No offence, maar dan zit je hier in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen.
100% eerst KT en dan cardio. De verbranding is dan veel hoger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen. Ik heb na een uurtje cardio een soort rush waardoor ik lekkerder krachttraining kan doen.. Mijn krachttraining duurt ook niet zo lang, half uurtje ofzo.. Heb het wel eens andersom gedaan maar ik vind het minder fijn. omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog gaat cardio-en ga ik met KT niet helemaal 'los'.
Meer spiermassa verbrand in rust meer vet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef the85mc het volgende:
Mijn doel is dus ook niet veel meer spieren opbouwen. Ik heb na een uurtje cardio een soort rush waardoor ik lekkerder krachttraining kan doen.. Mijn krachttraining duurt ook niet zo lang, half uurtje ofzo.. Heb het wel eens andersom gedaan maar ik vind het minder fijn. omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog gaat cardio-en ga ik met KT niet helemaal 'los'.
Nee maar alsof die dude ineens super veel meer spieren heeft als hij gewoon vol krachttraining doet naturel zijnde..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is dan het verschil tussen bb en fitness? Ik doe de bb aanpak voor een fitness lichaam, logisch?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is dan het verschil tussen bb en fitness? Ik doe de bb aanpak voor een fitness lichaam, logisch?
http://www.encyclo.nl/begrip/fitnessquote:fitness
Uitspraak: ftns Zelfst. Naamw. lichaamsbeweging met of zonder muziek om je lichaam in conditie te houden, meestal in een sportzaal
http://www.encyclo.nl/begrip/bodybuildingquote:bodybuilding
bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening
QFT lmaoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef Diabox het volgende:
Fitness is gewoon bodybuilding zonder resultaat.
Haha, nee .. ik doelde meer op die opmerking van "niet te gespierd" worden.. alsof je naar een paar scheppen whey uit je kleren scheurt :'Dquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef kidkash19 het volgende:
Hey ben ik ook fitnesser aangezien ik ook geen Whey gebruik?
LOLquote:Fitness is gewoon bodybuilding zonder resultaat.
als je geen bodybuilding doet, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
LOL
Wil atletischere bouw krijgen. Niet veel breder. Moet nog wel normale maat overhemden kunnen kopen. Vind 115 cm borstomtrek wel prima.
Klopt dat ik geen bodybuilding doe maar hier posten leek me het meest relevant.
Mij n voeding is ongeveer 30% eiwit 50% KH 20% vet. Das wel ongeveer goed toch?
Voor massa tussen de 6-12 herhalingen blijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga mijn schema aanpassen:
3x per week, op internet stond een leuk voorbeeldje:
Maandag: Benen / schouders
Woensdag: Rug / biceps
zaterdag: Borst / Triceps
en ik zou graag spiermassa willen kweken, wat voor sets en hoeveel zal ik dan pakken?
en voor borst is gewoon de bench press een hele goeie?
oke, die zet ik in mn schema,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Voor massa tussen de 6-12 herhalingen blijven.
BP is idd een goede oefening, doe naast BP ook nog Fly's en Icline BP
in 1x goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
misschien een beetje noob vraagik heb nu nog een bierbuikje zoals ik t noem, en zwembandjes
maar ik wil graag in spiermassa aankomen, moet ik dan eerst lekker afvallen en daarna flink eten of niet?
Zal wel iets mentaal zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag echt iets raars "gebeurd".
Ik ging vandaag me ub trainen(wilde eigenlijk full body maar benen waren niet hersteld), ik begon dus met bp, eerst opwarmen 40 50 60
daarna werksets 3*6*67,5
Daarna een hele training gedaan(pull up/bor/shrugs/mp/front row)
Toen wilde ik aan het einde van mijn training nog ff incline bench doen.
opwarmen 40 45 55
daarna werkset van 60kg dacht ik, maar dit bleek tot mijn verbazing veel te licht daarna het gewicht naar 65kg gedaan en nog 3*6 gedaan aan het einde van de training.
Dit vond ik heel vaag, eerst zat er veel meer verschil tussen mijn normale en incline press(7,5-10kg) en ik heb al zeker een maand geen incline meer gedaan terwijl ik wel normale deed.
Hoe kan dit? Heb ik niet hard genoeg gepushd op de normale bp?Kunnen mijn upper pecs voorlopen terwijl ze op het oog juist achter lijken te lopen?
Misschien een vaag verhaal maar ik was echt met stomheid geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |