quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...
Zo wel he, rooiebroekensnuiver!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
das niet waar bommie
En daar trap ik neit meer in
Dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staan
Kom dan.... nuuuuhhuuuu!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...
ik word daar zo vrolijk van.. die gemiddeldesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Interessant, praten over penislengtes
Die lacht zich nu nog kapot.. En we hebben PC eend die die history op kan rakelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Jammer dat ons aller TL hier niet meer meepost...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij dacht Alphons gisteren: Wat Bommie kan, kan ik ook, effe twitteren dat we om de 2 uur de foon laten gaan, laten we 'm drie keer rinkelen, en al die Fakkers zitten mooi voor jan lul de hele nacht op
volgens mij dacht Alphons gisteren: Wat Bommie kan, kan ik ook, effe twitteren dat we om de 2 uur de foon laten gaan, laten we 'm drie keer rinkelen, en al die Fakkers zitten mooi voor jan lul de hele nacht op
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Interessant, praten over penislengtes
Ja want Gerard wil ook graag dat karim zijn geheim raad.Het is daar een gun factory.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Guido zegt tegen Gerard. Oude biljonair.
Zou Guido gedrukt hebben op Karim om hemm zo geld te geven en dat karim op Gerard gaat stemmen omdat Guido het gunt aan Karim?
ik ook niet, maar alphons dacht hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niet AL, ik blijf echt niet op voor elke debiele aktie.Lees de volgende ochtend wel wat er gebeurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |