even voor de duidelijkheid: vanaf het moment dat ik hier morgen weg rijd hoef ik he-le-maal NIETSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan zijnwij er en moet ze acte de presence geven
jawel.. knuffelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: vanaf het moment dat ik hier morgen weg rijd hoef ik he-le-maal NIETS
Nee. Ik ben al kapotquote:
Jawel, jezelf zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: vanaf het moment dat ik hier morgen weg rijd hoef ik he-le-maal NIETS
Ik denk hetquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet nog tot 17:00 wachten om die status te bereikenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn hoofd krijgt momenteel even niet zo veel verwerkt snoetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hele post was nogal een drama-grapjes-post hoor![]()
Maar je hebt helemaal gelijk
Ikke tot half 9 morgen ochtendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog tot 17:00 wachten om die status te bereiken
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog tot 17:00 wachten om die status te bereiken
Iedereen op de presentie lijstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk alleen dineren? Ik, friem, barretje en koen?
Jawel Mevrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoef he-le-maal NIETS.
Dat ik dingen wil, dat is wat anders.
BEGREPEN?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
BEGREPEN?
Willen jullie niet bij ons zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk alleen dineren? Ik, friem, barretje en koen?
Tisser dan? Waarom zo moe??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn hoofd krijgt momenteel even niet zo veel verwerkt snoet.
Sorry![]()
...
Je wil staat achterop je bilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
BEGREPEN?
oepsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
BEGREPEN?
Oh?quote:
Denk ik ook ja..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga hier morgen wel posten. Zal het wel een stuk langzamer gaan
Zal ik anders eens kijken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh?
* suikertaartje doet verwoede pogingen haar billen te bekijken
quote:
maar ik zal wel lief doen hoorquote:
hihi zal ik even kijken???quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh?
* suikertaartje doet verwoede pogingen haar billen te bekijken
yup, Stuart is er ook al nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Maar NATUULIJK WELquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Willen jullie niet bij ons zitten?
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik zal wel lief doen hoor
En hoeveel topics wil je in je eentje volmaken morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mja, ik ben er dus ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Ach lieverdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik had je gister toch gePMd? Nou, daar heb ik dus een paar nachten van wakker gelegen...
Nee, maar dit gaat me echt te snel hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja..
Ga je er van tussen??MissMSX en heel erg bedankt voor het meedenken
En chronish moequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En hoeveel topics wil je in je eentje volmaken morgen
Jullie gaan niet allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dan mag jij van mij morgen in de auto wel uitrustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En chronish moe![]()
Dan ben ik handtam
als ik heel erg zin heb in rijden dan blijf ik wel zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag jij van mij morgen in de auto wel uitrusten
Dan gaan we minstens 1 topic volgooienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, TFM en Spamnijntje blijven ook achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |