Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hallo! JIJ vraagt erom. Moet je niet ineens mij de schuld gaan geven
En jij vindt iemand die geestelijk dood is niet levend? Wat is het dan? Een zombie?
Assumption...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je daar vervolgens op in gaat, zegt me genoeg MissTechno'tje
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemen
Wij communiceren alleen nog maar digitaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Jammerquote:
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemen
Dan hebben wij een andere definitie van 'dood' en 'levend'. Prima
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoeldequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij communiceren alleen nog maar digitaal
Waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoelde
Ik heb net zo goed gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Originaliteit is wel jouw ding hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is Pacsamzz weer buiten aan het spelen?
Omdatquote:
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Nou ja, als het werkt. Who cares?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressie
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Ik hoop nog steeds dat je eens een keertje niet hapt. Dat is de enige reden dat ik je steeds uitdaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leuk
Idd. Wij nietquote:
Mijn reacties op MissM is echt niet happen. Dan moet je die definitie misschien eens opzoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had aan MSX d'r post te zien, wel gelijk
Bijdehand, ga zo door en ik ga je echt PM'en.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Welke zoutreserves? Die zijn er al jaren niet meer. Niet zo moeilijk dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |