Bij een particulier? Lijkt me sterk heel erg sterkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:12 schreef xaban06 het volgende:
Kijk uit voor grondbeslag, dan nemen ze ook spullen mee wat niet van jou maar wel aanwezig is.
Ja. O.a.: http://www.schulden.nl/php/pop_up.php?naam=Bodembeslagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Bij een particulier? Lijkt me sterk heel erg sterk
Ik weet dat het juridisch mogelijk is, maar het lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja. O.a.: http://www.schulden.nl/php/pop_up.php?naam=Bodembeslag
hoezoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik weet dat het juridisch mogelijk is, maar het lijkt me heel sterk.
Eerlijk gezegd snap ik er niks van. En wat heeft jullie kindje met klompvoetjes ermee te maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:26 schreef jommeke17 het volgende:
toch is het zo haar ex had bmw verkocht en centen niet gedeeld
nu zit die bij schuldbemiddelaar en komt alles op haar snap je
Dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik er niks van. En wat heeft jullie kindje met klompvoetjes ermee te maken?
Zou dit echter een geldige reden zijn vraag ik mij dan af, dit zou dan zo'n beetje het Mekka zijn voor alle mensen die niet met geld om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:44 schreef Sessy het volgende:
Juridisch loket al geprobeerd?
Ik vermoed op zich dat alle soorten bewijs meetellen. Bij bruikleen zou je misschien een schriftelijke overeenkomst kunnen opstellen met je ouders, in combinatie met een factuur waarop staat dat zij vanaf hun pinkaart hebben betaald?
Net als bij TS de ouders naar alle waarschijnlijkheid, vandaar dat het me sterk lijkt dat dit geaccepteerd wordt als het via familie gedaan wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:55 schreef Sessy het volgende:
Moeten ze eerst iemand vinden die voor hen meubels koopt, en, die de meubels ook niet zomaar weg komt halen (want de eigenaar zou dat zo maar even kunnen doen).
Ik weet niet of het zo werkt maar ik kan me wel voorstellen dat het zo zou werken. Bruikleen is immers geen eigendom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |