Da's zeker fijnquote:
Het lijkt me erger voor jou dan voor mij.quote:
Ik weet dat hij in Japan woont..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's zeker fijn
weten jullie zo ongeveer wat er aan de hand is?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's zeker fijn
weten jullie zo ongeveer wat er aan de hand is?
Dat dusquote:
Ach, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijkt me erger voor jou dan voor mij.
Okokquote:
Nee, dat is ook weer zo. Ik heb wel wat neven en nichten, maar die zie ik eigenlijk nooit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen...
Fuuuuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okok
Z'n huis is wel weg, hij heeft helemaal niks meer, vreselijk
Hmmz, daar heb je dan ook niet echt wat aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Ik heb wel wat neven en nichten, maar die zie ik eigenlijk nooit..
Ach het blijft familie en als we elkaar zien is het best wel leuk hoor..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, daar heb je dan ook niet echt wat aan![]()
Wat had je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Bah ranzig spul
Even wat ander drinken halen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit al aan het bier. Ja ik dacht mijn broer is net voor mijn verjaardag langs geweest, ik pak gewoon iets alcoholisch..
quote:
bosquote:
Goed gezien.quote:
Hmmmz, komt nogal lomp over, zeker voor een mod, maar ik snap hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Grappen over de tsunami
Niet zo'n bijzonder tof idee van Ludo.
Hij is ook nog eens voor PSVquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, komt nogal lomp over, zeker voor een mod, maar ik snap hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |