Okee, Ik blijf van de F5 af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die kunnen er net zoveel aan doen als dat jij dat zou kunnen. Streams liggen er uit, dus iedereen die nu nog streams open heeft staan, niet opnieuw opstarten of F5 gebruiken want dan ben je ze ook kwijt.
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
Hoi,ik ben hier voor het eerst en hopelijk niet voor het laatst.
gedverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
Flip ligt met zijn hoofd op schoot bij Aafke, deze speelt Laura (kriebelen)
ze zit een meeëter in zijn gezicht uit te knijpen.Knijpt zo met haar vieze vingers
en vraagt achteraf of ze alcohol moet pakken
banquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie is bezig met de tieten van Laura?
Heeft Guido eigenlijk vandaag nog gedrukt voor het geheim van Gerard? Hij heeft hier gisteren een weddenschap over afgesloten, mits hij geld in zijn kluis kreeg en dat heeft hij inmiddels.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet beter luisteren hij vind het verdacht dat hij zoveel niet al te slimme pogingen doet. Gerard is zijn geld aan het parkeren om laterweer terug te halen. En dat is niet zo'n gekke gedachte. Hij onderschat Gerard dus niet hij denkt juist dat hij zich dommer voordoet dan hij is.
Weer een kloon van scanman?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef hypos het volgende:
zijzelf??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie is bezig met de tieten van Laura?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
Waarom liggen Laura en Alex bloot in dat twee persoonsbed?![]()
![]()
Probeer ons geen dingen wijs te maken!!!!! Gemeen!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
Waarom liggen Laura en Alex bloot in dat twee persoonsbed?![]()
![]()
Inderdaad zeg, eindelijk gebeurt er eens watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
sfeer zit er weer goed in in dat huis
Guido heeft wel gedrukt vandaag (als ik het goed begrepen heb. Maar op wie en hoe, geen idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Heeft Guido eigenlijk vandaag nog gedrukt voor het geheim van Gerard? Hij heeft hier gisteren een weddenschap over afgesloten, mits hij geld in zijn kluis kreeg en dat heeft hij inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |