Hier ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
500 euro.. dat zijn onderhand mijn voorrij kosten![]()
bokspringenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef YvonnEric het volgende:
Leuke missie haha. Ben benieuwd wat ze tijdens streamlock hebben gedaan
2 uur,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee serieus, ze moeten dus samen bewegen, en hoe lang dan?
En is neuken ook goed?
Ging je ook lekker liggen? Net als ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee ik had net gedaan of ik mijn enkel verstuikte, no way dat ik 2 uur ga lopen
Jij zat toch al weken zonder werk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
OP zijn hondjes en blijven lopen zal wel goedgekeurd worden. Maar het is 2 uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En is neuken ook goed?
stoer...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
als ze dat lopend voor elkaar krijgen dan is dat ook goed ja, maar dan wil ik graag een streamlock aanvragenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En is neuken ook goed?
Gelukkig heeft hij Maik niet gekozen dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
OP zijn hondjes en blijven lopen zal wel goedgekeurd worden. Maar het is 2 uur.
*je moet doen wat de stem zegt*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik meteen gaan wandelen, maar in die setting, zonder garantie op geld zouden ze het lekker op hun buik kunnen schrijven.
Mootie en wieweetwatt zijn het eenschquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik meteen gaan wandelen, maar in die setting, zonder garantie op geld zouden ze het lekker op hun buik kunnen schrijven.
2 uur, zolang ze maar bewegen is alles goed. Hmm bewegen op hun benen, dus tenzij ze lopend kunnen neuken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En is neuken ook goed?
1 keer per maand voorrijden bij de soos en dan heb je net ietsjes meer....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij zat toch al weken zonder werk?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ging je ook lekker liggen? Net als ik?
Nope! 1 week vrij, maandag beginnen na bliksemtransferquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij zat toch al weken zonder werk?
dan had je niet goed gelezen want ze vroegen om opdrachten die in 3 minuten konden, denk niet dat 2 uur lopen daar binnen valtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:35 schreef YvonnEric het volgende:
Serieus? Ghehehe dat had ik op Facebook gezet als idee :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |