goedemorgen iedereen , ik ben er weer , en nu kan ik weer meer komen lezen en reageren ..quote:Op zondag 13 maart 2011 09:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Was echt hartverscheurend, die AJA-nieuwslezer die de dood van een AJA-journalist melde
De militairen zijn terug in Nederland.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
goedemorgen iedereen , ik ben er weer , en nu kan ik weer meer komen lezen en reageren ..
maar goed , iemand ff snel de belangrijkste "headlines"van afgelopen week voor me?
thnx!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:47 schreef shomila het volgende:
[..]
De militairen zijn terug in Nederland.
De Grieken hebben bemiddeld.
Hounda heeft nog geen internet denk ik alles ligt plat.
Gadaffi wint meer terrein.
Ja je hebt wel gelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is geen burgeroorlog. Het is een revolutie. Die begon met vreedzame demonstraties. Ghaddafi maakt er een burgeroorlog van, een oorlog tegen zijn eigen burgers. Hij is een oorlogsmisdadiger. De massale en gruwelijke schending van mensenrechten is reden genoeg voor ingrijpen.
Het een burgeroorlog noemen is pro- Ghaddafi-propaganda. Dan steun je een massamoordenaar en terrorist.
Mijn God, jij bent echt out there, he.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het een burgeroorlog noemen is pro- Ghaddafi-propaganda. Dan steun je een massamoordenaar en terrorist.
Het nieuws? De NOS zeker? Die heeft een dubieuze rol in berichtgeving in het MO.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk. Ik snapte wel dat het niet echt kon wat daar gebeurde maar aangezien het een burgeroorlog genoemd wordt, op het nieuws, miste ik wel de argumenten.
En dan grijp je in en dan? Ghadaffi wordt niet gestopt met een no-flyzone. Vooral omdat hij het van zijn tanks en grondtroepen moet hebben denk ik. Wat je al zag van die luchtaanvallen is dat de helft midden in de lege woestijn terecht komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is geen burgeroorlog. Het is een revolutie. Die begon met vreedzame demonstraties. Ghaddafi maakt er een burgeroorlog van, een oorlog tegen zijn eigen burgers. Hij is een oorlogsmisdadiger. De massale en gruwelijke schending van mensenrechten is reden genoeg voor ingrijpen.
Eerder waren Syrie en Algerije tegen. Maar de liga heeft nu wel een officieel statement naar buiten gebracht waar ze een no-fly zone steunen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Breekfast het volgende:
Even edit: Wat is nu precies het standpunt van De Arabische Liga?
Ik las op vorige pagina dat ze verdeeld waren, maar op nos.nl staat dat ze een no flyzone wel steunen...
Steunen ze het nu wel of niet volledig?
Ok, dan valt de no-flyzone nog te overwegen, ook al denk ik niet dat het veel gaat helpen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Eerder waren Syrie en Algerije tegen. Maar de liga heeft nu wel een officieel statement naar buiten gebracht waar ze een no-fly zone steunen.
meerdere media melden het ( http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/13/buitenland/rebellen-libie-verdreven-uit-brega.xml http://www.volkskrant.nl/(...)ga-te-verlaten.dhtml )quote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Kan iemand bevestigen of Brega idd van Gadaffi is?
Alle beetjes helpen maar ik denk idd dat de grondtroepen van Gadaffi veel te sterk zijn voor de rebellen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Breekfast het volgende:
Ok, dan valt de no-flyzone nog te overwegen, ook al denk ik niet dat het veel gaat helpen.
kom deze toevallig net tegen ;quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef rakotto het volgende:
Is het jullie al bekend dat er intern ook gevechten zijn in Ghadaffi army?
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
goedemorgen iedereen , ik ben er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |