Je vraagt je toch af wat ze dan wel gekregen hebben. Niets lijkt nogal onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef MangoTree het volgende:
Libya proposed swapping jets for Dutch prisoners
(CNN) -- The Libyan government tried and failed to swap three captured Dutch military personnel for two Libyan Air Force jets whose pilots defected with their warplanes to the European island nation of Malta last month.
De helicopterquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat ze dan wel gekregen hebben. Niets lijkt nogal onwaarschijnlijk.
Ik vraag me af wie er op het moment bewust liegt, Ghadaffi, de rebellen, of beide. Het lijkt er steeds vaker op dat de rebellen valse geruchten verspreiden om later de Ghadaffi's in een hinderlaag te lokken.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef rakotto het volgende:
Waarom staat er een verkeerd bericht op de Frontpage? Brega is in de handen van de opstandelingen en zij hebben 50+ Ghadaffi mannetjes te pakken gekregen.
Dat kan. Het was maar een relatief klein clubje dat naar het westen ging, en ik weet niet wat er met al die wapens van die wapendepots is gebeurd. Er was wel een explosie, maar dat alles was opgeblazen lijkt me sterk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er op het moment bewust liegt, Ghadaffi, de rebellen, of beide. Het lijkt er steeds vaker op dat de rebellen valse geruchten verspreiden om later de Ghadaffi's in een hinderlaag te lokken.
Ik denk dat het zelfs met een no-fly zone erg moeilijk gaat worden voor de rebellen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
Die no-fly zone moet er nu echt binnen een paar dagen komen, anders kunnen de anti's het shaken vrees ik
Mjah, het westen heeft zolang gewacht met die no-fly zone dat het nu eigenlijk een volledige oorlogsverklaring moet worden... Dat ze ook troepen op de grond moeten gaan aanvallen en kazernes en wapenopslagplaatsen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs met een no-fly zone erg moeilijk gaat worden voor de rebellen.
Nee, gerucht. Is al tegengesproken door Damascus.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef svann het volgende:
Is het een gerucht of van door meerdere bronnen bevestigd dat Gaddafi Syrische versterking krijgt of heeft gekregen?
Die NATO radarvliegtuigen vliegen daar toch al weer een week rond, dacht ik?
Het is iig niet alleen van Twitter.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef svann het volgende:
Is het een gerucht of van door meerdere bronnen bevestigd dat Gaddafi Syrische versterking krijgt of heeft gekregen?
dat is een betrouwbare bron.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nee, gerucht. Is al tegengesproken door Damascus.
Frankrijk lijkt het tenminste wel te begrijpen. Die willen ook o.a. commandocentra van Gadaffi bombarderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, het westen heeft zolang gewacht met die no-fly zone dat het nu eigenlijk een volledige oorlogsverklaring moet worden... Dat ze ook troepen op de grond moeten gaan aanvallen en kazernes en wapenopslagplaatsen.
We hadden nooit zo lang moeten wachten maar nu moeten we er echt full in vind ik, op grondtroepen na dan, vooralsnog.
Ik vertrouw Damascus eerder dan een twitterbericht.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
dat is een betrouwbare bron.
Ja, maar Nederland en het VK willen vast niet mee daarin.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Frankrijk lijkt het tenminste wel te begrijpen. Die willen ook o.a. commandocentra van Gadaffi bombarderen.
Zoals ik al zei, er was niet alleen een Twitter gerucht, trolleke.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik vertrouw Damascus eerder dan een twitterbericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |