1 centrale. 2 reactoren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, volgens de neiuwe berichten van Reuters gaat het niet lekker bij 2 centrales.
Een cam van de kust van Chili, voor de OP misschien? http://www.earthcam.com/chile/patagonia/
Breaking nu via reuters. Zie bovenste rode balkje.quote:
Ah okay, sorry, dan had ik niet goed gelezen, heb ook maar 12 actieve tabbladen....quote:
Twee reactors van hetzelfde complex. Het heeft er in totaal 6. Is een van de grootste centrales ter wereld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Frutsel het volgende:
Klopt het dat er problemen zijn met TWEE centrales in Japan?
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de handquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef TommyGun het volgende:
Wie hier op FOK! zei ook alweer dat er niks aan de hand was in die reactor?
Ernstig is natuurlijk relatief. Ik zou het zelf als dreigend willen omschrijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de hand
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef speknek het volgende:
flauw, maar stiekem beetje grappig
high expectations asian father
[ afbeelding ]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tot nu toe is er ook nog niks ernstigs aan de hand
De temperatuur is tot nu toe nog stabiel.. Je kan natuurlijk ook onnodig paniek gaan veroorzaken. Als de temperatuur ineens ernstig gaat stijgen, dan is er een groter probleem ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Noem de controle kwijt zijn maar niets...
Link doet het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef knokkels het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet ik er ff bij.
/quote]
[url=http://http://en.wikipedia.org/w(...)tensity_scale]Shindo Scale[/url]
Deze is wat duidelijker, recenter en deze bedoelde ik eigenlijk
Het zijn er toch twee hoor?quote:Associated Press
Japan issues state of emergency at another nuclearpower plant after cooling system failure - AP
Ik hoop niet dat het mis gaat. Anders zijn we weer voor twee decennia vertrokken voor wat betreft hysterisch gedrag rondom alles wat met kernenergie te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Dale. het volgende:
Dat gaat daar goed fout bij de jappen met de kerncentrale zo te lezen... als ze de controle over de temperatuur zijn verloren bij 2 reactoren...
Ik denk dat het hysterische gedrag door deze dreiging al verhoogd is.. Laat staan als het echt misgaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het mis gaat. Anders zijn we weer voor twee decennia vertrokken voor wat betreft hysterisch gedrag rondom alles wat met kernenergie te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |