quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:19 schreef Vultarian het volgende:
hele spiegel ondergespuugd met borstelend praten, goed bezig
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, 500 euro. Servio heeft gewoon weer eens niet goed geluisterd.
idd....ff kriebelen is ook nietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef hypos het volgende:
Een mens heeft vele kanten en aardig zijn is daar een van.
Ik geloof nie dat er mensen zijn die alleen maar aardig zijn.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas français.quote:
miepen nog welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:21 schreef Flow3r het volgende:
wat slapen sommigen toch raar; zowel Joanna als Sofia zag ik altijd kaarsrecht op hun rug liggen![]()
Ik miep altijd het hele bed door
Ik ook. Op je rug lijkt je wel ogebaard te liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:21 schreef Flow3r het volgende:
wat slapen sommigen toch raar; zowel Joanna als Sofia zag ik altijd kaarsrecht op hun rug liggen![]()
Ik miep altijd het hele bed door
Servio kon kiezen: samen met iemand lopen en beide 500 winnnen of 2 mensen laten lopen en 1000 winnen. Bij het niet slagen van de opdracht zou hij bij beide opties 1000 verliezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had aangegeven dat Flip 1000 zou moeten verdienen ... Dubbele moeite toch... Afwachten wat de redactie zegt..? Die hebben tch alleen vermeld dat het geslaagd was..??? En verder geen geld genoemd?
I speak english very well,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas français.
Maar hoe is je Portugees?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, il bollo parla anche lítaliano. Come mai? Un olandese in Francia. E moi, je ne parle pas français.
Das tegen de regels hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:25 schreef hypos het volgende:
Ik ga de katjes in het donker knijpen....Truste all.
denk niet dat m'n kat dat op prijs stelt maar ik zou het ook eens kunnen proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:25 schreef hypos het volgende:
Ik ga de katjes in het donker knijpen....Truste all.
Papiamentoquote:
Brianees.quote:
Ja dat zal wel die VPRO cursus van Arjan Ederveen zijn geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen woord , al heb ik eens de portugese les gezien in DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |