Doe jij het wel op deze volgorde ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom jij de komende tijd mijn stijve benen masseren?
Echt irritant. Voorheen nooit last van en nu zijn ze steeds zo stijf. En het gaat niet weg door het lopen
Met strekken maak je je spieren warm , je moet ook niet overstrekken , maar heeeeel langzaam.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Strekken voor je spieren warm zijn is natuurlijk wel vragen om problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan zowel voor als na , tenminste dat is mij geleerd![]()
Serieus, mongolen zijn het. Die van SPT ook, aangezien deze discussie achter de schermen vast ook gevoerd is en ze niet hebben kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, verschillende topics, want de modjes vinden dat het LIF-topic bedoeld is voor mensen die willen afvallen, terwijl het SPT-topic is voor mensen die hardlopen als sport zien. Vraag niet naar de logica ervan, deze discussie keert steeds terug.
Inschrijven voor de Damloop is tegenwoordig een grotere uitdaging dan de Damloop zelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Casp505 het volgende:
Heb me na ellenlang klikken en F5en eindelijk kunnen inschrijven voor de Dam tot Damloop!Nog even een flinke boost wat betreft de zin om te trainen!
Warmlopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Doe jij het wel op deze volgorde ?
Strekken ( heel rustig aan )
Warmlopen ( 5 minuten wandelen )
Hardlopen zelf
Cooling down ( weer 5 minuten uitlopen )
Strekken ( voorzichtig tot er lichte spanning op staat )
En ja toevallig kan ik masseren , maar of mijn vriendin hier blij van wordt is een tweede haha
sterkte en doe inderdaad even rustig aan....quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik denk dat ik maar een week rust neem tot dit hopelijk genezen is. Tot nu toe is dit denk ik mijn zwaarste blessure.
Balen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik denk dat ik maar een week rust neem tot dit hopelijk genezen is. Tot nu toe is dit denk ik mijn zwaarste blessure.
Mwa, ik denk dat voor mij de extra demping in de zool, gezien mijn 90 kilo, niet bepaald overbodig is. Ik ben het wel met je eens dat er ook wel een aardige hoeveelheid marketing zit achter 'de nieuwste innovaties en de laatste fantastische technieken'quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef 1517 het volgende:
Koop een minimalistische hardloopschoen en bespaar je die nonsens van die verkopers. De evolutie heeft een klein wonder van je voet gemaakt, vertrouw op moeder natuur en weg met die dikke hakken en zolen
Beats per minute, muziek waar je dus..tsja, lekker op loopt. Veel mensen gebruiken het..quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Ik ken BPM niet als hardloopgerelateerde afkorting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |