Ik was niet in de buurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vlak bij mij.. en ze komen niet eens even langs
Kan zijn dat ik spoken zie, heb hele stoute dingen gedaan in de treinquote:
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vlak bij mij.. en ze komen niet eens even langs
Ik ben heulemaal niet engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAA FOK!kers in het wild zijn eng
Jij bent het engst van allemaal. Een neger die geen neger isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik spoken zie, heb hele stoute dingen gedaan in de trein![]()
[..]
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.![]()
[..]
Ik ben heulemaal niet eng
Ik zal mijn schmink van me af vegen op een meet om te bewijzen dat ik echt bruin benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent het engst van allemaal. Een neger die geen neger is![]()
DE WERELD VERGAAT!!
HET IS AL BEGONNEN MET EEN TSUNAMI!!
Merk ik anders niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.![]()
zelfs dragems reageert niet op msnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het schandalig dat iedereen opeens een leven heeft enz
's Nachts is hij gewoon doodengquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overdag is hij een doodgewone Fokker........
Dragems die een leven heeft? Nu wordt het pas echt engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelfs dragems reageert niet op msn
Dat is maar een klein stukje uit de routequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja jij geeft mij een foute routebeschrijving.Nu zit ik in belgie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja jij geeft mij een foute routebeschrijving.Nu zit ik in belgie
Dat nummer is verziekt voor me sinds ik in de stripclub een uitgewoonde vadsige crackhoer zag "strippen" op dit nummer.quote:
Nog een nitrouzquote:
Ja en na 10 secs weer eruitquote:
En nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
hm nee, helpt niet. Rock je ligt er nog uit hoor.
Ik ken de weg innederland niet, ben een surinamer. You should knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
faalhaas, je weet dat ik bij purmerend woon (in Hoorn)
vlakbij SSB
Ja je doet het nogquote:
Zegt ie wel rock? Geen Lock?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry rock, je plaat echt zo, ondelbloek!
TomTom van de trein is defectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje uit de route
Not surprisedquote:
Ohja Surinamers met hun luie kutsmoesjes... dat was hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken de weg innederland niet, ben een surinamer. You should know
Tsja surinamers he, ik pis op zequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Surinamers met hun luie kutsmoesjes... dat was het
NS, wat wil je anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even naar mijn eigen gezeik luisterenquote:
Tsk tsk wou het morgen opnieuw proberen, ga jij een weekendje weg. En dan klagen over surinamersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren
douchen en naar bed
Tot na het weekend..ik ga lekker luieren aan zee in een hotel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
douchen en naar bed
Is al bezet, ik heb het alleen nog niet ingevuld, sorry.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
oh hej, ik zie dat het slot 00-01 nog niet gevuld is, kan ik dan in plaats van 02-03?
je mag wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsk tsk wou het morgen opnieuw proberen, ga jij een weekendje weg. En dan klagen over surinamers
Trustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
douchen en naar bed
Maak er een topic over..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef _Fanta het volgende:
hoe krijg je een 50+ gast aan het WoWen?, ik had net ons pa op de chat die ik nauwelijks meer spreek tegenwoordig. ik zei pa waarom ga je nie WoWen zodat we daar nog beetje contact hebbe zo. maar hij schoot in de verdediging enzow. ik had de indruk dat mijn pa gamen maar dom iets vond. of is het gewoon de generatiekloof dat we elkaar niet zo goed begrijpen. ik ben verdrietig nu
Je trollt nu he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef _Fanta het volgende:
hoe krijg je een 50+ gast aan het WoWen?, ik had net ons pa op de chat die ik nauwelijks meer spreek tegenwoordig. ik zei pa waarom ga je nie WoWen zodat we daar nog beetje contact hebbe zo. maar hij schoot in de verdediging enzow. ik had de indruk dat mijn pa gamen maar dom iets vond. of is het gewoon de generatiekloof dat we elkaar niet zo goed begrijpen. ik ben verdrietig nu
Daar woon ik 5 minuten vandaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag wel mee hoorik zit in Noordwijk
Ben ik meerdere keren langs gekomen afgelopen zomer, met mijn teakwondo club. Van Den haag naar Noorderwijkhout gefietst en een weekendje daar overnachten voor een trainingsweekend, heerlijk met spierpijn terug naar Den haag fietsenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag wel mee hoorik zit in Noordwijk
Gaan jullie morgenavond stappen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je een paar debiele autisten ziet lopen, dat zijn allemaal fokkers
Dat is iedereen die je niet kent sowieso alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je een paar debiele autisten ziet lopen, dat zijn allemaal fokkers
Gaat te snel voor zequote:
Ik ken ze wel hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is iedereen die je niet kent sowieso al
Uhm neequote:
Ninja edit, eerst stond daar een quote van mijquote:
hihi, je faalde eerst een beetje hequote:
ik stelde al voor om trial acount voor hem aan te maken zodat ie beetje rustig kon beginnen, maar nee hoor, meneer wil liever met mij middagje gaan visse oidquote:
kreeg een zo snel een knoertharde stijfje die ik gelukkig heel hendig heb kunnen ontwijken anders lag ik KO hier vanwege jouw postquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi, je faalde eerst een beetje he
Stel je voor dat je naar buiten moet, dat je echt alleen met je vader in 1 ruimte bent oid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik stelde al voor om trial acount voor hem aan te maken zodat ie beetje rustig kon beginnen, maar nee hoor, meneer wil liever met mij middagje gaan visse oid
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ninja edit, eerst stond daar een quote van mij
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
kreeg een zo snel een knoertharde stijfje die ik gelukkig heel hendig heb kunnen ontwijken anders lag ik KO hier vanwege jouw post
Doeiiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Lief zijn allemaaltot later skatties
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
trustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
sry, wist niet dat je vaders tusse de visse ligt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten moet, dat je echt alleen met je vader in 1 ruimte bent oid.
Oe eng.
Stel je eigen niet aan ja!
Ik zou er alles voor over hebben om met mn vader te kunnen gaan vissen!!
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
betekent dat uur voor mij wel vrij is? Dan neem ik die in plaats van
We hebben hem niet de Rotte ingegooid hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sry, wist niet dat je vaders tusse de visse ligt..
Zoek dan wat anders om te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
ik wil gwoon WoWen met mn pa maar die gast is gwoon strondeigeweis
QFTquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Beter iets overwaarderen dat echt bestaat dan iets waarderen dat misschien bestaat
Die is vrij, ik zet je daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
betekent dat uur voor mij wel vrij is? Dan neem ik die in plaats van
ik zit in leuke guild, WoW ik wel lekker zonder mn paquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zoek dan wat anders om te doen
Of jij bent eigenwijs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
ik wil gwoon WoWen met mn pa maar die gast is gwoon strondeigeweis
Jij draait smells like teen spiritquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
Let op!
ZOMETEEN DE TWITTERCOUNTER!
Blijf luisteren voor meer info!!
Ik heb het gevoel dat dat gigantisch gaat falenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan wel via teamviewer een uurtje draaien
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij draait smells like teen spirit
je denkt toch niet dat ik dan nog luister![]()
voor straf luister ik dan de hele uitzending niet meer.
mijn pc faalt niet, alleen de gebruikers die niet weten hoe ze moeten omgaan met mijn pc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat gigantisch gaat falen
deed ik, ik stelde nog voor om met mn laptop daarheen te komen en trial acountje voor hem aan temaken zodat ie zelf us kon proberen, waar wou die niks van hebbe. nee ons pa is saai hij doet liever wandelen en vissen pffquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of jij bent eigenwijs.
Stel eerst een LANparty idee voor. Ga samen naast elkaar zitten WoWen en snap gewoon dat je pa tijd met jou wil doorbrengen en dus niet met zn pc
Zijn account is echt niet moeilijk te vinden hoorquote:
misschien zegt hij dat ie met jou wil vissen, stiekem wil hij alleen met je op een boot zijn zodat je nergens naartoe kan vluchten als ie je anaal wil vernederenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
deed ik, ik stelde nog voor om met mn laptop daarheen te komen en trial acountje voor hem aan temaken zodat ie zelf us kon proberen, waar wou die niks van hebbe. nee ons pa is saai hij doet liever wandelen en vissen pff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:@Huppelmuts Chantal G
#japan Listen to http://bit.ly/idZDhA for all the info you want to hear about Japan, with great music through the info! #onz-radio #listen
Verdomme, waarom moest ik hier zo hard om lachenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Achterstevoren krijg je Surinamer Ruikt Anale Maagd![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
misschien zegt hij dat ie met jou wil vissen, stiekem wil hij alleen met je op een boot zijn zodat je nergens naartoe kan vluchten als ie je anaal wil vernederen
jahoor, man van 25 tegen ouwe gast van 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. leuke fantasie heb jij
![]()
quote:De_Daan_ Daniel
#japan Listen to http://bit.ly/idZDhA for all the info you want to hear about Japan, with great music through the info! #onz-radio #listen
Je moet die oudjes niet onderschatten, ze kunnen wel eens verrassend uit de hoek komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jahoor, man van 25 tegen ouwe gast van 50. leuke fantasie heb jij
Omdat ie bazig gevonden isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, waarom moest ik hier zo hard om lachen
ons pa is nog best sterk, het zal toch nie!..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet die oudjes niet onderschatten, ze kunnen wel eens verrassend uit de hoek komen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat ie bazig gevonden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welcome to the dark side
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ons pa is nog best sterk, het zal toch nie!..
Aantal luisteraars daalt. Iets gaat er niet goed.quote:
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aantal luisteraars daalt. Iets gaat er niet goed.
Ik wil wel eens de boel richting de 500 zien vliegen
kijk om de zoveel tijd achter je, je weet maar nooit met paps enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
moet ff meiske van station halen, ben dr over half uurtje ofzo welweer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]Voor die link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar doe ik het voor![]()
straks maak je hem nog bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
kijk om de zoveel tijd achter je, je weet maar nooit met paps enzo
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]PlaatjesfaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar doe ik het voor![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straks maak je hem nog bang
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
geen mailtjes, dus geen passveranderingen?
Nee, nog steeds same shit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Posten met 1 woord is in de nieuwe onzins radions niet meer geoorloofd. Gelieve hier rekening me te houden. Alvast bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef mash_ het volgende:
jij bent blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hey leef jij ook nogquote:
Posten met slechts smileys is in de nieuwe onzins radions niet meer geoorloofd. Gelieve hier rekening me te houden. Alvast bedankt.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey leef jij ook nog![]()
Oef rock, slechte kwaliteit dit hoor
wat mag nog wel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Posten met slechts smileys is in de nieuwe onzins radions niet meer geoorloofd. Gelieve hier rekening me te houden. Alvast bedankt.
Nette briefen sein ook neit mir gewenzt in onsin raadioo topiks, want er sitten ook veeembeeoers bei.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Posten met 1 woord is in de nieuwe onzins radions niet meer geoorloofd. Gelieve hier rekening me te houden. Alvast bedankt.
TEGENWOORDIG IS HET HIP OM HIER MET HOOFDLETTERS TE POSTENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Posten met slechts smileys is in de nieuwe onzins radions niet meer geoorloofd. Gelieve hier rekening me te houden. Alvast bedankt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb geprobeerd luisteraars te hosselen op de fokchat
Vertel er alles over!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jamaar ik heb een leven gevonden dus kom hier niet meer zoveel.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb geprobeerd luisteraars te hosselen op de fokchat
ik zal van het weekend ook weer eens actief luisteraars hosselenquote:
goed van jou, gaat best goed hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben neit so goet in sgrijfen, maar ik vintd het wel hil lueck om te proobeerun
Fulltime baan. Zo klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel er alles over!!
[..]
Goed bezig jij
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal van het weekend ook weer eens actief luisteraars hosselen
Pinguins zijn echt van die net niet beestenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben neit so goet in sgrijfen, maar ik vintd het wel hil lueck om te proobeerun
kamer van 2 bij 2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb je weer een eigen plekkie nu?
Tijdelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kamer van 2 bij 2![]()
Maar verhuizen is grotendeels gebeurt nu
Geen huppel meer op bezoek dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kamer van 2 bij 2![]()
Maar verhuizen is grotendeels gebeurt nu
iig voor een jaarquote:
Dankjuwel, ik hoop oit net so goet te sein als jou!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed van jou, gaat best goed hoor
vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iig voor een jaarbij mamsie lief
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjuwel, ik hoop oit net so goet te sein als jou!
Hier, een Hietlerkartmen for jou:
[ afbeelding ]
Zeer goede klacht. Bazen houden altijd dezelfde UI.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef mash_ het volgende:
Wat is dit met al die users met nieuwe Uisnap er niks meer van
Ik heb nog steeds mijn zelfde UIquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef mash_ het volgende:
Maakt niet uit, als wij het maar snappen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef mash_ het volgende:
ik moet regelmaat opbouwen, en ritme enquote:
ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef mash_ het volgende:
en ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn zelfde UI
Ik heb al sinds 2003 dezelfde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeer goede klacht. Bazen houden altijd dezelfde UI.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen huppel meer op bezoek dusIk ben nog nooit bij knetter op bezoek geweest hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik veranderde altijd al, was je toch al aan gewendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef mash_ het volgende:
Eckte bazen veranderen hun UI's naar bazerige UI's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeer goede klacht. Bazen houden altijd dezelfde UI.
hoe is het me je sticker actiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als wij het maar snappen toch?
Wel ik heb het zelf gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij knetter op bezoek geweest hoor
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet regelmaat opbouwen, en ritme enmeedoen aan het gezinsleven
Dat was niet bij knetter thuisquote:
heul niet, bij een vriendin van mijquote:
wutts met de bozen smiley?quote:
Echt he. Ik heb er een hekel aan als mensen u tegen me zeggen. Maar als jij het typt moet ik gewoon lachenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zei ook eigenlijk niet bij knetter thuis, dat maakte u ervan
Gezinsleven, moeder, saai, amper nog knetter hier. Dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met de bozen smiley?
Ik pis op uw lachquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb er een hekel aan als mensen u tegen me zeggen. Maar als jij het typt moet ik gewoon lachen
Ik pis op jouw jeugdquote:
was toch juist lekker rustig denk ik gister enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gezinsleven, moeder, saai, amper nog knetter hier. Dat.
Het spijt me dat ik u zo aanspreek, maar dat wilt mijn mama, want ik moet netjes zijn tegen oudere dames.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb er een hekel aan als mensen u tegen me zeggen. Maar als jij het typt moet ik gewoon lachen
Applaus, wat netjes geschrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik u zo aanspreek, maar dat wilt mijn mama, want ik moet netjes zijn tegen oudere dames.
saaiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was toch juist lekker rustig denk ik gister enzo
ja zodat ik hello kon zeggenquote:
Dat waz mein groote beroer, hei is kijgoet in sgrijfen en spelen, ik nog nied so.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Applaus, wat netjes geschreven
whahahaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat waz mein groote beroer, hei is kijgoet in sgrijfen en spelen, ik nog nied so.
Ik ben het er mee oneens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha![]()
helaas, minder fok! voor mij
popjequote:
niks aan te doen, kan een handtekeningenactie houden, weet alleen niet of het effect heeftquote:
sorrie, hoe kan ik het goet maaken? Ik hep un penus van twaalv sentimeturquote:
Jij ook alvast weltrustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
popje
slaap lekker meid
veel plezier in dromenland
Maak je moeder een ONZ addictquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks aan te doen, kan een handtekeningenactie houden, weet alleen niet of het effect heeft
wat maakt mij dat uit hoe groot je pikkie isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
sorrie, hoe kan ik het goet maaken? Ik hep un penus van twaalv sentimetur
Ik luister 3fmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
LUISTER DAN MEE!
Ik zei het net op den radio.
Veel plezier morgen met het etentjequote:
dat wordt hem nietquote:
beter dezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben moeilijk moe, ga denk ik maar eens slapen............ trusten
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben kapot moe, ga denk ik maar eens slapen............ trusten
Je start met U2quote:
je mute u2 normaal? ik heb wat gemist denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je start met U2![]()
Ik ben zo verbaasd dat ik niet eens mute
quote:
Thnxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
Stemmingswisselingen jwtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mute u2 normaal? ik heb wat gemist denk ik
Zeg nouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
Ho, wacht, ik heb nog 2 minuten
Ah, /care.
Alles!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pleurishumeur. Dan kan ik U2 niet echt waarderen. En zeker niet die zeikerige ik hou van jou ik blijf je trouw tot ik van een ander hou nummers die ze hier draaienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah okequote:
gemist iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles!
Ragboer heet eigenlijk Karin, heb je ook gemist zeker?
Heldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pleurishumeur. Dan kan ik U2 niet echt waarderen. En zeker niet die zeikerige ik hou van jou ik blijf je trouw tot ik van een ander hou nummers die ze hier draaien
U bent een heltin.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pleurishumeur. Dan kan ik U2 niet echt waarderen. En zeker niet die zeikerige ik hou van jou ik blijf je trouw tot ik van een ander hou nummers die ze hier draaien
oke, ja dat gebeurt soms hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tineke rel toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles!
Ragboer heet eigenlijk Karin, heb je ook gemist zeker?
quote:
Quequote:
Uhuhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, ja dat gebeurt soms he
Ik vind deze mix ook wel chillquote:
Niet doen, gewoon niet doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
Zal ik Sparta gaan kijken of zal ik dat mezelf niet aan doen.
10000x beter dan firequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb sinds vandaag opera ipv firefox... opera een beetje goed?
Als mama het zegt doe ik het niet die heeft het beste met mij voor. Ik ga maar slapen denk ik ik verveel mequote:
Dat ben ik als fan zelfs met je eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
Veel beter dan die zeikversies. Dit is waardeerbaar
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als mama het zegt doe ik het niet die heeft het beste met mij voor. Ik ga maar slapen denk ik ik verveel me
ja meende zoiets gehoord/gelezen te hebben.quote:
ik ook op jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja meende zoiets gehoord/gelezen te hebben.
Dus heb eigenhandig geïnstalleerdben trots op mezelf
Dit is gecompliceerd, ik heb speciale settings voor vdj dat links de master is en rechts cue, dus mic aansluiten met die settings vindt hij niet leuk.quote:
met andere woorden. stem is even op vakantiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is gecompliceerd, ik heb speciale settings voor vdj dat links de master is en rechts cue, dus mic aansluiten met die settings vindt hij niet leuk.
Nog niet, nu komt alleen Adam K & Sohaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Is kaasachtige substantie al voorbij gekomen?
Dat kan niet eigenlijk hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet, nu komt alleen Adam K & Soha
Kaasachtige Substantie (Adam K & Soha remix)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet, nu komt alleen Adam K & Soha
Je kan beter gaan slapen je hebt je rust nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
holy crap, komt ze nou al zeuren dat ik beter kan gaan slapen, en mijn rust nodig ben enzo![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kan beter gaan slapen je hebt je rust nodig.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kaasachtige Substantie (Adam K & Soha remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |