Dan duurt het onderzoek nog langer. Terwijl de recherche natuurlijk ook echt werk had kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:57 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik breng hem weg met de auto van mijn verre neef. np.
Er komt geen onderzoek omdat zijn kat ineens verdwenen isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dan duurt het onderzoek nog langer. Terwijl de recherche natuurlijk ook echt werk had kunnen doen.
Natuurlijk komt er geen onderzoek. Als je fiets is gestolen, dan ook niet. Waarom dan wel bij een kat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Er komt geen onderzoek omdat zijn kat ineens verdwenen isIk zal sowieso niet verdacht zijn als het op een grijze zondag zo ver is
Maar we hebben nu pvv animal copsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Natuurlijk komt er geen onderzoek. Als je fiets is gestolen, dan ook niet. Waarom dan wel bij een kat?
ik ben serieus hoor mevrouwtje kattetrollquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:52 schreef trovey het volgende:
Nog nooit zoveel trollen in een topic gezien als hier.
Dan ben jij gewoon zielig. Pak die eigenaren dan aan, de katten kunnen er niets aan doen dat ze die baasjes hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor mevrouwtje kattetroll
ziekenhuis in geslagen, bedreigd, zelf dingen gemold bij ze en aangeklaagd geworden. En nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon zielig. Pak die eigenaren dan aan, de katten kunnen er niets aan doen dat ze die baasjes hebben.
Dus jij gaat met de kat onderarm de hele buurt door om aan te bellen met de vraag: is dit uw kat? Ik zou graag met u een bakje thee willen drinken om een probleem op te lossen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon zielig. Pak die eigenaren dan aan, de katten kunnen er niets aan doen dat ze die baasjes hebben.
Die eigenaren willen van niks weten als ze al bekend zijn. En als je bij hun wat sloopt klagen ze je aan. Beter is het om die kat gewoon ver weg te brengen. Dan ben jij er vanaf, zijn je vissen veilig evenals je dure eigendommen in de tuin, die baas boeit het toch geen ene zier, die luistert naar niks en die kat is blij in de natuur muisjes aan het jagen. Zo ga ik het ook gewoon doen. Valletje neerzetten met kattevoer. Als die kat naar binnen loopt het eten pakt klapt het deurtje dicht en dan samen even rijden. Geen dierenleed, ik van mijn problemen af en voor die buurman gaat het leven ook gewoon verder.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Schuurdeuren hebben toch gewoon standaard een slot inbegrepen vanaf de bouw.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
ziekenhuis in geslagen, bedreigd, zelf dingen gemold bij ze en aangeklaagd geworden. En nu?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:05 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus jij gaat met de kat onderarm de hele buurt door om aan te bellen met de vraag: is dit uw kat? Ik zou graag met u een bakje thee willen drinken om een probleem op te lossen?
Get real.
En toch is het niet kies de kat het slachtoffer van de daden van zijn eigenaar te laten worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Die eigenaren willen van niks weten als ze al bekend zijn. En als je bij hun wat sloopt klagen ze je aan. Beter is het om die kat gewoon ver weg te brengen. Dan ben jij er vanaf, zijn je vissen veilig evenals je dure eigendommen in de tuin, die baas boeit het toch geen ene zier, die luistert naar niks en die kat is blij in de natuur muisjes aan het jagen. Zo ga ik het ook gewoon doen. Valletje neerzetten met kattevoer. Als die kat naar binnen loopt het eten pakt klapt het deurtje dicht en dan samen even rijden. Geen dierenleed, ik van mijn problemen af en voor die buurman gaat het leven ook gewoon verder.
Als je levende wezens in je schuur hebt zitten en zegt daar om te geven, dan laat je die sowieso niet in de nacht onbeveiligd achter lijkt me. Toen ik daar een aquarium had staat stond de deur gewoon fijn op slot hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:18 schreef Byte_Me het volgende:
ergens heb je gelijk dat jij je schuur niet op slot zou moeten hoeven doen vanwege de kat van je buren, maar tegelijkertijd is het gewoon dom dat je dat niet doet.
Om vervolgens succesvol aangeklaagd te worden wanneer een inbreker zich verwondt aan jouw prikkeldraad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:17 schreef Phantomesse het volgende:
TS, de buurman gaat de kat niet wegdoen en katte die doen zulke dingen nou eenmaal. Zet je deur gewoon op slot en gooi prikkeldraad op je schutting, klaar.
Je zet de kat in de vrije natuur terug waar het op muizen kan jagen. Waarom denk je dat je op deze manier de kat straft. Hint: Dat doe je niet. De kat gaat gewoon verder met jagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:17 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
[..]
En toch is het niet kies de kat het slachtoffer van de daden van zijn eigenaar te laten worden.Trouwens, als ze niet om het beest geven heb je binnen de korste keren met de nieuwe kat van dezelfde buren te maken.
Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is je eigen dieren zo goed mogelijk te beschermen tegen de invloeden (in dit geval dus een kat) van buitenaf, ook al kost je het dan geld.
Jij zoekt hem wel erg ver. Als je geweldpleging doet bij een inbreker; ja, verwondt hij zich aan 1 van je tuinattributen; nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Om vervolgens succesvol aangeklaagd te worden wanneer een inbreker zich verwondt aan jouw prikkeldraad.
Ja hey als je zelf geen stappen wilt ondernemen om het tegen te gaan fuck het dan ook om erover te gaan klagen dan is het je eigen schuld hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Een beetje moedwillig je tuin verkloten door er prikkeldraad in te gaan hangenDat is wel een beetje de omgekeerde wereld hoor, die kat blijft maar binnen
Een kat is wel een gedomesticeerd dier...mocht je dat vergeten zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je zet de kat in de vrije natuur terug waar het op muizen kan jagen. Waarom denk je dat je op deze manier de kat straft. Hint: Dat doe je niet. De kat gaat gewoon verder met jagen.
Ik kan me best voorstellen dat je trots bent op je tuintje, er zijn genoeg hobby-tuinierders die allerlei bloemenperkjes etc. aanleggen en daarnaast een vijvertje met mooie vissen en om dan het probleem naar *hen* te schuiven en voor te stellen zo'n mooi tuintje te verkankeren met prikkeldraad, vind ik toch wel een brug te ver.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hey als je zelf geen stappen wilt ondernemen om het tegen te gaan fuck het dan ook om erover te gaan klagen dan is het je eigen schuld hoor.
Dat wil ik ook wel eens weten iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je trots bent op je tuintje, er zijn genoeg hobby-tuinierders die allerlei bloemenperkjes etc. aanleggen en daarnaast een vijvertje met mooie vissen en om dan het probleem naar *hen* te schuiven en voor te stellen zo'n mooi tuintje te verkankeren met prikkeldraad, vind ik toch wel een brug te ver.
Sowieso, waarom moet de oplossing vanuit het slachtoffer komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |