abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94005396
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:57 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik breng hem weg met de auto van mijn verre neef. np.
Dan duurt het onderzoek nog langer. Terwijl de recherche natuurlijk ook echt werk had kunnen doen.
pi_94005431
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Dan duurt het onderzoek nog langer. Terwijl de recherche natuurlijk ook echt werk had kunnen doen.
Er komt geen onderzoek omdat zijn kat ineens verdwenen is :) Ik zal sowieso niet verdacht zijn als het op een grijze zondag zo ver is :P
pi_94005505
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Er komt geen onderzoek omdat zijn kat ineens verdwenen is :) Ik zal sowieso niet verdacht zijn als het op een grijze zondag zo ver is :P
Natuurlijk komt er geen onderzoek. Als je fiets is gestolen, dan ook niet. Waarom dan wel bij een kat?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:03:18 #279
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_94005524
Oh, katten zijn trouwens lief.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  Forum Admin zaterdag 12 maart 2011 @ 16:03:54 #280
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_94005548
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Natuurlijk komt er geen onderzoek. Als je fiets is gestolen, dan ook niet. Waarom dan wel bij een kat?
Maar we hebben nu pvv animal cops :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_94005612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:03 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Maar we hebben nu pvv animal cops :')
Die was er al in 1986. Alleen niet prominent aanwezig als de animalcops zoals in USA.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:52:30 #282
244933 trovey
Nachtoele
pi_94007190
Nog nooit zoveel trollen in een topic gezien als hier. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:53:16 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94007220
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:52 schreef trovey het volgende:
Nog nooit zoveel trollen in een topic gezien als hier. :')
ik ben serieus hoor mevrouwtje kattetroll
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:02:20 #284
244933 trovey
Nachtoele
pi_94007529
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben serieus hoor mevrouwtje kattetroll
Dan ben jij gewoon zielig. Pak die eigenaren dan aan, de katten kunnen er niets aan doen dat ze die baasjes hebben. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:03:08 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94007560
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan ben jij gewoon zielig. Pak die eigenaren dan aan, de katten kunnen er niets aan doen dat ze die baasjes hebben. :P
ziekenhuis in geslagen, bedreigd, zelf dingen gemold bij ze en aangeklaagd geworden. En nu?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_94007645
quote:

[..]

Dus jij gaat met de kat onderarm de hele buurt door om aan te bellen met de vraag: is dit uw kat? Ik zou graag met u een bakje thee willen drinken om een probleem op te lossen?

Get real.
pi_94007826
quote:

[..]

Die eigenaren willen van niks weten als ze al bekend zijn. En als je bij hun wat sloopt klagen ze je aan. Beter is het om die kat gewoon ver weg te brengen. Dan ben jij er vanaf, zijn je vissen veilig evenals je dure eigendommen in de tuin, die baas boeit het toch geen ene zier, die luistert naar niks en die kat is blij in de natuur muisjes aan het jagen. Zo ga ik het ook gewoon doen. Valletje neerzetten met kattevoer. Als die kat naar binnen loopt het eten pakt klapt het deurtje dicht en dan samen even rijden. Geen dierenleed, ik van mijn problemen af en voor die buurman gaat het leven ook gewoon verder.
pi_94007858
pi_94008018
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Op buurmans kosten i assume?
Schuurdeuren hebben toch gewoon standaard een slot inbegrepen vanaf de bouw.

Ik begrijp TS wel een beetje maar wat ik dus NIET begrijp is waarom hij idd niet gewoon de deur op slot zet?! Zo simpel is het hoor.

TS zanikt hier nu over geld enzo, maar als die dieren echt zoveel voor hem betekenen heeft hij dat extra beetje geld om een dik prikkeldraadwerk op zijn schutting te zetten en aan de onderkant er ook wel voor over toch?

TS, de buurman gaat de kat niet wegdoen en katte die doen zulke dingen nou eenmaal. Zet je deur gewoon op slot en gooi prikkeldraad op je schutting, klaar.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:17:49 #290
244933 trovey
Nachtoele
pi_94008032
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

ziekenhuis in geslagen, bedreigd, zelf dingen gemold bij ze en aangeklaagd geworden. En nu?
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:05 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Dus jij gaat met de kat onderarm de hele buurt door om aan te bellen met de vraag: is dit uw kat? Ik zou graag met u een bakje thee willen drinken om een probleem op te lossen?

Get real.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Die eigenaren willen van niks weten als ze al bekend zijn. En als je bij hun wat sloopt klagen ze je aan. Beter is het om die kat gewoon ver weg te brengen. Dan ben jij er vanaf, zijn je vissen veilig evenals je dure eigendommen in de tuin, die baas boeit het toch geen ene zier, die luistert naar niks en die kat is blij in de natuur muisjes aan het jagen. Zo ga ik het ook gewoon doen. Valletje neerzetten met kattevoer. Als die kat naar binnen loopt het eten pakt klapt het deurtje dicht en dan samen even rijden. Geen dierenleed, ik van mijn problemen af en voor die buurman gaat het leven ook gewoon verder.
En toch is het niet kies de kat het slachtoffer van de daden van zijn eigenaar te laten worden. ;) Trouwens, als ze niet om het beest geven heb je binnen de korste keren met de nieuwe kat van dezelfde buren te maken. :') Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is je eigen dieren zo goed mogelijk te beschermen tegen de invloeden (in dit geval dus een kat) van buitenaf, ook al kost je het dan geld. :{
Optimist tot in de kist
pi_94008063
ergens heb je gelijk dat jij je schuur niet op slot zou moeten hoeven doen vanwege de kat van je buren, maar tegelijkertijd is het gewoon dom dat je dat niet doet.
pi_94008112
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:18 schreef Byte_Me het volgende:
ergens heb je gelijk dat jij je schuur niet op slot zou moeten hoeven doen vanwege de kat van je buren, maar tegelijkertijd is het gewoon dom dat je dat niet doet.
Als je levende wezens in je schuur hebt zitten en zegt daar om te geven, dan laat je die sowieso niet in de nacht onbeveiligd achter lijkt me. Toen ik daar een aquarium had staat stond de deur gewoon fijn op slot hoor.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:20:03 #293
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_94008117
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:17 schreef Phantomesse het volgende:

TS, de buurman gaat de kat niet wegdoen en katte die doen zulke dingen nou eenmaal. Zet je deur gewoon op slot en gooi prikkeldraad op je schutting, klaar.
Om vervolgens succesvol aangeklaagd te worden wanneer een inbreker zich verwondt aan jouw prikkeldraad.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_94008128
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:17 schreef trovey het volgende:

[..]

[..]

[..]

En toch is het niet kies de kat het slachtoffer van de daden van zijn eigenaar te laten worden. ;) Trouwens, als ze niet om het beest geven heb je binnen de korste keren met de nieuwe kat van dezelfde buren te maken. :') Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is je eigen dieren zo goed mogelijk te beschermen tegen de invloeden (in dit geval dus een kat) van buitenaf, ook al kost je het dan geld. :{
Je zet de kat in de vrije natuur terug waar het op muizen kan jagen. Waarom denk je dat je op deze manier de kat straft. Hint: Dat doe je niet. De kat gaat gewoon verder met jagen.
pi_94008168
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Om vervolgens succesvol aangeklaagd te worden wanneer een inbreker zich verwondt aan jouw prikkeldraad.
Jij zoekt hem wel erg ver. Als je geweldpleging doet bij een inbreker; ja, verwondt hij zich aan 1 van je tuinattributen; nee.
pi_94008438
Een beetje moedwillig je tuin verkloten door er prikkeldraad in te gaan hangen :') Dat is wel een beetje de omgekeerde wereld hoor, die kat blijft maar binnen :r
Ga weg
pi_94008486
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Een beetje moedwillig je tuin verkloten door er prikkeldraad in te gaan hangen :') Dat is wel een beetje de omgekeerde wereld hoor, die kat blijft maar binnen :r
Ja hey als je zelf geen stappen wilt ondernemen om het tegen te gaan fuck het dan ook om erover te gaan klagen dan is het je eigen schuld hoor.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:35:36 #298
244933 trovey
Nachtoele
pi_94008683
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Je zet de kat in de vrije natuur terug waar het op muizen kan jagen. Waarom denk je dat je op deze manier de kat straft. Hint: Dat doe je niet. De kat gaat gewoon verder met jagen.
Een kat is wel een gedomesticeerd dier...mocht je dat vergeten zijn. ;) Verwilderde katten hebben zelden een gelukkig en lang leven. :{ Enfin, mijn katten zijn echte binnenkatten die alleen in de hoogzomer op het afgezette balkon te lokken zijn en dan moet ik er zelf ook nog zitten. :') Als katten verplicht buiten moesten lopen volgens de wet dan zou ik geen katten willen hebben. Mijn katten zijn mijn huisdieren en niet buiten- en huisdieren. :P
Optimist tot in de kist
pi_94008778
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja hey als je zelf geen stappen wilt ondernemen om het tegen te gaan fuck het dan ook om erover te gaan klagen dan is het je eigen schuld hoor.
Ik kan me best voorstellen dat je trots bent op je tuintje, er zijn genoeg hobby-tuinierders die allerlei bloemenperkjes etc. aanleggen en daarnaast een vijvertje met mooie vissen en om dan het probleem naar *hen* te schuiven en voor te stellen zo'n mooi tuintje te verkankeren met prikkeldraad, vind ik toch wel een brug te ver.
Sowieso, waarom moet de oplossing vanuit het slachtoffer komen?
Ga weg
pi_94008965
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je trots bent op je tuintje, er zijn genoeg hobby-tuinierders die allerlei bloemenperkjes etc. aanleggen en daarnaast een vijvertje met mooie vissen en om dan het probleem naar *hen* te schuiven en voor te stellen zo'n mooi tuintje te verkankeren met prikkeldraad, vind ik toch wel een brug te ver.
Sowieso, waarom moet de oplossing vanuit het slachtoffer komen?
Dat wil ik ook wel eens weten idd :) Omgekeerde wereld en beter-dan-jou instelling van kattenliefhebbers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')