Dan ga ik toch per ongeluk zitten na 5 minuten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
*je moet doen wat de stem zegt*
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef YvonnEric het volgende:
Serieus? Ghehehe dat had ik op Facebook gezet als idee :p
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! 1 week vrij, maandag beginnen na bliksemtransferdan zal ik ook wat minder posten ben ik bang
psies! Maandag bij de soos!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 keer per maand voorrijden bij de soos en dan heb je net ietsjes meer....
Als je daar net zo grappig bent als hier zien we je wel weer voor het eind van de week...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! 1 week vrij, maandag beginnen na bliksemtransferdan zal ik ook wat minder posten ben ik bang
Ik denk dat hij gewoon de sportiefste heeft gekozen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef Stranger het volgende:
Maar Servio heeft dus even snel iemand gekozen die ie geen geld gunt maar wel weinig nachtrust
Zoiets van sla Servio bewusteloos?? Missie mislukt Servio je bewoog niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef Stickertje het volgende:
en nu moet de telefoon rinkelen om de bewoners een mssie te geven die tegenstrijdig is met servio's huidige missie...
Haha, juist!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik meteen gaan wandelen, maar in die setting, zonder garantie op geld zouden ze het lekker op hun buik kunnen schrijven.
hahha als je nodig moet plassen ...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik toch per ongeluk zitten na 5 minuten?
Grappig is niet wat ik voor mijn salaris doe... ik ben bang dat jij dat wel van jezelf denktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je daar net zo grappig bent als hier zien we je wel weer voor het eind van de week...
denk toch dat aafke de sportiefste is, maar ja valt niet binnen zijn doelgroep zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de sportiefste heeft gekozen.
Zodra er iemand dat gitaartje bij pakt ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:38 schreef TimeJumper het volgende:
Oh god, nu gaan ze er bij zingen.
Zie je wel , wat een kloteopdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |