Oh liefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo broer + aanhang op de vervroegde verjaardagsvisite gehad.. Had hij van zijn zoontje een voetbalplaatje gemaakt bij de AH, Kreeg ik die in fotoformaat voor op de kast..
hmm vreemd ik had er een heel verhaal neer gezetquote:
OWquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm vreemd ik had er een heel verhaal neer gezet
Pheno zette 'bla' in mijn lege postquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm vreemd ik had er een heel verhaal neer gezet
geen ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OWMischien dat je de tekst had geselecteerd en toen per ongeluk op een spatie ofzo had gedrukt..?
blaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pheno zette 'bla' in mijn lege post![]()
Whut?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef PeZu het volgende:
alle drank, strippers en drugs zijn geregeld voor zo nijn?
ja dat zou jij toch regelen?quote:
Maar dat wisten jullie denk ik alquote:
Ik ben dinsdag pas jarig hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef PeZu het volgende:
alle drank, strippers en drugs zijn geregeld voor zo nijn?
wat heb ik daar aan?quote:
Gratis drank, strippers en drugs denk ikquote:
Zijn die strippers (als het vrouwen zijn dan he) dan niet voor mij.quote:
Alle vrouwen zijn goed? Laat Bertha maar komen naar je verjaardag danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn die strippers (als het vrouwen zijn dan he) dan niet voor mij.
Ach ja ik word 30, dus moet me langzaam aan maar op die leeftijdscategorie gaan richten hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn goed? Laat Bertha maar komen naar je verjaardag dan
[ afbeelding ]
Nee, dank je. Geef mij maar Suikertaartje, Marijke, LovelyLady, Ladylike of Barretje..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
Of liever zoiets, Bos?
[ afbeelding ]
zou je aub willen stoppen met m'n hyves foto's op FOK te zetten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
Of liever zoiets, Bos?
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja ik word 30, dus moet me langzaam aan maar op die leeftijdscategorie gaan richten he
Ik kan zo een van je hyves foto's hier posten hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou je aub willen stoppen met m'n hyves foto's op FOK te zetten?
En ik heb geen zin om hier 10 minuten naar te kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe![]()
NEE, ik heb het filmpje niet gekeken, ik las alleen de titel
Heel verstandig dat je niet kijktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om hier 10 minuten naar te kijken
Heb jij geen leuk nichtje van boven de 18?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel verstandig dat je niet kijkt
Ik heb geen neven en nichtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk nichtje van boven de 18?
Da's zeker fijnquote:
Het lijkt me erger voor jou dan voor mij.quote:
Ik weet dat hij in Japan woont..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's zeker fijn
weten jullie zo ongeveer wat er aan de hand is?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's zeker fijn
weten jullie zo ongeveer wat er aan de hand is?
Dat dusquote:
Ach, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijkt me erger voor jou dan voor mij.
Okokquote:
Nee, dat is ook weer zo. Ik heb wel wat neven en nichten, maar die zie ik eigenlijk nooit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen...
Fuuuuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okok
Z'n huis is wel weg, hij heeft helemaal niks meer, vreselijk
Hmmz, daar heb je dan ook niet echt wat aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Ik heb wel wat neven en nichten, maar die zie ik eigenlijk nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |