Ging het goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Morgen na anderhalve week weer lopen. Knie doet het weer.. De voorste band doet weer normaal.
Lekker bezig!! Komt vast door je snelle kapsel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
Werd je opgepiktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
We hebben het overleefdquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
idd, gewoon doorzetten!! Voor je het weet loop je de 25 min. fluitend uitquote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
Om de dag! Rustdagen zijn erg belangrijk, zeker in het begin.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef exile79 het volgende:
Is het beter om elke dag te gaan hardlopen, of kan ik beter om de dag gaan.
Ok, thanks!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om de dag! Rustdagen zijn erg belangrijk, zeker in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |