Ik vroeg me serieus even af waar dat de afkorting van wasquote:
Ik zie het morgen welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik heel erg zin heb in rijden dan blijf ik wel zitten
That's the spiritquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaan we minstens 1 topic volgooien
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach lieverd![]()
Vannacht maar lekker slapen dan![]()
Want we willen wel dat je - helemaal heel - in Noordwijk aankomt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus even af waar dat de afkorting van was
Van grootmoederquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben sowieso heeeeel slim bezig vanavond, eerst mijn nagels lakken en dan denken oja...ik ging was vouwenquote:
Misschien zo toch maar gaan slapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal vroeg slapen, morgen energie nodig
Ik voel me wel een beetje genept hoor. Vorig jaar was het "ja ik word maar één keer 90" Nou ja okee. Nu is het "ja ik word maar één keer 91"quote:
Ben je mal.quote:
Dat komt later nog welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal vroeg slapen, morgen energie nodig
Ze wordt maar één keer 92quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje genept hoor. Vorig jaar was het "ja ik word maar één keer 90" Nou ja okee. Nu is het "ja ik word maar één keer 91"![]()
Drie kraaien welke smoes er volgend jaar komt
Shit ik wordt 2 keer 87, help ik ga hard achteruitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje genept hoor. Vorig jaar was het "ja ik word maar één keer 90" Nou ja okee. Nu is het "ja ik word maar één keer 91"![]()
Ik nog maar 1 dingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je mal.
Ik moet alles nog bij elkaar zoeken
Ik wordt wel voor de derde keer 90 hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
like whut?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je mal.
Outlook Mobile Access als je dat nou zo graag wilt wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal hem straks weer aanzetten als vrouwlief slapen isquote:
Ja, daar doen die van mij ook aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je echt toe aan een weekendje wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben sowieso heeeeel slim bezig vanavond, eerst mijn nagels lakken en dan denken oja...ik ging was vouwen
kleren...tandenborstels, tandpasta, drinken, cremepjes, lenzenspul, van die dingenquote:
Vanaf het moment dat ik hier wegrijd, moet ik 1 ding: LL oppikkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: vanaf het moment dat ik hier morgen weg rijd hoef ik he-le-maal NIETS
Zestig jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar doen die van mij ook aan![]()
Grooooooooot feest, we zijn zoveel jaar getrouwd, de volgende vijf halen we vast niet meer.
Nou..de volgende vijf dan. Ehm. De VOLGENDE vijf dan?![]()
Komende mei heb ik een feestje. Zijn ze 60 jaar getrouwd
Nou, dat is nog de minste reden dat ik er aan toe benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je echt toe aan een weekendje weg![]()
Dus dat komt mooi uit
Liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik hier wegrijd, moet ik 1 ding: LL oppikken.
tandenborstels? meervoud?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kleren...tandenborstels, tandpasta, drinken, cremepjes, lenzenspul, van die dingen
Nee dat doe jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij ook een foto enzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je echt toe aan een weekendje weg![]()
Dus dat komt mooi uit
Dat moet niet, er rijdt ook een busquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk dat ik dat ga halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar doen die van mij ook aan![]()
Grooooooooot feest, we zijn zoveel jaar getrouwd, de volgende vijf halen we vast niet meer.
Nou..de volgende vijf dan. Ehm. De VOLGENDE vijf dan?![]()
Komende mei heb ik een feestje. Zijn ze 60 jaar getrouwd
dat was een testquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
[..]
tandenborstels? meervoud?
Whisk is een Mystery, behalve voor Flesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij ook een foto enzo?
Ja, nu durf ik wel met wat drank op![]()
nou, mijn opa en oma moeten het ook nog maar bewijzenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk dat ik dat ga halen
Doe es nie zo gemeenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet niet, er rijdt ook een bus
Dat hebben de mijne wel gehaald, de 65 niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, mijn opa en oma moeten het ook nog maar bewijzen
Zijn jullie bang voor whisk ja?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk is een Mystery, behalve voor Fles
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet niet, er rijdt ook een bus MPG
Dat doe ik morgenochtend wel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je mal.
Ja, da's logisch, want Whisky hoort in een fles hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk is een Mystery, behalve voor Fles
Altijd, jeweettochquote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij ook een foto enzo?
Ja, nu durf ik wel met wat drank op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |