Perforator en nietmachinequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:48 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
zijn er clou's over aafke's geheim dan? die heb ik dan gemist, behalve de piercing vraag dan.
geef!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Stranger het volgende:
Nou ik ga naar bed, iemand mijn werkende stream nog hebben?
Daarom Moniquequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Niki.P het volgende:
Monique maakt zo vaak een lullige opmerking naar Maik.. echt elke 10 minuten ofzo
Ik vind Philip echt geweldig! als Joanne ver weg is!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook altijd opvalt.... zodra jo weg is komt hij los
Iedere 5 minuten was meer op zijn plaats geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Niki.P het volgende:
Monique maakt zo vaak een lullige opmerking naar Maik.. echt elke 10 minuten ofzo
Mokumquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schoonmoeder weer een jaartje dichterbij de erfenis?
Volgens mij zodat ze zich niet gaan vervelen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom doet Servio zo moeilijk helemaal buiten lopen achter voor erlangs.
Waarom gaat hij gewoon niet in de keuken lopen met wat drinken in zijn handen
Ikke!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
tja, de eerste hoogbegaafde die normaal is moet nog geboren worden volgens mij
Ga jij het nu beter weten dan de moeder van Jo, die in alles wat met schoonheid te koop is, consulent is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef mootie het volgende:
Zo te horen gaan Sharon en Joanne samen op dieet.
Elke dag wegen, volgens Joanne. Volgens mij is dat juist iets wat ze sterk afraden.
Ik heb 'm effe opgezochtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En die flikkerde toen van die hometrainer af, nadat hij ook eens sportief wilde doen en er toen iemand ineens BOE riep.
Die kregen ze ooit met de boodschappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
die heb ik dus inderdaad helemaal gemist.
Per ongeluk! Tis geen meevaller om de domste dude uit het huis naast je te houden!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Niki.P het volgende:
Kutopmerking!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
tja, de eerste hoogbegaafde die normaal is moet nog geboren worden volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |