Dit dus,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Zal wel eens in Turkije gaan vragen of de mensen daar Willem van Oranje kennen..
Spijker + kop.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Zal wel eens in Turkije gaan vragen of de mensen daar Willem van Oranje kennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:25 schreef flexoo het volgende:
is dat de persoon van die grappen op de basisschool?Jazeker, zo werd Turkije gemoderniseerd als ik me niet vergis. Inwoners met incontinentieproblemen hoeven zo niet meer op de ouderwetse manier met donkere vlekken in hun broek rond te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg zelf, wat hebben wij aan de geschiedenis van een ander ver land.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Pax.Empyrean het volgende:
Familielid had daar paar maanden les gegeven. Vreemde is; in Turkije leren ze dus wel over de geschiedenis van zo'n beetje alle landen, maar als je hier in NL vraagt over Ottomanen of iets in de richting over Turkije, kunnen de meeste alleen broodje Kebab opnoemen.
Ik heb wel moeten leren over zo'n beetje alle oorlogen waar de VS in heeft gezeten, was ook nog op me examens. Wat heb je als Nederlander aan de Vietnam oorlog.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Zeg zelf, wat hebben wij aan de geschiedenis van een ander ver land.
Juustem...dáár.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:50 schreef mytroen het volgende:
en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
weet ik ook nietquote:
aahahahahaahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:07 schreef Riffey4 het volgende:
Volgens mij zijn er ook heel veel Turken die de Armeense genocide niet kennen.
Omdat het een leugen isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:07 schreef Riffey4 het volgende:
Volgens mij zijn er ook heel veel Turken die de Armeense genocide niet kennen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
dus hij is verantwoordelijk voor al die kutturken in nederlandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:50 schreef mytroen het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
Deel 1
Omdat er meer dan één persoon nodig is om een faalland als Turkije minder falend te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef TMartina het volgende:
Als Ataturk turkije zo belangrijk en geweldig had gemaakt, waarom zijn alle turken dan niet daar nu.
Een beetje kennis hebben over andere landen zou inderdaad erg vervelend zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom zouden wij dat moeten weten?
Dan zou je van elk land de geschiedenis moeten kennen
Zeg ik niet, maar het niet hebben van de kennis van bepaalde landen is niet op te kotsen zoals ts beweerd. Zolang je er niet van plan bent te gaan wonen ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Een beetje kennis hebben over andere landen zou inderdaad erg vervelend zijn.
Mja, TS is een beetje patriottisch bezig met ze Ataturk, niet op letten.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar het niet hebben van de kennis van bepaalde landen is niet op te kotsen zoals ts beweerd. Zolang je er niet van plan bent te gaan wonen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef mymoodfentje het volgende:
Lekker boeiend, met je uberturk. De enigste uberturk die ik ken woont hier om de hoek en verkoopt pizza's en shoarma.
Kan het ons wat schelen?quote:
Telt de snor bij de vrouw ook mee?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoeveel blonde Turken zijn er eigenlijk?
Nou hartstikke beleefd toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Mijn ouders hadden vandaag wat verkocht op marktplaats aan een turk.
Komt ie hier binnen, zitten wij te eten nog.
Hij helemaal excuses aanbieden etc omdat eten daar heilig is van alah enzo
Kanker toch op man
En, heeft hij zijn bord leeg gegeten?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Kanker toch op man
interessant zegquote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Kanker toch op man
Wat een welgemanierde jongeman zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Kanker toch op man
indd, normaal was je porto allang wegquote:
dat jij nou zo tokkie bent zonder manieren, hij vond het niet netjes jullie dan te storen en als jij dan zegt ''kk toch op man'' ben jij de enigste die dom doet en asociaal gedrag vertoont.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef manusjehatte het volgende:
Kanker toch op man
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat jij nou zo tokkie bent zonder manieren, hij vond het niet netjes jullie dan te storen en als jij dan zegt ''kk toch op man'' ben jij de enigste die dom doet en asociaal gedrag vertoont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |