abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94232130
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:02 schreef Agentperry het volgende:
Hmmm puur uit interesse, wat is keto?
Ketogeendieet, om te cutten.

0 tot zéér weinig koolhydraten dieet..

Eerste 2 weken nul koolhydraten, dus alleen maar eiwitten en vetten.

Dan kom je in een staat van ketose terecht. Ketose gaat je lichaam vet als brandstof gebruiken, en dus geen vet meer opslaan vanuit koolhydraten.

Zodra je in ketose bent:

cyclen: zo/ma/di/wo/do/vrij koolhydraatloos, vrijdagavond eerst met veel herhalingen fullbody doen.. daarna refeed starten met veel snelle koolhydraten weinig vet, zaterdags hele dag heel veel koolhydraten weinig vet. Zondags weer geen koolhydraten en cardio doen om weer in ketose te raken.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ketogeen-dieet-217517/
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_94232148
Wat zou ik nog meer kunnen eten voor meer eiwitten? Kom niet verder dan een eitje/magere kwark en tonijn. Ben nu 3 weken bezig en twee weken echt serieus maar gewicht is een beetje het zelfde. Had er wel iets meer van verwacht omdat ik echt slecht heb geleefd. Slecht ontbijt, vaak in de avond nog eten. Veel bier ieder weekend en dit heb ik al een tijdje vermeden maar nog geen echte resultaten. Wel lijk ik al een stuk slanker in de spiegel, dat is ook wat waard :)
pi_94232543
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:38 schreef stoeltafel het volgende:
Wat zou ik nog meer kunnen eten voor meer eiwitten? Kom niet verder dan een eitje/magere kwark en tonijn. Ben nu 3 weken bezig en twee weken echt serieus maar gewicht is een beetje het zelfde. Had er wel iets meer van verwacht omdat ik echt slecht heb geleefd. Slecht ontbijt, vaak in de avond nog eten. Veel bier ieder weekend en dit heb ik al een tijdje vermeden maar nog geen echte resultaten. Wel lijk ik al een stuk slanker in de spiegel, dat is ook wat waard :)
Eet ook genoeg koolhydraten eh, tenminste als je veel wilt aankomen!

Wat volle melk per dag kom je ook lekker van aan.

eiwitten: kip, tartaar, rundergehakt, duitse biefstuk, steak, koolvis, andere vissoorten, eigenlijk elke vlees/vissoort. behalve bij varkensvlees zou ik alleen de magere variant eten. Noten zitten ook wel wat in.

Tonijn/kwark zou ik eten voor het slapen gaan, is casseine eiwit.. langzame opname.. zo heb je de hele nacht een toevoer van eiwitten.

Shakes alleen als je wakker word en voor/tijdens of na het sporten. De rest uit dierlijke eiwitten halen
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_94233437
Wil afvallen :)

Eet nu tonijn icm 2 schijven ananas, vet lekker.
Kwark eet ik in de ochtend icm müsli en in de avond gewoon kaal.

Zal wat meer vlees kopen maar waarmee kan je het eten in de cut?
Heb nu vet goede marinade gehaald voor bij de kip icm rijst en veldsla.
pi_94233459
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Noten zitten ook wel wat in.

Best wel veel hoor, ik eet in de avond een paar handen ongezoute pinda's , die rond de 23 gram eiwitten per 100 gram bevatten.
Plus dat ze best gezond zijn. :)
pi_94233520
Noten eet ik ook,rond de 50 gram en dan met name voor de goede vetten.
pi_94233789
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
Wil afvallen :)

Eet nu tonijn icm 2 schijven ananas, vet lekker.
Kwark eet ik in de ochtend icm müsli en in de avond gewoon kaal.

Zal wat meer vlees kopen maar waarmee kan je het eten in de cut?
Heb nu vet goede marinade gehaald voor bij de kip icm rijst en veldsla.
marinades kan altijd, vooral poeders kunnen wel.. kijk desnoods hoeveel koolhy erin zitten.. van die vloeibare marinades zitten meestal wel bomvol koolhydraten/suikers.

Tartaar, duitse biefstuk, steak eet ik gewoon met peper en zout.
pi_94235957
Gewoon lekker blenden die kankerzooi, hapslik weg
pi_94236116
duitse biefstukken kan ik echt aanraden, 22 gram eiwitten , 5 gram vet waarvan 2,5 ovz, 1 euro per stuk bij de appie.

elke dag gewone biefstuk kost ook kapitalen.
pi_94236410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef FB-aight het volgende:
duitse biefstukken kan ik echt aanraden, 22 gram eiwitten , 5 gram vet waarvan 2,5 ovz, 1 euro per stuk bij de appie.

elke dag gewone biefstuk kost ook kapitalen.
Ja ken ze, van die tataarkes met pepertjes erop :) Smaken goed ja
pi_94236454
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ken ze, van die tataarkes met pepertjes erop :) Smaken goed ja
ja je hebt ze met pepertjes, en alleen met het groene spul erop..

ik eet die met dat groene spul

Ze zijn beter dan die tartaar van ah.. dat is net rundergehakt.. zit ook 10 gram vet in..

deze zijn volgens mij echt gemalen biefstukresten ofzo
pi_94236545
Mooi topic dit! Ik wil het kracht trainen ook weer aanpakken na 2 jaar niks doen, veel drinken, ziek zijn en afgevallen te zijn (10 kilo).
Trainde altijd redelijk intensief, en had ook redelijk wat opgebouwd maar das nu allemaal weg. Hoe kom ik zo snel mogelijk weer op mijn oude niveau en gewicht? Doormiddel van alleen veel eten en trainen, of is het ook mogelijk om hier iets van een weightgainer bij te gebruiken?
pi_94236808
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef marinos.. het volgende:
Mooi topic dit! Ik wil het kracht trainen ook weer aanpakken na 2 jaar niks doen, veel drinken, ziek zijn en afgevallen te zijn (10 kilo).
Trainde altijd redelijk intensief, en had ook redelijk wat opgebouwd maar das nu allemaal weg. Hoe kom ik zo snel mogelijk weer op mijn oude niveau en gewicht? Doormiddel van alleen veel eten en trainen, of is het ook mogelijk om hier iets van een weightgainer bij te gebruiken?
Je kan een weightgainer gebruiken, dit is vaak een makkelijke manier om meer voedsel binnen te krijgen zonder een complete maaltijd extra te hoeven eten.

Ik raad je aan je caloriebehoefte voor onderhoud te berekenen en daar 500kcal bovenop te doen om te bulken. eiwit/koolhydraten/vet verhouding goed in balans houden.

Eten is 50% , slapen 25%, trainen 25% .. de verhoudingen om groter te worden... tenminste zo zie ik het. Goed eten is gewoon het belangrijkste.
pi_94245194
quote:
Eten is 50% , slapen 25%, trainen 25% .. de verhoudingen om groter te worden... tenminste zo zie ik het. Goed eten is gewoon het belangrijkste.
Eten is het belangrijkste, maar ook het moeilijkste. Een beetje met die gewichten smijten is niet eens de grootste uitdaging vind ik persoonlijk.
pi_94247767
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef Predacore het volgende:

[..]

Eten is het belangrijkste, maar ook het moeilijkste. Een beetje met die gewichten smijten is niet eens de grootste uitdaging vind ik persoonlijk.
Klopt.. al is echt correct trainen(de juiste spieren gebruiken) best moeilijk in het begin... echte mind muscle connection is nodig.
pi_94257003
Ik slaap goed, eet aardig en train aardig, haal dus maar de helft uit het trainen.

Als ik binnenkort op kamers ga kan ik eindelijk zelf bepalen wat ik eet maar wat ik me af vroeg is, is al dat correcte eten niet fucking duur? Mijn onderhoud is ongeveer 3000 dus zal er 3500 moeten eten maar heb geen idee hoe een schema in elkaar zet ik weet alleen dat brinta, kwark tonijn en kip goed voor je zijn.

Ik gebruik ook elke ochtend een whey shake en 5g creatine.

08:00 Maaltijd 1:
whey(25g eiwit)/creatine+(brinta met melk??)

10:30Maaltijd 2: ??

13:00 Maaltijd 3: deze moet een boterhammen maaltijd zijn voor het gemak(kipfilet op brood??)

15:30 Maaltijd 4: ???

18:00 Maaltijd 5: wat de pot schaft meestal(ook als ik op kamers ga, gezamenlijk koken)
als ik dan moet koken zullen het wssl die duitse biefstukken worden die jullie net aanraadde met zilvervlies rijst

22:00 Maaltijd 6: kwark 500g
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:04:53 #267
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94262872
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Agentperry het volgende:
Ik slaap goed, eet aardig en train aardig, haal dus maar de helft uit het trainen.

Als ik binnenkort op kamers ga kan ik eindelijk zelf bepalen wat ik eet maar wat ik me af vroeg is, is al dat correcte eten niet fucking duur? Mijn onderhoud is ongeveer 3000 dus zal er 3500 moeten eten maar heb geen idee hoe een schema in elkaar zet ik weet alleen dat brinta, kwark tonijn en kip goed voor je zijn.

Ik gebruik ook elke ochtend een whey shake en 5g creatine.

08:00 Maaltijd 1:
whey(25g eiwit)/creatine+(brinta met melk??)

10:30Maaltijd 2: 4 volkoren boterhammen met kipfilet

13:00 Maaltijd 3: Zilvervliesrijst met kipfilet of tonijn

15:30 Maaltijd 4: 4 volkoren boterhammen met pindakaas met noot

18:00 Maaltijd 5: wat de pot schaft meestal(ook als ik op kamers ga, gezamenlijk koken)
als ik dan moet koken zullen het wssl die duitse biefstukken worden die jullie net aanraadde met zilvervlies rijst

22:00 Maaltijd 6: kwark 500g

Noten tussendoor en chocomelk
Zoiets.

Mijn eigen eten van vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94263567
Die 13:00 maaltijd gaat dus niet want die moet ik mee kunnen nemen dus dan maar vervangen door brood met kifilet?

en is er iets van een programmatje ofzo waardoor ik kan zien hoeveel calorien dit zijn. Op brood staat bv niet hoeveel calorien het zijn.
pi_94264815
Ook een vraag over voeding.
Ik merk dat als ik op een dag weinig suiker binnenkrijg door mijn voeding (zwarte koffie, brood met kaas/worst, ei) dat ik, wanneer ik 's avonds ga trainen, weinig energie heb. Het voelt alsof mijn spieren enorm snel verzuren en ik voel me ook een beetje flauw. Als ik voor het trainen wat chocola eet heb ik meer energie en houd ik de oefeningen ook makkelijker vol zonder dat mijn spieren verzuren (ik weet trouwens niet zeker of het verzuring is, na een paar keer een oefening met nog weinig gewicht heb ik ineens geen kracht meer in mijn schouders, echt bijna niets).

Gisteren had ik overdag 25 km gefiets, heen en weer naar de uni, en daardoor had ik ook weinig energie. Het voelt echt alsof je geen brandstof meer hebt. Ook dit lost zich op als ik wat zoetigheid neem.

Is dit normaal? En is het de goede oplossing om wat suiker te nemen?

Nog iets anders: ik vind het fijn om vóór de krachttraining eerst te hardlopen, voor 20-30 min op een vrij hoog tempo. Ik voel me daarna energieker en heb ook het gevoel dat ik daardoor meer kracht heb (meer testosteron/adrenaline?). Echter, ik las dat dit niet slim is om te doen omdat je lichaam daarbij alle koolhydraten verbrandt, die je spieren bij de krachttraining nodig hebben.

De reden dat ik dit vraag is dat ik me beter voel als ik voor de training wat zoetigheid neem en op de training zelf begin met stevige inspanning in de vorm van conditietraining en daarna pas de krachttraining. Ik heb echter het idee dat dit misschien contraproductief is.

Dank voor de reacties.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_94278075
Meer complexe carbs nemen gedurende de dag, suiker heb je weinig aan. Je kunt tijdens de training wel evt. dextrose nemen.

Denk dat je gewoon te weinig eet.

Cardio beter na het trainen doen.
pi_94279752
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Agentperry het volgende:
Die 13:00 maaltijd gaat dus niet want die moet ik mee kunnen nemen dus dan maar vervangen door brood met kifilet?

en is er iets van een programmatje ofzo waardoor ik kan zien hoeveel calorien dit zijn. Op brood staat bv niet hoeveel calorien het zijn.
Voedingswaardentabel.nl ofzoiets heet die website..

een snee bruin brood is volgens mij 15 gram .. ik heb thuis zo'n goedkoop weegschaaltje daar weeg ik alles mee af.
pi_94279778
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Schadenfreude het volgende:
Ook een vraag over voeding.
Ik merk dat als ik op een dag weinig suiker binnenkrijg door mijn voeding (zwarte koffie, brood met kaas/worst, ei) dat ik, wanneer ik 's avonds ga trainen, weinig energie heb. Het voelt alsof mijn spieren enorm snel verzuren en ik voel me ook een beetje flauw. Als ik voor het trainen wat chocola eet heb ik meer energie en houd ik de oefeningen ook makkelijker vol zonder dat mijn spieren verzuren (ik weet trouwens niet zeker of het verzuring is, na een paar keer een oefening met nog weinig gewicht heb ik ineens geen kracht meer in mijn schouders, echt bijna niets).

Gisteren had ik overdag 25 km gefiets, heen en weer naar de uni, en daardoor had ik ook weinig energie. Het voelt echt alsof je geen brandstof meer hebt. Ook dit lost zich op als ik wat zoetigheid neem.

Is dit normaal? En is het de goede oplossing om wat suiker te nemen?

Nog iets anders: ik vind het fijn om vóór de krachttraining eerst te hardlopen, voor 20-30 min op een vrij hoog tempo. Ik voel me daarna energieker en heb ook het gevoel dat ik daardoor meer kracht heb (meer testosteron/adrenaline?). Echter, ik las dat dit niet slim is om te doen omdat je lichaam daarbij alle koolhydraten verbrandt, die je spieren bij de krachttraining nodig hebben.

De reden dat ik dit vraag is dat ik me beter voel als ik voor de training wat zoetigheid neem en op de training zelf begin met stevige inspanning in de vorm van conditietraining en daarna pas de krachttraining. Ik heb echter het idee dat dit misschien contraproductief is.

Dank voor de reacties.
Neem wat rijst/noodles/pasta/bruin brood mee.. dat je een uur voordat je gaat trainen opeet.. dan heb je energie genoeg.
pi_94285467
Laatst noemde iemand in dit topic dat kwark smerig was. Ik vond het altijd goed te hakken, totdat ik die meuk van de jumbo heb geprobeerd, Jezus wat smerig. Ik eet normaal de magere franse kwark van de AH eigen merk. Die is relatief goedkoop en best goed te doen. Dus voor iedereen die kwark smerig vind: probeer eens andere soorten, qua smaak zit er veel verschil tussen.

En nog iets anders: ben begonnen met lezen in het boek BFFM. Best goed te doen, maar vanaf een scherm leest toch niet zo fijn. Ik heb nog een vraag daarover. Ik wil graag mijn vetpercentage verlagen en wat is een beetje realistisch? Ik zit nu rond de 16% bf en wil graag richting 10. Hoe lang duurt dat ongeveer? 6 maanden ofzo?
Veel meer spiermassa kweken is geen doel van mij. Ik doe nu 4 keer per week cardio (ong 1 uurtje) met daarachter aan KT. En elke dag fiets ik 2 x 6 km maar dat is op relatief rustig tempo, dus 20-22 km/u.
Even wat stats: ben 1,84, 86 kg.
Nekomtrek 45
Borst 115
taille 94
benen 63
Ik eet meestal rond de 2000 kcal, op dagen dat ik echt veel cardio doe wel wat meer, dan meer richting de 2500. Eerst at ik minder maar op aanraden van een aantal mensen hier ben ik toch maar wat meer gaan eten..
pi_94285796
Een uur cardio en DAARNA nog KT? Zonde van je tijd..

Beter een uur KT en daarna max een half uurtje cardio.
pi_94287141
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen. Ik heb na een uurtje cardio een soort rush waardoor ik lekkerder krachttraining kan doen.. Mijn krachttraining duurt ook niet zo lang, half uurtje ofzo.. Heb het wel eens andersom gedaan maar ik vind het minder fijn. omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog gaat cardio-en ga ik met KT niet helemaal 'los'.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:09:01 #276
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94287353
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen.
No offence, maar dan zit je hier in het verkeerde topic :P
pi_94287424
Wat is dan het verschil tussen bb en fitness? Ik doe de bb aanpak voor een fitness lichaam, logisch?
pi_94287511
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen. Ik heb na een uurtje cardio een soort rush waardoor ik lekkerder krachttraining kan doen.. Mijn krachttraining duurt ook niet zo lang, half uurtje ofzo.. Heb het wel eens andersom gedaan maar ik vind het minder fijn. omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog gaat cardio-en ga ik met KT niet helemaal 'los'.
100% eerst KT en dan cardio. De verbranding is dan veel hoger.
pi_94288134
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Meer spiermassa verbrand in rust meer vet.

Je zal dus automatisch slanker worden naarmate je meer spiermassa krijgt.

Als je in 8-10 weken tijd snel in BF wilt zakken, moet je onder behoefte eten: cut. Of koolhydratencyclen, of drastisch maar effectief: Ketogeen dieet(en dan de zaterdagse refeed variant).

Ik ben al een tijdje low carb bezig geweest en bouw nu af naar keto.
pi_94288181
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is dan het verschil tussen bb en fitness? Ik doe de bb aanpak voor een fitness lichaam, logisch?
Nee maar alsof die dude ineens super veel meer spieren heeft als hij gewoon vol krachttraining doet naturel zijnde..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:35:27 #281
337072 Zyzz
The King.
pi_94288514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
quote:
fitness
Uitspraak: ftns Zelfst. Naamw. lichaamsbeweging met of zonder muziek om je lichaam in conditie te houden, meestal in een sportzaal
http://www.encyclo.nl/begrip/fitness

quote:
bodybuilding
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
http://www.encyclo.nl/begrip/bodybuilding

bij fitness hoort ook beetje met gewichtjes spelen erbij, maar opzicht is het hetzelfde
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_94288622
Fitness is gewoon bodybuilding zonder resultaat.
pi_94289021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef Diabox het volgende:
QFT lmao
pi_94289539
Fitness: van die dudes die geen whey willen gebruiken omdat ze niet "te gespierd" willen worden :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:28:32 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_94290806
Hey ben ik ook fitnesser aangezien ik ook geen Whey gebruik? :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_94291158
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef kidkash19 het volgende:
Hey ben ik ook fitnesser aangezien ik ook geen Whey gebruik? :P
Haha, nee .. ik doelde meer op die opmerking van "niet te gespierd" worden.. alsof je naar een paar scheppen whey uit je kleren scheurt :'D
pi_94291404
quote:
LOL
Wil atletischere bouw krijgen. Niet veel breder. Moet nog wel normale maat overhemden kunnen kopen. Vind 115 cm borstomtrek wel prima.
Klopt dat ik geen bodybuilding doe maar hier posten leek me het meest relevant.
Mij n voeding is ongeveer 30% eiwit 50% KH 20% vet. Das wel ongeveer goed toch?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:10:02 #288
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94294865
Vandaag voor het eerst sinds 9 dagen weer wezen kt-en

pff viel vies tegen. Kennelijk was ik niet de enige die ziek is geweest. iedereen liep er over te klagen
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:22:58 #289
337072 Zyzz
The King.
pi_94295540
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

LOL
Wil atletischere bouw krijgen. Niet veel breder. Moet nog wel normale maat overhemden kunnen kopen. Vind 115 cm borstomtrek wel prima.
Klopt dat ik geen bodybuilding doe maar hier posten leek me het meest relevant.
Mij n voeding is ongeveer 30% eiwit 50% KH 20% vet. Das wel ongeveer goed toch?
als je geen bodybuilding doet, wat doe je dan?
pi_94296017
Aan je lichaam werken. Je kunt het bodybuilden noemen, maar dan denkt iedereen dat je gelijk 2 bij 2meter probeert te worden. Mijn doel is sterker worden en een betere conditie krijgen. Dus over het algemeen fitter worden.
Ik pas mijn dieet aan en doe meer krachttraining dan eerder en wat meer cardio. Eigenlijk probeer ik mijn levensstijl te veranderen. Ik zou niet direct bodybuilden noemen.
Maar hoe je het wel noemen weet ik ook niet. Wat maakt het eigenlijk ook uit hoe je het noemt. Gaat erom wat je doet.
pi_94298049
ik ga mijn schema aanpassen:

3x per week, op internet stond een leuk voorbeeldje:

Maandag: Benen / schouders
Woensdag: Rug / biceps
zaterdag: Borst / Triceps

en ik zou graag spiermassa willen kweken, wat voor sets en hoeveel zal ik dan pakken?

en voor borst is gewoon de bench press een hele goeie?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:22:18 #292
337072 Zyzz
The King.
pi_94298158
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga mijn schema aanpassen:

3x per week, op internet stond een leuk voorbeeldje:

Maandag: Benen / schouders
Woensdag: Rug / biceps
zaterdag: Borst / Triceps

en ik zou graag spiermassa willen kweken, wat voor sets en hoeveel zal ik dan pakken?

en voor borst is gewoon de bench press een hele goeie?
Voor massa tussen de 6-12 herhalingen blijven.
BP is idd een goede oefening, doe naast BP ook nog Fly's en Icline BP
pi_94298364
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Voor massa tussen de 6-12 herhalingen blijven.
BP is idd een goede oefening, doe naast BP ook nog Fly's en Icline BP
oke, die zet ik in mn schema,

BP heb ik nooit zo fijn gevonden eigenlijk, maarja.

en 3 sets voor massa?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:35:18 #294
179992 Mopst3r
Believe...
pi_94298731
4
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_94299933
misschien een beetje noob vraag :') ik heb nu nog een bierbuikje zoals ik t noem, en zwembandjes
maar ik wil graag in spiermassa aankomen, moet ik dan eerst lekker afvallen en daarna flink eten of niet?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:15:03 #296
337072 Zyzz
The King.
pi_94300277
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
misschien een beetje noob vraag :') ik heb nu nog een bierbuikje zoals ik t noem, en zwembandjes
maar ik wil graag in spiermassa aankomen, moet ik dan eerst lekker afvallen en daarna flink eten of niet?
in 1x goed :)
pi_94300682
Gelukkig, dan ben ik met de cut igg al op weg
pi_94300979
Vandaag echt iets raars "gebeurd".

Ik ging vandaag me ub trainen(wilde eigenlijk full body maar benen waren niet hersteld), ik begon dus met bp, eerst opwarmen 40 50 60
daarna werksets 3*6*67,5
Daarna een hele training gedaan(pull up/bor/shrugs/mp/front row)
Toen wilde ik aan het einde van mijn training nog ff incline bench doen.
opwarmen 40 45 55
daarna werkset van 60kg dacht ik, maar dit bleek tot mijn verbazing veel te licht daarna het gewicht naar 65kg gedaan en nog 3*6 gedaan aan het einde van de training.

Dit vond ik heel vaag, eerst zat er veel meer verschil tussen mijn normale en incline press(7,5-10kg) en ik heb al zeker een maand geen incline meer gedaan terwijl ik wel normale deed.
Hoe kan dit? Heb ik niet hard genoeg gepushd op de normale bp?Kunnen mijn upper pecs voorlopen terwijl ze op het oog juist achter lijken te lopen?

Misschien een vaag verhaal maar ik was echt met stomheid geslagen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:36:32 #299
337072 Zyzz
The King.
pi_94301165
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag echt iets raars "gebeurd".

Ik ging vandaag me ub trainen(wilde eigenlijk full body maar benen waren niet hersteld), ik begon dus met bp, eerst opwarmen 40 50 60
daarna werksets 3*6*67,5
Daarna een hele training gedaan(pull up/bor/shrugs/mp/front row)
Toen wilde ik aan het einde van mijn training nog ff incline bench doen.
opwarmen 40 45 55
daarna werkset van 60kg dacht ik, maar dit bleek tot mijn verbazing veel te licht daarna het gewicht naar 65kg gedaan en nog 3*6 gedaan aan het einde van de training.

Dit vond ik heel vaag, eerst zat er veel meer verschil tussen mijn normale en incline press(7,5-10kg) en ik heb al zeker een maand geen incline meer gedaan terwijl ik wel normale deed.
Hoe kan dit? Heb ik niet hard genoeg gepushd op de normale bp?Kunnen mijn upper pecs voorlopen terwijl ze op het oog juist achter lijken te lopen?

Misschien een vaag verhaal maar ik was echt met stomheid geslagen.
Zal wel iets mentaal zijn.
pi_94301625
Wat is een normaal startgewicht bij bp? Ik ben 17 jaar (geen idee of dat uitmaakt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')