Vanacht! 12 uur.... porto tijd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Stel je toch eens voor dat ze dat wel doen
jajaa vertel, gerards reactie was?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Mylene het volgende:
Gerard weet al dat Guido het weet van Aafke als omgebouwde. Toen ze beide op de rode bank lagen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
op 3 zijn ze aan het denken over het word dat philip kreeg
Het is serieus zo'n faalhaas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
gerard ziet overal een aanwijzing in...
Bommie zal op je wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar later
tegenwoordig hebbenzekoelkasten met touchscreen... ideetje voor de baas??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maakt normaal niet zoveel uit, maar vind fok zo leuk. En het wordt de komende weken alleen maar later
Net als karim dei denken veelste veel na erover .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Hij faalt alleen maar, een prutser eerste klas, terwijl de geheimen met een strik worden weggegeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Stickertje het volgende:
hun zijn wel met het spel bezig... sommige helemaal nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Net als karim dei denken veelste veel na erover .
Zal het es in de groep gooienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
tegenwoordig hebbenzekoelkasten met touchscreen... ideetje voor de baas??
oh, da's nie zo mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Moet zeggen dat de streams me vandaag niet zo boeien, maar komt meer omdat mijn pa, zijn vrouw, en mijn broer nu op 3 en een halve uur van Tokyo zitten
Idd, zoals laura die luisterd hier en daar wat maar kriebeld lieverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun zijn wel met het spel bezig... sommige helemaal niet
hopelijk al wel contact met ze gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Moet zeggen dat de streams me vandaag niet zo boeien, maar komt meer omdat mijn pa, zijn vrouw, en mijn broer nu op 3 en een halve uur van Tokyo zitten
Hij heeft wel fake-relatie ontrafelt, voor wat het waard is maar toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Net als karim dei denken veelste veel na erover .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |