Ja Papierversnipperaar gokt er op, dus is het ook zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde tactieken. De laatste tijd heeft Israël warme relaties met Ghaddafi. Een Israëlisch bedrijf heeft 50.000 huurlingen voor hem geregeld (zie link eerder in dit topic) en ik gok er op dat ze hem wapens geven.
En wat voor reactie verwacht je dan van de familie van dat gezin?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een kogel door de kop jagen, ben je er ook vanaf inderdaad. Onthouden waar zijn gezin woont en bij een volgende oorlog gewoon "oeps" een laten vallen. Klaar.
ik gok er op dat zijn hooft tussen de Papierversnipperaar heb gezeten toen hij klein wasquote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Papierversnipperaar gokt er op, dus is het ook zo.
Geen idee, lijken kunnen moeilijk reageren op iets, dus vrij weinig.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
En wat voor reactie verwacht je dan van de familie van dat gezin?
Je vermoord of 'alle' palestijnen of er zullen altijd nabestaanden zijn die wraak zullen willen. Dit soort acties leiden dus tot een escalatie van het conflict met alleen maar meer ellende.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, lijken kunnen moeilijk reageren op iets, dus vrij weinig.
de arabjes hebben een regel oog om oog tand om tand .quote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
En wat voor reactie verwacht je dan van de familie van dat gezin?
Pijnlijk he? Israel, democratisch gekozen beleid wat joden vanwege etniciteit voorrechten geeft waar men in Europa of Amerika eng van zou worden als dat aan etnische germanen werd gegeven.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je nu Israel met Libië vergelijken?
Nogmaals, drugs is niet goed voor je, daar ben je wel een wandelend reclamebord voor.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pijnlijk he? Israel, democratisch gekozen beleid wat joden vanwege etniciteit voorrechten geeft waar men in Europa of Amerika eng van zou worden als dat aan etnische germanen werd gegeven.
Israel, democratisch gekozen beleid waar men niet-joodse gebieden met joden bevolkt om het vervolgens bij de staat toe te voegen. Beetje zoals blanke Afrikanen in Zuid-Afrika land gingen bevolken om het vervolgens van de lokale zulu af te pakken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pijnlijk he? Israel, democratisch gekozen beleid wat joden vanwege etniciteit voorrechten geeft waar men in Europa of Amerika eng van zou worden als dat aan etnische germanen werd gegeven.
Israel, democratisch gekozen beleid waar men niet-joodse gebieden met joden bevolkt om het vervolgens bij de staat toe te voegen. Beetje zoals blanke Afrikanen in Zuid-Afrika land gingen bevolken om het vervolgens van de lokale zulu af te pakken.
C_N is ook zo'n doorgedraaide allochtone Israeli die denkt dat hij en zijn volkje per definitie meer recht hebben om in de West-Bank te wonen en daar de lokale "pallies" wel mogen verjagen. En diezelfe "pallies" mogen zich alleen op de Ghandi manier verzetten (![]()
) want anders wordt hun hele land volgebouwd. Ze moeten eigenlijk niet zo zeiken dus. En wij hier ver weg snappen er allemaal helemaal niks van. En natuurlijk weer die linkse media! Dat ook nog!
ik nodig jou uit om op mijn kosten te verblijven in israel voor een week .quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
C_N is ook zo'n doorgedraaide allochtone Israeli die denkt dat hij en zijn volkje per definitie meer recht hebben om in de West-Bank te wonen en daar de lokale "pallies" wel mogen verjagen. En diezelfe "pallies" mogen zich alleen op de Ghandi manier verzetten (![]()
) want anders wordt hun hele land volgebouwd. Ze moeten eigenlijk niet zo zeiken dus. En wij hier ver weg snappen er allemaal helemaal niks van. En natuurlijk weer die linkse media! Dat ook nog!
Dan kunnen ze zelf de dagelijkse liefde van de Palestijnen ervaren inderdaad. Daarna nodig ik hem wel uit om een tijd te verblijven in Zuid-Afrika, kan hij ook ervaren hoe geweldig het is om overgeleverd te zijn aan de genade van "die lieve Zulu's".quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef C_N het volgende:
[..]
[..]
ik nodig jou uit om op mijn kosten te verblijven in israel voor een week .
in die week geef ik je een rondleiding,
waar je ook wil . ramallah, nablush, gazza grens, tel-aviv., waar je ook wil .
na die week reageer ik op jou reakties .. oke deal ?/
Sadist. Terrorist. Oorlogsmisdadigerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef C_N het volgende:
[..]
nog niet .ik hoop dat hij van kant gemaakt word maar wel heel langzaam,,zo we hoeven hem later niet uit te leveren onder 400 anderen terorristen voor 1 Israeli
Maar ik ben geen oorlogsmisdadiger, oorlogsmisdadiger.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef C_N het volgende:
[..]
ik gok er op dat zijn hooft tussen de Papierversnipperaar heb gezeten toen hij klein was
Nee gewoon naïef, jij zal je gezin nog meenemen naar dergelijk volk omdat ze o zo lief zijn. Als je dan jankend moet toekijken hoe je vrouw verkracht wordt en je kinderen voor je ogen de keel wordt doorgesneden moet je geen medelij van mij verwachten.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ik ben geen oorlogsmisdadiger, oorlogsmisdadiger.
De waarheid doet pijn inderdaad. Jammer jongen dat je zo moreel verontwaardigd bent wanneer het "pallies" betreft en hun misdaden maar nu liever je kop in het zand steekt wat betreft racistisch beleid in je geliefde land.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in die landen gewoond, ga er zelf maar even verblijven voor je met zo'n schoolvoorbeeld mening aan komt zetten. Tot die tijd ga ik er niet eens de moeite voor doen op in te gaan.
Ik hoop werkelijk dat je een keer uit je schild kruipt en die landen zelf gaat bezoeken, maar dan niet in een "rode kruis" hulpgroep of iets anders waar ze van weten dat ze kunnen misbruiken, maar gewoon als jezelf. Eens kijken hoe snel je je waardering verliest voor hun manier van leven en omgang tegenover jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn inderdaad. Jammer jongen dat je zo moreel verontwaardigd bent wanneer het "pallies" betreft en hun misdaden maar nu liever je kop in het zand steekt wat betreft racistisch beleid in je geliefde land.
Israël is een schande voor de wereld.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent een schande voor Nederland.
Heb je weer gesnoven jongen? junk.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar rapporten van de VN en Amnesty International posten hoor.
De Israëli's zijn doorgedraaid.quote:
een schande ?? voor Nederland, ik denk een schande voor Europaquote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent een schande voor Nederland.
Ik daag je uit een rapport te posten waarin staat dat de Mossad eigen inwoners doodsteekt in hun slaap, en kleine kinderen vermoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar rapporten van de VN en Amnesty International posten hoor.
Het artikel gaat verder.quote:http://thelede.blogs.nyti(...)-against-protesters/
As my colleague Isabel Kershner reported, this week Israel’s military tried to deflect blame for the death of a Palestinian woman who collapsed after inhaling tear gas fired by Israeli soldiers during a protest against Israel’s separation barrier in the West Bank.
The woman who died on Saturday, Jawaher Abu Rahmah, was a 36-year-old resident of the town of Bilin, where there have been weekly protests against the barrier for six years. The protest organizers insist that they are committed to unarmed demonstrations, although Israeli troops who block the marchers — and use tear gas to disperse the crowds — are often pelted with rocks by young Palestinians. In 2009, Ms. Abu Rahmah’s brother, Baseem, was killed at one of the protests, after being struck by a tear-gas canister. The episode was captured in a graphic video posted online.
Ms. Abu Rahmah’s mother told The Times this week that she and her daughter did not take part in the protest march on Friday but “were watching the protest from a distance when a cloud of tear gas wafted their way, causing her daughter to collapse.” She died the next day.
The day after her death, the Israeli newspaper Haaretz obtained the woman’s medical records from her family. “The medical report filed in the Ramallah hospital where Abu Rahmah was taken shows that her death was caused by respiratory failure resulting from the inhalation of tear gas,” Haaretz reported.
After Israeli activists who took part in the demonstration with Palestinians collected the Israeli military’s spent gas canisters and took them to the American Embassy in Tel Aviv (to underscore that the shells fired by Israel’s soldiers are made by an American company), Israeli military officials defended their forces’ actions at the protest at a briefing for selected journalists and bloggers. Insisting on anonymity, they argued that tear gas was not normally lethal outdoors and suggested that Ms. Abu Rahmah might have died from a preexisting medical condition.
Several Israeli journalists who contribute to +972, a group blog that takes a generally skeptical view of Israel’s government, have criticized the military’s efforts as “spin.”
One of the bloggers, Yossi Gurvitz, called the military briefing as “a psyops campaign against the Israeli public,” based on guesses about the woman’s health rather than hard facts and presented to Israeli journalists and “a select group of right-wing bloggers, people you can rely on not to ask difficult questions and who would understand their role in the Hasbara [P.R.] choir.” Mr. Gurvitz provided links to two posts on the woman’s death from Israeli blogs — The Muqata and Israellycool — written by commentators who generally support the government and were invited to the military’s briefing. Neither had been at the protest.
Another contributor to +972, Noam Sheizaf, a journalist and former soldier, was present at the demonstration in Bilin during which Ms. Abu Ramah collapsed. In a post attacking the military’s response to the death, Mr. Sheizaf suggested that the military’s use of tear gas against the protesters on Saturday was excessive. Mr. Sheizaf embedded the YouTube video of the demonstration at the top of this post and reported:
Bewijs eerst maar wie dit gezin vermoord heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik daag je uit een rapport te posten waarin staat dat de Mossad eigen inwoners doodsteekt in hun slaap, en kleine kinderen vermoord.
Gast, het is dat je niet voor me staat want ik had je een klap voor je hassers verkocht.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar wie dit gezin vermoord heeft.
quote:http://www.nytimes.com/20(...)html?_r=1&ref=israel
BERLIN — On Feb. 18, Germany did something unthinkable. It voted in favor of a U.N. Security Council resolution calling the Israeli settlements in occupied Palestinian territory illegal and demanding the immediate halt of all settlement activity.
The resolution did not pass — the United States, the only one of the Security Council’s 15 members to vote against it, vetoed it. That did not stop the German vote from opening a serious rift between Germany and Israel.
Ruprecht Polenz, a conservative lawmaker and chairman of the German Parliament’s Foreign Affairs Committee, said “the vote was highly unusual” given Germany’s practice of abstaining from or voting against any U.N. resolutions criticizing Israel.
But Mr. Polenz was adamant that it did not mean that Germany no longer defended the security of Israel. “It means that Chancellor Angela Merkel is trying to explain to the Israeli government that with the extraordinary changes taking place across the Middle East, time is not on its side when it comes to resolving the conflict with the Palestinians,” he said.
The German vote was authorized at the highest level. It marks a major change in Mrs. Merkel’s attitude toward Israel, which she had unswervingly supported since she took office more than five years ago.
Over the past few months, and particularly since the collapse of the authoritarian regimes in Tunisia and Egypt, Mrs. Merkel has made it plain to the Israeli government that it cannot expect unqualified support from Berlin if it allows the conflict with Palestinians to drag on.
“The situation in Egypt should not be seen as a reason not to continue the negotiation process,” Mrs. Merkel told the Institute for National Security Studies at Tel Aviv University last month. “If we sit and wait, we might face an even more difficult situation.”
Mrs. Merkel made those remarks after difficult talks, particularly related to the settlements, with the Israeli prime minister, Benjamin Netanyahu, according to Israeli and German officials.
So when Germany voted against Israel at the United Nations last month, Mr. Netanyahu was furious. He telephoned Mrs. Merkel on Feb. 21, venting his disappointment.
“How dare you?” Mrs. Merkel replied. “You are the one who has disappointed us. You haven’t made a single step to advance peace.”
The conversation, leaked to Haaretz, a liberal Israeli newspaper, and confirmed by Israeli and German officials, reveals a deep rift between Berlin and Jerusalem.
“We are disappointed with Germany’s decision,” said a senior Israeli government official who spoke on the condition of anonymity. “It reflects the frustration that the peace process is not moving forwards and that we are at an impasse. Somehow in Europe, there is an expectation that if there is an impasse, it is Israel who must take the step to break it.”
The German vote exposed the divisions in Israel over its complicated relationship with Germany. On one side are Jews who will never forgive Germany for the Holocaust; in their view, Germany has a permanent obligation never to criticize Israel.
On the other side are voices who say that because Germany is a good and consistent friend of Israel, it should use that special relationship to speak out when needed.
“Merkel is a real friend of our country; the only one that stands up for us in Europe,” said Moshe Maor, a political science professor at the Hebrew University in Jerusalem. “Merkel is telling Netanyahu to face the changes taking place in the region. Because she is so appreciated by many here, why shouldn’t she be able to criticize Israel?”
The U.N. vote seems to be part of a more complex phase of the relationship, with Israel expecting Germany to toe the line on all counts but a younger generation of German politicians questioning that stance, especially over settlements and human rights.
Last June, for example, the Israeli government prevented Dirk Niebel, the German development minister, from visiting Gaza. He had wanted to see a ¤12 million, or $16.8 million, wastewater treatment plant financed by Germany. The Israeli government claimed at the time that Hamas, the Islamic militant group that rules Gaza, would exploit the visit.
Mr. Niebel’s pro-Israeli credentials cannot be faulted. As a young man he lived in a kibbutz, and he was later on the board of the German-Israeli Association. When his visit to Gaza was blocked, an angry Mr. Niebel said publicly that “friendship with Israel does not make for blind obedience.”
A month later, the German Parliament unanimously passed a resolution criticizing the Israeli blockade of Gaza and Israel’s storming of a pro-Palestinian Turkish ship trying to break through to Gaza.
These shifts sent alarm signals to Israel. “It was the first time that the German Parliament passed a resolution criticizing the security policy of a close ally,” said Deidre Berger, director of the Berlin branch of the American Jewish Committee, an international advocacy organization that supports Israel.
And two weeks ago, just after the U.N. vote, the German Parliament’s Foreign Affairs Committee, which had planned to visit Israel and the Gaza Strip, canceled the trip. The Israeli government had refused the delegation entry to Gaza.
“We wanted to see German-funded projects and meet U.N. representatives in Gaza,” said Rainer Stinner, a lawmaker from the Free Democratic Party, which is part of Germany’s governing coalition, and a member of the Foreign Affairs Committee.
“We had no intentions of meeting Hamas.”
Mr. Stinner dismissed the idea that Israel’s refusal was linked to the U.N. vote. “Israel’s security is Germany’s priority,” Mr. Stinner said. “But the settlements are not in Israel’s interests. They are counterproductive. Our criticism does not mean that Germany’s special relationship with Israel is in doubt,” he added.
David A. Harris, executive director of the American Jewish Committee, said the issue of settlements could probably be solved over time and should not cloud the special bonds between Berlin and Jerusalem.
The real issue, Mr. Harris added, was a different one. “The big question is if the special relationship will endure. With the passing of generations in Germany, will it continue to sustain the sense of responsibility, or, over time, will it diminish?”
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, het is dat je niet voor me staat want ik had je een klap voor je hassers verkocht.
snippy wil jij mijn aan zoek voor een vakantie niet aan nemen jij ben ook erg welkom .quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar wie dit gezin vermoord heeft.
Dat is geen argument.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, het is dat je niet voor me staat want ik had je een klap voor je hassers verkocht.
Wel een statement.quote:
Ik ga niet op bezoek bij oorlogsmisdadigers. Ik wacht de MO-revoluties even af, ok?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef C_N het volgende:
[..]
[..]
snippy wil jij mijn aan zoek voor een vakantie niet aan nemen jij ben ook erg welkom .
Klinkt als Ghaddafiquote:http://www.amnesty.nl/landen_dossier/5715
Grove oorlogsmisdaden tijdens Gazaconflict
Israëlische troepen maakten zich schuldig aan oorlogsmisdaden en andere grove schendingen van het internationaal recht tijdens een 22 dagen durend militair offensief in de Gazastrook - operatie ‘Gegoten Lood’ – dat duurde tot 18 januari. Ze voerden willekeurige en buitensporige aanvallen uit op burgerdoelen, hadden het gemunt op medisch personeel, gebruikten Palestijnen als ‘menselijke schilden’, en vuurden willekeurig witte fosforgranaten af op dichtbevolkte woonwijken. Meer dan 1.380 Palestijnen, onder wie ruim 330 kinderen en honderden andere burgers, kwamen om het leven. Gaza werd grotendeels met de grond gelijk gemaakt, waardoor cruciale infrastructuur werd verwoest, de economie verder in het slop raakte en duizenden Palestijnen dakloos werden.
quote:http://www.amnesty.nl/wereldnieuws_artikel/55892
Israël ontneemt water Palestijnen
quote:http://www.amnesty.org/en/library/info/MDE15/014/2011/en
Israel/Occupied Palestinian Territories: Further information: Demand end to foresting of destroyed village
quote:http://www.11.be/themas/a(...)ael_palestina,109947
De nieuwsbrief 'Mensenrechten in Israël en Palestina' zoomt in deze editie in op o.a. al-‘Arakib. Dat is een niet-erkend bedoeïenendorp in de Negev/Naqab-woestijn in het zuiden van Israël.
In oktober bezocht Pieter Stockmans, coördinator van het Landenteam, al-'Arakib. Dat is een niet-erkend bedoeïenendorp in de Negev/Naqab-woestijn in het zuiden van Israël. Het dorp was toen al vijf keer op rij vernield door de Israëlische autoriteiten. Een paar dagen na zijn bezoek werd het dorp voor de zesde maal vernield.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik daag je uit een rapport te posten waarin staat dat de Mossad eigen inwoners doodsteekt in hun slaap, en kleine kinderen vermoord.
Ja die zie ik er nog steeds niet tussen zitten.quote:
je draai echt door nu zeg .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs jij maar dat het een Palestijn was.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die zie ik er nog steeds niet tussen zitten.
Dit is toch NWS?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat het een Palestijn was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |