Gefeliciteerd, u gaat door voor de koelkast! Katproof uitvoeringquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Eerst zeg je klopt en daarna een sarcastische opmerking dat ik mijn geschiedenis niet zou kennen? Je bent het er dus mee eens en even later niet of hoe moet ik dit interpreteren?
Yeah, een topic met kattenhaters stilgelegdquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef SoraAoi het volgende:
Het lijkt wel alsof we over katten zijn uitgepraat inderdaad. Ik los het nog steeds zo op zoals ik al eerder schreef. Ik heb geen zin om katten iets aan te doen omdat de buurman vervelend is en zich egoistisch opstelt tegenover zijn buurtbewoners. Gewoon in duitsland dumpen en dan is iedereen er vanaf. Klaar.
Dan kunnen we nu natuurlijk over tot de orde van de dag, hoe zouden jullie het aanpakken als je geen zin had om 100 km te rijden?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Yeah, een topic met kattenhaters stilgelegd
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef Nikmans het volgende:
Dan kunnen we nu natuurlijk over tot de orde van de dag, hoe zouden jullie het aanpakken als je geen zin had om 100 km te rijden?
Zelf vind ik verminken een goed idee. Het hoeven niet persé berenklemmen te zijn (pootje meteen eraf is ook weer zo cru) maar met een luchtbuks een oogje uitschakelen of in een voetje schieten moet kunnen, toch?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef Yu-Kee het volgende:
Of je neemt de kat mee naar binnen en:
How to Eat Cats
En je nodigt de buurman uit voor een etentje!
Ik had het over de pestepidemie in de middeleeuwen, niet over een incidentele uitbraakquote:Op zondag 13 maart 2011 23:08 schreef hamsterke het volgende:
Haha dat denk je vogeltjesdans... Het gaat dus niet over het feit dat er tot 1900 pest was...
Ah en buiten Londen was er geen pest?quote:Ratten waren niet alleen verspreiders van pest (de pestbacterie is in die tijd verbrand door de grote brand in london).
Ja, net als jouw klotehamsters.quote:Ratten verspreiden ook de ziekte van Weil die tegenwoordig ook nog voorkomt, het komt niet in een epidemie voor als toen... Maar het komt nogsteeds volop voor hoor...
Ja, mits niet ontwormd. En als je in je zwangerschap geen kattenbakken schept is er verder niets aan de handquote:Katten zijn trouwens ook verspreiders van ziektes zoals wormen en andere parasieten en toxoplasmose die alleen in de kat als gastheer zich voort kan plantten
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef hamsterke het volgende:
Katten zijn dus net zo goed ziekteverspreiders... welke ziektes wil je in je tuin hebben? De ziekte van weil die je alleen kunt krijgen door een rattenbeet of Toxoplasmose die je hersenen beschadigt en een miskraam veroorzaakt bij zwangere vrouwen?
Dat niet. Maar katten hebben tenminste nooit de pest verspreid, in tegenstelling tot ratten.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:08 schreef SoraAoi het volgende:
Vogeltjesdans denkt dat de katten uit de middeleeuwen ook zo prachtig en verzorgd waren als ze nu zijn.. In disney films ja... Daar waren de katten uit de middeleeuwen wel aangekleed met een zijden kleedje terwijl ze elke dag het bad in gingen in een prinselijk kasteel etc etc..
Schorpioenen ook niet maar die laat je ook niet door andermans tuin hollenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat niet. Maar katten hebben tenminste nooit de pest verspreid, in tegenstelling tot ratten.
Mijn hamsters verspreidden geen ziektes hoor, ik behandel ze iedere 3 maanden preventief omdat die kat die wel ziektes verspreid wel in onze schuur komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over de pestepidemie in de middeleeuwen, niet over een incidentele uitbraak
[..]
Ah en buiten Londen was er geen pest?
[..]
Ja, net als jouw klotehamsters.
[..]
Ja, mits niet ontwormd. En als je in je zwangerschap geen kattenbakken schept is er verder niets aan de hand
Ja het is inmiddels zo ver offtopic dat dit er ook nog wel bij kan.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wie komt nu weer met flutvergelijkingen aan? De kattenhaters
De laatste pestbacterie die die epidemie veroorzaakte/in stand hield is toen omgekomen ja... Daarna alleen incidentiele uitbraken en dat heeft niets met de katten te maken maar met een betere hygiene en ontwikkeling en medicijnen die er toen niet warenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over de pestepidemie in de middeleeuwen, niet over een incidentele uitbraak
[..]
Ah en buiten Londen was er geen pest?
[..]
Ja, net als jouw klotehamsters.
[..]
Ja, mits niet ontwormd. En als je in je zwangerschap geen kattenbakken schept is er verder niets aan de hand
Dat vond ik idd ook erg vreemd...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Klotehamsters? Jij hebt last van andermans hamsters, omdat...?
Misschien omdat jij zomaar wat dingen roept in het wilde weg, zonder met bronnen en argumenten te komen? En als dan blijkt dat de bronnen die je wél aandraagt juist jouw denkbeelden ontkrachten, jij dan probeert de discussie op een zijspoor te brengen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wie komt nu weer met flutvergelijkingen aan? De kattenhaters
O? Welke?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef hamsterke het volgende:
Mijn hamsters verspreidden geen ziektes hoor, ik behandel ze iedere 3 maanden preventief omdat die kat die wel ziektes verspreid wel in onze schuur komt.
Iedereen die in de tuin loopt te graven moet daarna zijn handen wassen. Die zit namelijk vol met bacterien, wormen en parasieten. En dat zijn niet alleen de tuinen waar katten zijn geweestquote:Een zwangere vrouw in beginstadium zou dus ook de tuin niet mogen doen omdat die smerige beesten drollen draaien in de tuin...
quote:Jij bent zeker zo iemand die zijn kat ontwormt en niet zichzelf... Er staat op de verpakking dat alle dieren in huis mee ontwormt moeten worden, jij aait je kat en besmet je zelf of je kinderen of partner en die besmetten de kat weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |