voetbalplaatjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Toekito het volgende:
Toek gaat nog even voetbalplaatjes plakken. Als Muck tenminste niet aan mijn kop zeurt over UPC en hun brakke rommel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Toekito het volgende:
Toek gaat nog even voetbalplaatjes plakken. Als Muck tenminste niet aan mijn kop zeurt over UPC en hun brakke rommel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet maar apfelkorm met cola is lang niet zo lekker als met 7-up puur
Ik haal altijd de 'nice' en 'nice hair' sticker eraf en de rest geef ik wegquote:
nee, dat is anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je zitten persen, je denkt dat het een megabevalling was, en dan ligt er een kleintje
Alleen maar viooltjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dattie dan meteen wegspoelt, zonder sporen achter te laten uiteraard, en dat je hem ook al na 2 seconden niet meer ruikt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is anders.
mijne verdienen overigens bijna altijd een eigen geboorte-akte
Gewoon in een longdrinkglas doen danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik laat de rest denken dat ik aan de appelsap zit
Dat moet toch sowieso met apfelkorn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon in een longdrinkglas doen dan
oh, ik kom nu vast die kant op zie ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Solique het volgende:
Ik ga mij alvast geestelijk voorbereiden.
* Solique opent een fles rum
Heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon in een longdrinkglas doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |