Misschien in De Beugel in de Varkensstraat of dat straatje parallel daaraan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:03 schreef Plasterk het volgende:
waar kan ik de wedstrijd van Twente bekijken in het centrum denken jullie?
Ik ben verliefd op remlof ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach kom, wat is er nou eng aan een meeting? Remlof is wel een vies oud mannetje, maar ik ben best te doen dus zo erg kan het allemaal niet zijn.
Je begrijpt dat dergelijke uitspraken gegarandeerd verkeerd geinterpreteerd gaan worden op een forum als Fok?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Dangel het volgende:
ik neem zaterdag een poesje mee naar arnhem Valburg
jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dergelijke uitspraken gegarandeerd verkeerd geinterpreteerd gaan worden op een forum als Fok?
And mequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jammer, jij staat op de lijst van mensen die ik nog wel eens een handje wil geven!
helaaschquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ik wil nog wel een keertje hoor, maar zaterdagavond gaat me sowieso niet lukken
Die onierse welteverstaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Vork het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens de pub van binnen bekijken.
Ik heb geen idee, hangt ook van de rest af. We hebben niet zo heel erg veel keus, dus als de ene niet leuk is, dan maar naar de ander en als dat niet bevalt dan moet het drinktempo worden verhoogd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
Voor St Paddy's kan je beter naar Pegasus gaan denk ik, die zit links naast de Bijenkorf.
Het kan altijd nogquote:
ja, maar zo vaak ben ik niet in arnhemquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kan altijd nogKomt goed
Ik stel voor wanneer het warm is een picknick in Sonsbeek voor
We kunnen ook ergens anders picknicken natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar zo vaak ben ik niet in arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |