Ik denk eerder dat hij dat over het hoofd gezien heeft aangezien het duel verplaatst isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Was bij de vorige ook is de maker dronken,of heeft ie geen kalender?
Zou hij ook kunnen praten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbalfans..
Die man komt wel erg vaak in beeld enzo..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbalfans..
En Cassio en Zoet dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Sinouh als tweede keeper volgend jaar.
Zoet verhuur, Cassio mag vertrekken denk ik.quote:
Is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Snap eigenlijk nou nooit waarom er geen fatsoenlijke keeper in de eigen jeugd te vinden is... Als je kijkt naar alle eredivisie clubs is eigenlijk Ajax de enige. Willem II begint nu aan hun 3e keeper dit seizoen, Heerenveen heeft slechte keepers, Mulder van Feyenoord ben ik ook niet zo over te spreken. Enz enz. De ene blunder na de andere maken ze. Die keepers van AZ ook al.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Zou echt een schande zijn. Is gewoon een zeer zeer matige keeper, die blij mag zijn dat hij reserve is bij Utrecht. Maak Zoet toch gewoon tweede keeper en van Leer derde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dat voor dat rtl7 programma zijn ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbalfans..
Ja, voetbalfans..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zou dat voor dat rtl7 programma zijn ?
eindbaasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbalfans..
Sinouh is een hele matige keeper. Dat soort keepers zijn in je eigen jeugd toch ook wel te vinden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee?
Cassio was ook niet alles.
De vraag is dan, waarom doen ze Cassio weg voor hem?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sinouh is een hele matige keeper. Dat soort keepers zijn in je eigen jeugd toch ook wel te vinden?
Is Cassio niet duurder dan iemand met een Nederlands paspoort?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De vraag is dan, waarom doen ze Cassio weg voor hem?
Cassio is non-EU, duur en heeft het niet gemaakt bij PSV. Het ziet er niet meer naar uit dat hij ooit 1e keeper wordt bij PSV en een niet-EU'er als 2e of 3e keeper is zonde. Dat Cassio weg moet begrijp ik wel, maar begrijp niet waarom PSV altijd van die Roorda- of Sinouh-figuren moet halen als reservekeeper. Zet dan Zoet op de bank. Die zal echt niet minder zijn dan Sinouh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De vraag is dan, waarom doen ze Cassio weg voor hem?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Gaan we nu lachen om een blessure van iemand van Ajax?
Dat is wel erg laag hoor
In een ander topic lachen is bijna nog lager.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja ik moest dat van Jojoortje hier doen...
Ik lach ook niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
In een ander topic lachen is bijna nog lager.
Ja helaas wel...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
Waar je het ook doet het is gewoon diep triest. Maar goed ik loop al langer hier mee op FOK en weet helaas gewoon dat soort dingen gebeuren.
Dat bedoel ik met Steekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het kut voor Steek![]()
, maar voor PSV is het anders.. Dit vergroot de kansen voor PSV op het kampioenschap..
Jepquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het kut voor Steek![]()
, maar voor PSV is het anders.. Dit vergroot de kansen voor PSV op het kampioenschap..
Hij heeft nu de kans om het te bewijzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jep
Jij hebt ook geen vertrouwen in onze Pizzaman?
Tegen ploegjes als WillemII, VVV en Vitesse moet je ook met Verhoeven winnen. Wedstrijden tegen ploegen als Roda en vooral Twente (weet niet of Steek dan al terug is) is een ander verhaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jep
Ze kunnen beter El Ham in goal zetten.. Iedereen haat hem toch al, ze zullen alleen maar op zijn kop schieten.. El Ham aan het einde van de wedstrijd 2 blauwe ogen en een gebroken neus. Ajax 0 tegendoelpunten..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jep
En wat de denken van Oranje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Steak voor Steek de komende weken? Ben bang dat dit exit EL wordt, competitie lijkt me nog wel wat mee te vallen gezien het programma
Helaas niet nee, anders speelden we nu CL..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat de denken van Oranje?
Maar goed dit is het PSV topic, Stekelenburg heeft niks met deze club te maken
En hadden jullie Barcelona net vernederd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas niet nee, anders speelden we nu CL..
Ik denk (en hoop) dat Steek, Ruiz en Douglas ALLES met PSV heeft te maken. Zoals Reis bijvoorbeeld en Ibi niet heel veel te maken hebben met de pleintjes in Enschede en P2 in A'dam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat de denken van Oranje?
Maar goed dit is het PSV topic, Stekelenburg heeft niks met deze club te maken
De man die vrij voor de goal altijd naast schoot?quote:
Zoet zal worden verhuurd om ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Zoet kunnen we iig gedag zeggen.. Die zal nu zeker boos zijn.. Eerst Cassio voor je en nu Sinouh..
quote:Maandag 14 maart om 22.00 uur gaat hét gebeuren...Kijk allemaal naar Voetbalfans op RTL 7. Daar zie je een reportage van mij als PSV fan
Haha epic. Heb me al een tijd afgevraagd wie deze kerel was die bij elke wedstrijd in beeld komt. Nu is ineens alles duidelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
http://twitter.com/#!/PSVEreNoord
[..]
In Enschede begint het goed, maar goed het is nog langquote:
Willem 2 is sowieso beter deze wedstrijd... Maargoed het blijft Ajax en Twente dus je hebt wel gelijk...quote:Op zondag 13 maart 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Ajax en Twente zijn nog niet afgelopen he. Ze spelen wel tegen de twee zwakste van de competitie.
1-1 kan ik mee levenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:55 schreef Einthovuh het volgende:
Twente scoort in 89' minuut zoals gewoonlijk.
In Tilburg begint het nog beterquote:Op zondag 13 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Enschede begint het goed, maar goed het is nog lang
NICE!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef Sj0rSz het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Maza, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Manolev, Bakkal en Zeefuik
Wissels:
Cássio Ramos, Marcelo, Berg, Koevermans, Wuytens, Nijland en Labyad
Niet alles op de trainer afschuiven he. We hebben gewoon helemaal niet zo;n sterk elftal.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef RijstNatie het volgende:
Netjes Rutten!
lekker mat team op het veld presenteren
Zat er al aan te komen, bleef nu nog goed gaan met Willem 2 bijvoorbeeld.. (excelsior telt niet, beide penalties sloegen nergens op)..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja met Alex en Gomes konden we dit nog wel permitteren enigzins, maar ja zo verspeel je echt wel het kampioensscahp en niet alleen vandaag hoor.
Alles of niets is misschien wat overdreven, Maar het middenveld heeft gewoon te weinig in zich om de ook niet al te sterke aanval goed te bedienen heb ik het ideequote:Op zondag 13 maart 2011 18:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zat er al aan te komen, bleef nu nog goed gaan met Willem 2 bijvoorbeeld.. (excelsior telt niet, beide penalties sloegen nergens op)..
Maken het niet af en denken dat we met 1 goal verschil er wel komen ..![]()
Oh zijn er nu mensen nog niet met me eens dat PSV alles of niets had moeten spelen tegen Ajax? Daar hadden we ook de 3 punten moeten pakken hoor..
Trollreacties zijn al weg hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Kunnen de trolls opzouten aub ? We hadden het gewoon moeten afmaken op het laatst. De 1-3 kon makkelijk gemaakt worden, maar wij gaan lekker tijd liggen rekken. Het was wel een penalty op Wuytens, maar we zijn het zelf schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |