ik moest brood hebben en net voor sluitingstijd is het wel rustiger, maar dan is het brood ook meestal opquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Vork het volgende:
Bij C1000? Zo ja, wat vroeg! Het is nog lang geen bijna sluitingstijd.
Heb ik je gezien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Lyssa het volgende:
Ik moest ook brood hebbenwas nu al niet veel keus meer
En ik ging snel weg op de fiets
Er waren er maar twee open toch? Ik stond bij de tweede van links.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Geen ideeIk zag je bij de kassa, maar je stond bij een andere dan ik.
Die bij de poortjes en het hek, de meest rechtse, was ook open, daar stond ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren er maar twee open toch? Ik stond bij de tweede van links.
Dan heb ik je gemistquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die bij de poortjes en het hek, de meest rechtse, was ook open, daar stond ik
Ben je blind of zo dan?quote:
Wees blij, voor hetzelfde geld was je dat nijlpaard en die aap uit de reclame tegengekomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef picodealion het volgende:
Ik was net bij de Plus en zag niemand.
Tranendalquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe normaal
Check liever m'n nieuwe sig
Veel meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wees blij, voor hetzelfde geld was je dat nijlpaard en die aap uit de reclame tegengekomen
PLUS geeft meer
Gewoon doen, als je ons eng vindt kan je altijd doen alsof je ons niet kentquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Xiance het volgende:
ik ben een schijterd, dus ik kom uiteraard niet langs
ik ben eens bij een meeting geweest waar iemand dat echt deedquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon doen, als je ons eng vindt kan je altijd doen alsof je ons niet kent
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben eens bij een meeting geweest waar iemand dat echt deedwe dchten de hele meeting 'wie is dat vage figuur die ons de hele tijd bekijkt', bleek ook een lid van dat forum te zijn, postte hij achteraf
nee flapdrol, bij meetings van buzzybee heeft iedereen gewoon buzzybee kleding aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
Hey, schrik Xiance nou niet af. En Alexxxxxxxxxxxxxxx heeft het niet over een FOK!meet maar over een meeting van z'n eigen forum
bezigebijtjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
Hey, schrik Xiance nou niet af. En Alexxxxxxxxxxxxxxx heeft het niet over een FOK!meet maar over een meeting van z'n eigen forum
Anyway, geen FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee flapdrol, bij meetings van buzzybee heeft iedereen gewoon buzzybee kleding aan
ik heb het over een forum van een ex van me
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Dangel komt, kom ik niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |