Volgens mij is er wel een uur tijd verschil met hier. Onze tijd is een uur vooruit met de tijd van de meldingen op de site.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Goeie site idd!
Maarree er is dus een nieuwe aardbeving geweest bij Nagano, 6,2 (met een naschok inmiddels). Maar nóg een nieuwe aardbeving in zee, 6,6 in het noordwesten. Twee nieuwe aardbevingen dus twee uur geleden? Dr komen ineens krachten vrij zeg...
Die beelden net uit het daglicht, naja, schemerlicht omdat het net dag wordt daar was net ff op CNNquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waar zie je die bij CNN?
't Enige wat ik bij CNN live zie is iets over NFL..
Mijn Japansetijdklok zegt dat het nu 07:15 is daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef Casah het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een uur tijd verschil met hier. Onze tijd is een uur vooruit met de tijd van de meldingen op de site.
Tele2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die beelden net uit het daglicht, naja, schemerlicht omdat het net dag wordt daar was net ff op CNN
En je hebt Ziggo, kanaal 11 nog
hoog uit ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat kan dit lek bij de kerncentrale uiteindelijk gaan betekenen?
Jeetje wat een ravage, hoe belachelijk veel kracht moet er achter zitten om vrachtwagens rond te laten dobberen als badeendjes...quote:
Bizar he? Complete huizen ook, alsof het kartonnen dozen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeetje wat een ravage, hoe belachelijk veel kracht moet er achter zitten om vrachtwagens rond te laten dobberen als badeendjes...
Op Boston staat een foto van een car park oid. Als je eens goed kijkt, is het net alsof alles met 2 reuzen handen bij elkaar is geschoven. Iedere 'kont' van een auto staat op de motorkap van zijn achterligger... Zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeetje wat een ravage, hoe belachelijk veel kracht moet er achter zitten om vrachtwagens rond te laten dobberen als badeendjes...
NHK World nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef Civilian het volgende:
Hmm.. elke stream die ik nu bekijk zendt herhalingen uit
Omdat ze wel kartonnen huizen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bizar he? Complete huizen ook, alsof het kartonnen dozen zijn.
Ik zag het net voorbijkomen op NHK via CNN.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CNN heeft het niet over een 7.0 bij Nagano, wel een 6.6 eerder
Marja het is nu weer ochtend.. niet echt boeiend om in de avond te filmen he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef Civilian het volgende:
Hmm.. elke stream die ik nu bekijk zendt herhalingen uit
Inderdaad, ik zie het wel maar kan niet bevatten wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bizar he? Complete huizen ook, alsof het kartonnen dozen zijn.
Het verschil is dat naschokken niet hetzelfde zijn als nieuwe aardbevingen, naschokken zijn in hetzelfde gebied, een soort van rechttrekken nadat er wat door elkaar is geschud. Een nieuwe aardbeving kan wel ontstaan door een andere maar is dan geen naschok, naschokken zijn idd normaal, nieuwe aardbevingen zijn eng.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is dat niet altijd na een zware aardbeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |