nog niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog geen berichtje
Ja net NU wordt het een ander nummer wat ik nietkenquote:
Wat is dat?? Linkje of zo of uitleg of??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat ja... Maar na 2000 berichten in een week, zie ik het nut er wel van in![]()
.
Een chatprogrammaatje voor smartphonesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat?? Linkje of zo of uitleg of??
Tot morgen Barbabequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maar eens slapen.. morgen drukke dag voor de boeg en als ik moe ben wordt ik pas ECHT chagrijnigen das niet leuk voor de meeters
Tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!![]()
Truste en tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maar eens slapen.. morgen drukke dag voor de boeg en als ik moe ben wordt ik pas ECHT chagrijnigen das niet leuk voor de meeters
Tot morgen Barretjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
truste Barbeeb en tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Barretje80 het volgende:
Vandaar dat ik het niet kenquote:
Ik kende het tot voor kort ook niet, maar nu vind ik het enorm handigquote:
En foto's sturen, enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |