quote:
die slaat nergens op... het gaan hem om moslims niet de kleur, fail grap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef penny-wise het volgende:
Wilders zal wel blij zijn....Heel Japan blank
Verzin jij er eens een dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef OreO het volgende:
[..]
die slaat nergens op... het gaan hem om moslims niet de kleur, fail grap.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik vond die nog wel redelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef OreO het volgende:
[..]
Ok. Ga dan maar uithuile in het postvakje van ludosandersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoor, die grappen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok. Ga dan maar uithuile in het postvakje van ludosanders
Door jou kijk ik deze nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef ukga het volgende:
AI na de vloedgolf is alles verwoest. eten en onderdak is schaars geworden
tijd voor de REAL BATTLE ROYALE
Heel japan wordt 1 groot battle royale
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef Morton_Koopa het volgende:
http://www.vnc.nl/beelden/kaarten/japan450.jpg
hou F11 ingedrukt...trollface.jpg.png.flacGeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf bedacht?
http://boards.4chan.org/b/res/315099756quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar die 4chanlink...
We hadden beter een weekje kunnen wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef Morton_Koopa het volgende:
http://www.vnc.nl/beelden/kaarten/japan450.jpg
hou F11 ingedrukt...trollface.jpg.png.flacbij mij gebeurt er niets anders dan dat het plaatje continue in fracties van seconden wisselt met mijn bureaublad (fullscreen versus bureaublad)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Hij zou van normaal naar fullscreen naar normaal en weer terug moeten gaan om zo een aarbevingeffect te geven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij mij gebeurt er niets anders dan dat het plaatje continue in fracties van seconden wisselt met mijn bureaublad (fullscreen versus bureaublad)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |