Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Nou ze heeft een gelijkmatig gezicht en daar houdt het dan ook mee op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Heerlijk idd hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...
Een meltdown...of bedoel je in het huis? Nee helemaal niks...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Niks nada noppes (net zelf gedaan)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij nog geen eigen Servio dan?
mooi, dat scheelt mij weer uren lezenquote:
Eric zoekt altijd wel een Faghag volgens mij....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemand
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
mooi, dat scheelt mij weer uren lezen
quote:
dat zegt dan wel genoeg hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..
ok, dank je!quote:
Ik vind er ook leuk hoor, maar het aantal clues voor haar geheim is wel erg laag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke is toch wel de beste speelster. Met haar afgetrainde lijf zet ze iedereen op het verkeerde been.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhh PB, niet Laura he, wat een dom kind is dat
Tot je die vlechtjes ook tussen der benen terugvindt, dan zal het snel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daar zijn ze weer:
[ afbeelding ]
Een ei hoort erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |