1 centrale. 2 reactoren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, volgens de neiuwe berichten van Reuters gaat het niet lekker bij 2 centrales.
Een cam van de kust van Chili, voor de OP misschien? http://www.earthcam.com/chile/patagonia/
Breaking nu via reuters. Zie bovenste rode balkje.quote:
Ah okay, sorry, dan had ik niet goed gelezen, heb ook maar 12 actieve tabbladen....quote:
Twee reactors van hetzelfde complex. Het heeft er in totaal 6. Is een van de grootste centrales ter wereld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Frutsel het volgende:
Klopt het dat er problemen zijn met TWEE centrales in Japan?
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de handquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef TommyGun het volgende:
Wie hier op FOK! zei ook alweer dat er niks aan de hand was in die reactor?
Ernstig is natuurlijk relatief. Ik zou het zelf als dreigend willen omschrijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de hand
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef speknek het volgende:
flauw, maar stiekem beetje grappig
high expectations asian father
[ afbeelding ]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de hand
Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Frutsel het volgende:
De temperatuur is tot nu toe nog stabiel.. Je kan natuurlijk ook onnodig paniek gaan veroorzaken. Als de temperatuur ineens ernstig gaat stijgen, dan is er een groter probleem ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...
Link doet het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef knokkels het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet ik er ff bij.
/quote]
[url=http://http://en.wikipedia.org/w(...)tensity_scale]Shindo Scale[/url]
Deze is wat duidelijker, recenter en deze bedoelde ik eigenlijk
Het zijn er toch twee hoor?quote:Associated Press
Japan issues state of emergency at another nuclearpower plant after cooling system failure - AP
Ik hoop niet dat het mis gaat. Anders zijn we weer voor twee decennia vertrokken voor wat betreft hysterisch gedrag rondom alles wat met kernenergie te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Dale. het volgende:
Dat gaat daar goed fout bij de jappen met de kerncentrale zo te lezen... als ze de controle over de temperatuur zijn verloren bij 2 reactoren...
Ik denk dat het hysterische gedrag door deze dreiging al verhoogd is.. Laat staan als het echt misgaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het mis gaat. Anders zijn we weer voor twee decennia vertrokken voor wat betreft hysterisch gedrag rondom alles wat met kernenergie te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |