heb nog geen grote collectie Whatsappers echter. Maar wel handigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn jullie ook al fervent whatsapp'ers ja?
is ook eerder een DomDom hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen niet kaartlezen.. en sommige mannen ook niet!
en tomtom makt iedereen NOG dommer!
jup.. maar misschien dat ze alvast wat omleidingen ingesteld hadden??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee he, is die niet zondag pas??
Die heb ik dan ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en tomtom makt iedereen NOG dommer!
pm/dm?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. maar misschien dat ze alvast wat omleidingen ingesteld hadden??
waar is nu de opstapplaats??
wij hebben er wel een.. ik gebruik em nietquote:
Ik ben sinds kort he-le-maal omquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nog geen grote collectie Whatsappers echter. Maar wel handig
wie is ali osram??quote:
Nou. Sommige vrouwen kunnen WEL kaartlezen, en sommige mannen niet. Dat zijn dan homo'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Whatsapp gaat na 1 jaar toch geld kostenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort he-le-maal om....
Iets met anders een complete sms-bundel in 2 dagen erdoorheen gejaagd hebben...
* Barretje80 heeft nog geen berichtjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nog geen grote collectie Whatsappers echter. Maar wel handig
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ali Osram is dat die ene van de koekoeksklok![]()
Er zit een vertraging in jouw radioquote:
Dat gerucht gaat ja... Maar na 2000 berichten in een week, zie ik het nut er wel van inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whatsapp gaat na 1 jaar toch geld kosten
dat draait NU hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zit een vertraging in jouw radio![]()
![]()
Ik ken verder niet echt veel van hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ook ja, ,maar dat is maar 1 van z'n grappen
nog niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog geen berichtje
Ja net NU wordt het een ander nummer wat ik nietkenquote:
Wat is dat?? Linkje of zo of uitleg of??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat ja... Maar na 2000 berichten in een week, zie ik het nut er wel van in![]()
.
Een chatprogrammaatje voor smartphonesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat?? Linkje of zo of uitleg of??
Tot morgen Barbabequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maar eens slapen.. morgen drukke dag voor de boeg en als ik moe ben wordt ik pas ECHT chagrijnigen das niet leuk voor de meeters
Tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!![]()
Truste en tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maar eens slapen.. morgen drukke dag voor de boeg en als ik moe ben wordt ik pas ECHT chagrijnigen das niet leuk voor de meeters
Tot morgen Barretjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
truste Barbeeb en tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
Vandaar dat ik het niet kenquote:
Ik kende het tot voor kort ook niet, maar nu vind ik het enorm handigquote:
En foto's sturen, enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |