Idd zo denk of zie ik het dus ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze wil zogenaamd niet tussen Flip en Aafke in staan.
Ze wil idd gewoon horen dat hij haar leuker vindt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:26 schreef mYsca het volgende:
echt Flip draai je om en loop de andere kant op
lol flip geeft het opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
Jo hoor je alleen maar zeggen IK IK IK IK IK IK IK
schijnbewegingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:27 schreef Jaidee het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEHhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
wat doet tie nu
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:27 schreef b_engeltje het volgende:
joanna wil graag horen dat philip niets meer bij aafke doet heb ik het idee
niet alleen dat.. ondertussen ook nog naar dat gelul luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:27 schreef ABundy het volgende:
Even tussendoor.
R E S P E C T voor Flip voor het door blijven lopen zonder zeker te weten of ie cash krijgt van de stem.
Hulde!
![]()
![]()
![]()
![]()
dan had ze daar ook wel een paar weken geleden aan kunnen denken toen ze begon met dat kleffe gedoe met flipjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:28 schreef yuliya37 het volgende:
joanna is bang dat de mensen thuis gaan denken dat ze een beetje gek is op philip. en dat kan ze niet maken aangezien ze een vriend heeft thuis.
als barman denk ik dat hij wel vaker dit soort bijltjes heeft gehaktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:28 schreef ABundy het volgende:
Jo is wel goed in manipuleren. Maar Flip is zo slim om zijn zin te krijge
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mčn als zo'n vrouw had zette ik haar op markplaats, verdelgt alles, succes verzekerd
kun je nog verder zinken ik doe die flesjes liever opdrinken !quote:
whahahahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mčn als zo'n vrouw had zette ik haar op martkplaats, verdelgt alles, succes verzekerd
je mag het zeggenquote:
herinner jullie het eerste feestje nog ,dat joanna mokkend in de stoel ging liggen slapen omdat philip iets fout had gedaan (hoogst waarschijnlijk te veel frunniken aan aafke)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan had ze daar ook wel een paar weken geleden aan kunnen denken toen ze begon met dat kleffe gedoe met flipje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
herinner jullie het eerste feestje nog ,dat joanna mokkend in de stoel ging liggen slapen omdat philip iets fout had gedaan (hoogst waarschijnlijk te veel frunniken aan aafke)
geloof dat haar letterlijke woorden toen waren wat ben je goedkoop ,dat je ingata op zulke meisjes ...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
En Philip moet met madam meekomen.
Ja staat me bijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
herinner jullie het eerste feestje nog ,dat joanna mokkend in de stoel ging liggen slapen omdat philip iets fout had gedaan (hoogst waarschijnlijk te veel frunniken aan aafke)
geloof dat haar letterlijke woorden toen waren wat ben je goedkoop ,dat je ingata op zulke meisjes ...
Op elkaar bedoel je?quote:
en dat ze gelijk heeft!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:32 schreef hypos het volgende:
Ze ligt niet goed in de groep en wordt bang voor haar positie.
HiDi, niet te veel caps, de pappa's en de mamma's kijken misschien nog, sssssttquote:
hahaha en je vind dat gek? man wat kan die zeiken zeg. dat zou ik echt geen 4 weken volhoudenquote:
Verkrijgbaar bij hema!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:33 schreef HappyH het volgende:
[..]
De pijama broek van mo is wel heeeeeeel geil
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:34 schreef yuliya37 het volgende:
joanna heeft het gewoon zwaar te pakken van philip maar durft dat niet toe te geven.
Schijnbeweging.quote:
Echt héquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:35 schreef minzo het volgende:
Lijk wel of ze een relatie hebben hahah die ruzie:P
ja ook mee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:35 schreef Day het volgende:
Eigenlijk is Jo flip gewoon aan het chanteren. En ze luistert écht voor geen meter!!
Ben er overigens nu wel van overtuigd dat flip Jo leuker vindt dan hij toe wil geven. Hij reageert te heftig op haar 'afstand nemen'.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:36 schreef bollokus het volgende:
... jootje is uitgeluld..
HULDE VOOR FLIPJE![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:36 schreef bollokus het volgende:
... jootje is uitgeluld..
HULDE VOOR FLIPJE![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:34 schreef yuliya37 het volgende:
joanna heeft het gewoon zwaar te pakken van philip maar durft dat niet toe te geven.
en nu komt ie er eigenlijk achter dat het voor geen kanten kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Niki.P het volgende:
Nu vertelt Flip het hele verhaal aan Servio
en toch blijven luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
Wat een paranoïde bitch !!!
K heb haar een half uur gehoord en word knettergek van dr....
Je zou bijna denken dat ze een geheime opdracht heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
Hij probeert het uit te leggen aan Serv , maar zelfs dan weet ie nog niet wat Jo nou bedoelde... Alleen iets met Aafkequote:
jup!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Even tussendoor, hoor. Is de opdracht gelukt?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Ja, 5 min door de stem bevestigdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Niks van begrepen toch ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
zo netjes dat we zijn!quote:
Ja dat is de juiste bewoordingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:43 schreef Psychecn het volgende:
Typisch vrouwen...............
Ze had kunnen zeggen: Ik vind je leuk en het steekt me dat je veel met Aafke optrekt want ik mag haar niet.
In plaats daarvan een vaag verhaal waar je nog 3 dagen zoet mee bent om te onderzoeken wat ze nu bedoeld.![]()
pfffffffffffff
ja, dat kan ik me weer wel voorstellen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:44 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
aafke zat hem vanavond vlak boven zijn broek over zijn blote buik te kriebelen. Nou wil ik niet veel zeggen, maar als iemand een maand als een seksloos leven heeft moeten leiden zal je dat toch best wel enigszins opwinden. ik snap dus niet dat dat gekriebel allemaal wordt gedaan zonder zogenaamde bijgevoelens.
slaap lekker en droom zacht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu toch maar echt slapen val nu bijna in slaap achter mijn computer..
Wel leuk voor onsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen, anders wordt het 1 grote bitchfight.
Flip is er zelf bij en als hij niet op seksuele vlak verder wil met Aafke kan hij dat prima duidelijk maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:44 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
aafke zat hem vanavond vlak boven zijn broek over zijn blote buik te kriebelen. Nou wil ik niet veel zeggen, maar als iemand een maand als een seksloos leven heeft moeten leiden zal je dat toch best wel enigszins opwinden. ik snap dus niet dat dat gekriebel allemaal wordt gedaan zonder zogenaamde bijgevoelens.
Ik hoop hetquote:
dat gaat hem wel lukkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Lijkt me top !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen nalaten, het wordt 1 grote bitchfight.
denk het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:46 schreef ABundy het volgende:
Volgens mij denkt Flip echt zo " WTF doe ik tussen die jankende loserwijve? Ik had met olympisch goud!!!!!" Volgens mij gaat hij bij het verlaten van het huis gelijk zijn ex belluh en geef hem eens ongelijk
Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu toch maar echt slapen val nu bijna in slaap achter mijn computer..
Waarom??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Dat vind ik niet erg, Wat leven in de brouwerij stelt @alphons22 ook wel op prijsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
zullen best mannen zijn de op haar vallen ,maar in dit geval niet philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
wie wil er wel verder met aafke? inderdaad veel te mannelijk. alleen al de manier waarop ze loopt.
Als flip morgen, tijdens zijn subtiele uitleg, ook maar 1 keer zegt: jo zei of jo denkt dit. Dan is het echt war tussen aafke en jo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:47 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Waarom??
Niet flip zn probleem!! Joanna haar onzekerheid dus haar probleem..
Heee come on, als jij een aantal weken in dat huis zit dan zie je het ook voor je ogen klotsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
wie wil er wel verder met aafke? inderdaad veel te mannelijk. alleen al de manier waarop ze loopt.
Niks mis mee,, van top tot teen een vrouw en met een conditie om je vingers bij af te likken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
ik wel, lichamelijke aanraking kan je gewoon wel eens nodig hebben, soort van liefde geven (maar dan niet in de liefdes zin) en krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:50 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
maar haar gekriebel vind hij blijkbaar wel prettig/prima. dat snap ik dan weer niet.
quote:
heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Als flip morgen, tijdens zijn subtiele uitleg, ook maar 1 keer zegt: jo zei of jo denkt dit. Dan is het echt war tussen aafke en jo.
Soms wel en soms nietquote:
quote:
Laterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
mensen ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik stop er mee voor vandaag
Ow, een Aafke fanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef chufi het volgende:
Ze heeft iets grofs over zich en volgens mij is ze botergeif in tegenstelling tot ene Laura... maar hoe staat ze tegenover oudere mannen ?
Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
mensen ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik stop er mee voor vandaag
trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
Ciaoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:52 schreef Gamey het volgende:
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:54 schreef Flow3r het volgende:
Flip heeft geen echte vrienden, en iedereen is zijn vriendje
En de rest v/d wereldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.
Ja, ik heb wel respect voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:54 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
jij ook als ik zo jouw bericht las net.
nu ook met Servioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit heeft hij tot nu toe alleen met Jo gedeeld.
nee sharon heeft in mijn oger ene vrouwlijker lichaam ..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef yuliya37 het volgende:
aafke is misschien net iets vrouwelijker dan sharon, maar ze komt echt niet in de buurt van de rest volgens mij.
die nuchterheid maakt hem juistquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ze heeft wel wat en volgens mij zie jij dat ook wel
Vind je? ik vind zowel sharon als aafke een stuk vrouwelijker dan Laura. Laura is mooi, maar dat is alles. Ik vind haar een leeg, emotieloos omhulsel, met een lang, slungelig lijf, zonder passie of pit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:55 schreef yuliya37 het volgende:
aafke is misschien net iets vrouwelijker dan sharon, maar ze komt echt niet in de buurt van de rest volgens mij.
eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? ik vind zowel sharon als aafke een stuk vrouwelijker dan Laura. Laura is mooi, maar dat is alles. Ik vind haar een leeg, emotieloos omhulsel, met een lang, slungelig lijf, zonder passie of pit.
dan ben je toch leuk lief en aanrdig tegen idereen ,en heb je wel meer zulke situaties ,ik denk dat als je al 10 jaar achter een bar staat je een bepaalde houding ,als natuurlijk iets ana gat nemenquote:
ik ben het met je eens over sherrie en aaf. maar vind laura toch ook zeker iets hebben en dan niet alleen het figuurtjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? ik vind zowel sharon als aafke een stuk vrouwelijker dan Laura. Laura is mooi, maar dat is alles. Ik vind haar een leeg, emotieloos omhulsel, met een lang, slungelig lijf, zonder passie of pit.
Maar...je doet ook mensenkennis op en ik vind dat het daar bij Flip wel aan ontbreekt. komt misschien ook wel omdat ie niet praat -liever korte berichten per smsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan ben je toch leuk lief en aanrdig tegen idereen ,en heb je wel meer zulke situaties ,ik denk dat als je al 10 jaar achter een bar staat je een bepaalde houding ,als natuurlijk iets ana gat nemen
en je dus niet door hebt als iemand op een roze wolkje zit door /voor jou
dat geloof ik ook wel, maar hij ziet toch op een gegeven moment zelf ook wel dat hij nogal achter joanna aanloopt zou je denken, of dat anderen dat zo zien iigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan ben je toch leuk lief en aanrdig tegen idereen ,en heb je wel meer zulke situaties ,ik denk dat als je al 10 jaar achter een bar staat je een bepaalde houding ,als natuurlijk iets ana gat nemen
en je dus niet door hebt als iemand op een roze wolkje zit door /voor jou
Laura wordt lelijk door haar gedrag, een mooi koppie stelt niks voor als er geen inhoud in zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
mooi zijn zit niet alleen in een mooi omhulsel of een mooi karakter ,het hele pakketje moet je aan spreken/mooi vinden
en dat is bij iedereen wat anders
Kijk, das nou juist mooi gezegd en zo mag iedereen zn voorkeur hebben.. En mogen we elkaar dus in onze waardes laten...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
mooi zijn zit niet alleen in een mooi omhulsel of een mooi karakter ,het hele pakketje moet je aan spreken/mooi vinden
en dat is iedereen wat anders
mooi gesprokenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
en dat is bij iedereen wat anders
Bijzonder mooi vind ik laura niet, eerder gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura wordt lelijk door haar gedrag, een mooi koppie stelt niks voor als er geen inhoud in zit
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Ik vind, behalve haar koppie, weinig vrouwelijks aan Laura. Zoals ze die lange benen bijna om d'r nek slingert, zodra ze gaat zitten, vreselijk! En het feit dat ze dat mooie koppie misbruikt, staat me ook erg tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:03 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
laura is super vrouwelijk vind ik, in tegenstelling tot manwijf aafke en de toch wat anti vrouwelijke sharon. maar laura houdt zich enorm in vanwege haar werk. laura is eigenlijk zeer ongeschikt voor dit programma en had nooit gecast mogen worden.
ze heeft best een mooi gezichtje en een mooi slank figuurtje, jammer dat er niet meer in die meid zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bijzonder mooi vind ik laura niet, eerder gewoon.
Hahahaha 'dr benen in dr nek slingert'!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Ik vind, behalve haar koppie, weinig vrouwelijks aan Laura. Zoals ze die lange benen bijna om d'r nek slingert, zodra ze gaat zitten, vreselijk! En het feit dat ze dat mooie koppie misbruikt, staat me ook erg tegen.
daarom juist.... ben niet zon fan van opgedirkte typjes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bijzonder mooi vind ik laura niet, eerder gewoon.
figuurtje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft best een mooi gezichtje en een mooi slank figuurtje, jammer dat er niet meer in die meid zit
nee kan echt zijn dat hij dat echt als maatjes gedrag doet ,en dat juist andere dara meer uithalen (zeker iemand die dan wel verliefd is) ,pas als er op gewezen word krijg je door dat je iets meer/ iets anders tijd doorbrengt met diegenequote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel, maar hij ziet toch op een gegeven moment zelf ook wel dat hij nogal achter joanna aanloopt zou je denken, of dat anderen dat zo zien iig
Dat 'figuurtje' van haar is meters lang.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jah? lichaam, lijf, body, romp en zulks
nee zit echt wel inhoudt in ,alleen geen inhoudt wat jou (en andere?) aan spreekt , er zijn ook mensen die het juist wel aanspreektquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura wordt lelijk door haar gedrag, een mooi koppie stelt niks voor als er geen inhoud in zit
waar vele modellen stinkend jaloers op zullen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'figuurtje' van haar is meters lang.
Ik vind dat ze speelt met de gevoelens van Alex.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:08 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
misbruikt??? ze werd gedwongen een relatie met guido te faken en merkte intussen dat er een flinke klik met alex was. Hoezo misbruikt ze nu iets dan?
Trusten tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:11 schreef bollokus het volgende:
zo weer genoeg gekletst voor vanavond.
ik ga maar eens een mooie droom uit de bibliotheek uitzoeken en die inprogrameren!
iedereen fijne nachtrust toegewenst!![]()
![]()
![]()
maar iedereen daar is continue bezig met hoe dingen overkomen op de kijkers enzo, en als flipje dan helemaal niet even voor zichzelf nagaat hoe zijn gedrag is en overkomt vind ik wel een beetje naief, ik vind het niet erg, want ik kijk ook liever naar iemand die gewoon lekker zijn ding doet en zich niks aantrekt van de kijkers maar je denkt daar toch op enig moment wel even aan lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee kan echt zijn dat hij dat echt als maatjes gedrag doet ,en dat juist andere dara meer uithalen (zeker iemand die dan wel verliefd is) ,pas als er op gewezen word krijg je door dat je iets meer/ iets anders tijd doorbrengt met diegene
Niet mijn bedoeling om over mezelf uit te wijden, maar ik zou mijn 1m69 niet met haar willen ruilen. Maar zoals er al eerder stond 'iedereen heeft zijn eigen voorkeur'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar vele modellen stinkend jaloers op zullen zijn![]()
ikke nie heur
Bon nuit Bolloquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:11 schreef bollokus het volgende:
ik ga maar eens een mooie droom uit de bibliotheek uitzoeken en die inprogrameren!
![]()
![]()
nou hoop ik toch echt voor je dat je jezelf veel groter inschat dan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:12 schreef ZaZoe het volgende:
Laura is veel te mager imho, als je 'm er bij haar er in steekt komt ie er de andere kant eruit en kun je er ook nog een vlag aan hangen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:11 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
1.67 hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling om over mezelf uit te wijden, maar ik zou mijn 1m69 niet met haar willen ruilen. Maar zoals er al eerder stond 'iedereen heeft zijn eigen voorkeur'
Grazie anche per tequote:
truzzelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:16 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ik d'r ook 'n eindje aan breien ... weltrusen allemaal
tot morgen
Jawel, 500 euro. Servio heeft gewoon weer eens niet goed geluisterd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:16 schreef Flow3r het volgende:
Flip heeft niks verdiend met zijn wandeltocht?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:19 schreef Vultarian het volgende:
hele spiegel ondergespuugd met borstelend praten, goed bezig
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, 500 euro. Servio heeft gewoon weer eens niet goed geluisterd.
idd....ff kriebelen is ook nietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef hypos het volgende:
Een mens heeft vele kanten en aardig zijn is daar een van.
Ik geloof nie dat er mensen zijn die alleen maar aardig zijn.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas franįais.quote:
miepen nog welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:21 schreef Flow3r het volgende:
wat slapen sommigen toch raar; zowel Joanna als Sofia zag ik altijd kaarsrecht op hun rug liggen![]()
Ik miep altijd het hele bed door
Ik ook. Op je rug lijkt je wel ogebaard te liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:21 schreef Flow3r het volgende:
wat slapen sommigen toch raar; zowel Joanna als Sofia zag ik altijd kaarsrecht op hun rug liggen![]()
Ik miep altijd het hele bed door
Servio kon kiezen: samen met iemand lopen en beide 500 winnnen of 2 mensen laten lopen en 1000 winnen. Bij het niet slagen van de opdracht zou hij bij beide opties 1000 verliezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?
I speak english very well,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas franįais.
Maar hoe is je Portugees?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas franįais.
Das tegen de regels hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:25 schreef hypos het volgende:
Ik ga de katjes in het donker knijpen....Truste all.
denk niet dat m'n kat dat op prijs stelt maar ik zou het ook eens kunnen proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:25 schreef hypos het volgende:
Ik ga de katjes in het donker knijpen....Truste all.
Papiamentoquote:
Brianees.quote:
Ja dat zal wel die VPRO cursus van Arjan Ederveen zijn geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen woord , al heb ik eens de portugese les gezien in DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |