Ik ben onlangs op zoek gegaan naar een groothoek en heb met behulp van de lieve mensen op dit forum mijn keuze laten vallen op de 10-20. Heb hem (natuurlijk) meegenomen op vakantie in Noorwegen en hij beviel (en bevalt me nog steeds) prima! Heb alleen geen Nikon maar een 450d.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Misschien een vraag voor het lenzen en objectieven topic, maar aangezien de vraag met landschap fotografie te maken heeft. Wat voor lens gebruik je? Ik wil voor landschap en architectuur fotografie een Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM aanschaffen voor m'n Nikon D3100. Goeie keus? ik denk van wel, maar ben opzoek naar de ervaring en meningen van mede fokkers! Wat voor lens zou jij aanschaffen voor een D3100 voor landschap fotografie?
max ¤650,-
Bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben onlangs op zoek gegaan naar een groothoek en heb met behulp van de lieve mensen op dit forum mijn keuze laten vallen op de 10-20. Heb hem (natuurlijk) meegenomen op vakantie in Noorwegen en hij beviel (en bevalt me nog steeds) prima! Heb alleen geen Nikon maar een 450d.
[ afbeelding ]
Hier is een link naar m'n Noorwegen-set, ik heb in de beschrijvingen er bij staan welke foto's met de groothoek zijn gemaakt.
Wauw! Mooi zeg die gele kleuren van die bloemen tegen de blauwe achtergrond van het water.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben onlangs op zoek gegaan naar een groothoek en heb met behulp van de lieve mensen op dit forum mijn keuze laten vallen op de 10-20. Heb hem (natuurlijk) meegenomen op vakantie in Noorwegen en hij beviel (en bevalt me nog steeds) prima! Heb alleen geen Nikon maar een 450d.
[ afbeelding ]
Hier is een link naar m'n Noorwegen-set, ik heb in de beschrijvingen er bij staan welke foto's met de groothoek zijn gemaakt.
Heel fraai!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Ravvie het volgende:
@Doodkapje Zo op het eerste gezicht is hij wat donker? In principe een foto met potentie, maar ik denk dat er in de nabewerking meer uit te halen is (Al zit ik nu op een laptop scherm, wat niet bepaald kleurecht is)
@Cee prachtig shot. Al ben ik nu ook heel benieuwd naar een diezelfde foto in landscape ipv portrait.
Zelf zit ik nu ook in Noorwegen. Hier een HDR probeersel
[ link | afbeelding ]
Norway HDR by ravnoss, on Flickr
Allereerst: Wauw. Heel mooi, die kleuren en dat surrealistische gevoel dat ik bij die HDR krijg. Erg mooi!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Ravvie het volgende:
@Cee prachtig shot. Al ben ik nu ook heel benieuwd naar een diezelfde foto in landscape ipv portrait.
Wow! waar is dat in noorwegen?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef Ravvie het volgende:
@Doodkapje Zo op het eerste gezicht is hij wat donker? In principe een foto met potentie, maar ik denk dat er in de nabewerking meer uit te halen is (Al zit ik nu op een laptop scherm, wat niet bepaald kleurecht is)
[ link | afbeelding ]
Norway HDR by ravnoss, on Flickr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |