okquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, dan heb ik 5 minuten om weg te komen, is 5-10 minuten lopen naar de bushalte
zal er aan moeten denken mijn foon van "stil" af te halen (vergeet ik nogal eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok![]()
ik zit warm en droog dus doe rustig aan!
Ja, maar we hadden ineens problemen met de opstapplekquote:
Ring of fire?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van Ali Osram![]()
Dat vind ik zo lief van jequote:
ohh dat vergeet ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal er aan moeten denken mijn foon van "stil" af te halen (vergeet ik nogal eens)
vanwege de CPC ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden ineens problemen met de opstapplek![]()
Nu een nieuwe dankzij MissMSX
heheh.. dat handig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
@Bar, zag je ook in de lijst van Whatsapp verschijnen
De WAT?? Vast niet danquote:
quote:
de city pier city loopquote:
Dat meen ik hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lief van je. Dank
Whehehe, ja, die wilde ik nog als hint geven, toen je zei dat je m niet kendequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van Ali Osram![]()
Nee he, is die niet zondag pas??quote:
Zijn jullie ook al fervent whatsapp'ers jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
@Bar, zag je ook in de lijst van Whatsapp verschijnen
Sommige vrouwen kunnen niet kaartlezen.. en sommige mannen ook niet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat meen ik hoor![]()
Dus als ik weer eens wat zeg over vrouwen die niet kunnen kaartlezen en zo dan hoef je niet meteen de gordijnen in te vliegen![]()
MAG wel natuurlijk, adds to amusement value
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat meen ik hoor![]()
Dus als ik weer eens wat zeg over vrouwen die niet kunnen kaartlezen en zo dan hoef je niet meteen de gordijnen in te vliegen![]()
MAG wel natuurlijk, adds to amusement value
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |