Het komt gewoon omdat bestuursmensen zich aanpassen aan de mening van de grote massa. En dat zijn volwassenen die het over het algemeen niet zo hebben op de jeugd, drugs, alcohol, feesten en harde muziek. Bestuurders weten best veel over de wensen van deze groep mensen, maar over de jeugd.. niet echt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgenmaar goed, als je Defqon.1 bestempelt als een hardcore dancefestival, dan gaan er gelijk allerlei vooroordeel-bellen rinkelen bij mensen
Wat een ontzettend lelijke bak is dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Maaaaja, mag de pret niet drukken.. Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
volgens mij is het met Defqon.1, gezien het aantal bezoekers, altijd relatief rustig qua incidentenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
Wat een onzin. Wat maakt het nou uit wat voor volk er op bepaalde festivals af komen? Zolang deze geen ernstige incidenten veroorzaken (wat tot nu toe nog niet gebeurd is), maakt het toch verder niks uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFFTquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Koepert het volgende:
Ik heb zon zin in de zoooomer! Korte broek, pilsje... bam!
Drugsdealertjes rijden natuurlijk niet in auto's van 150k, dan heb je het over echte zware jongens. Op zich wel een goede zaak dus.. Alleen een beetje vreemd om dit soort steekproeven uit te voeren op deze festivals. Denk niet dat de doelgroep massaal naar Lowlands/Defqon komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S-Factor ft. Seraina - Play
Nitrouz and Toneshifterz - The Faithless
DBSTF - Kingdom
Noisecontrollers - disco is the music
Headhunterz - Woznotwoz
Frontliner - Time
Dark Osscilators - Trapped (Solaio mix)
Zany - Animated Audio
Bioweapon - Insound
Rushtex - Exorcism Of Chucky
Project 1 - Raiders Of The Sun
Zat - Gold
Zatox - Choirs
The Axe & The Anim0l - Frozen Magic In Pure Darkness
Hardstruction - Noisecontrollers MashupMijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Hij gaat binnenkort de lucht inquote:
Thanks, ben blij dat de reacties positief zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ziet er goed uit hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |