Ik was niet in de buurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vlak bij mij.. en ze komen niet eens even langs
Kan zijn dat ik spoken zie, heb hele stoute dingen gedaan in de treinquote:
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vlak bij mij.. en ze komen niet eens even langs
Ik ben heulemaal niet engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAA FOK!kers in het wild zijn eng
Jij bent het engst van allemaal. Een neger die geen neger isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik spoken zie, heb hele stoute dingen gedaan in de trein![]()
[..]
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.![]()
[..]
Ik ben heulemaal niet eng
Ik zal mijn schmink van me af vegen op een meet om te bewijzen dat ik echt bruin benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent het engst van allemaal. Een neger die geen neger is![]()
DE WERELD VERGAAT!!
HET IS AL BEGONNEN MET EEN TSUNAMI!!
Merk ik anders niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
Maar het is weekend en ze weten dat het in het weekend ViLo tijd is.![]()
zelfs dragems reageert niet op msnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het schandalig dat iedereen opeens een leven heeft enz
's Nachts is hij gewoon doodengquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overdag is hij een doodgewone Fokker........
Dragems die een leven heeft? Nu wordt het pas echt engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelfs dragems reageert niet op msn
Dat is maar een klein stukje uit de routequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja jij geeft mij een foute routebeschrijving.Nu zit ik in belgie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja jij geeft mij een foute routebeschrijving.Nu zit ik in belgie
Dat nummer is verziekt voor me sinds ik in de stripclub een uitgewoonde vadsige crackhoer zag "strippen" op dit nummer.quote:
Nog een nitrouzquote:
Ja en na 10 secs weer eruitquote:
En nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
hm nee, helpt niet. Rock je ligt er nog uit hoor.
Ik ken de weg innederland niet, ben een surinamer. You should knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
faalhaas, je weet dat ik bij purmerend woon (in Hoorn)
vlakbij SSB
Ja je doet het nogquote:
Zegt ie wel rock? Geen Lock?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry rock, je plaat echt zo, ondelbloek!
TomTom van de trein is defectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje uit de route
Not surprisedquote:
Ohja Surinamers met hun luie kutsmoesjes... dat was hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken de weg innederland niet, ben een surinamer. You should know
Tsja surinamers he, ik pis op zequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Surinamers met hun luie kutsmoesjes... dat was het
NS, wat wil je anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even naar mijn eigen gezeik luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |