Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hallo! JIJ vraagt erom. Moet je niet ineens mij de schuld gaan geven
En jij vindt iemand die geestelijk dood is niet levend? Wat is het dan? Een zombie?
Assumption...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je daar vervolgens op in gaat, zegt me genoeg MissTechno'tje
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemen
Wij communiceren alleen nog maar digitaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Jammerquote:
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemen
Dan hebben wij een andere definitie van 'dood' en 'levend'. Prima
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoeldequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij communiceren alleen nog maar digitaal
Waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoelde
Ik heb net zo goed gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Originaliteit is wel jouw ding hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is Pacsamzz weer buiten aan het spelen?
Omdatquote:
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Nou ja, als het werkt. Who cares?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressie
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Ik hoop nog steeds dat je eens een keertje niet hapt. Dat is de enige reden dat ik je steeds uitdaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leuk
Idd. Wij nietquote:
Mijn reacties op MissM is echt niet happen. Dan moet je die definitie misschien eens opzoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had aan MSX d'r post te zien, wel gelijk
Bijdehand, ga zo door en ik ga je echt PM'en.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Welke zoutreserves? Die zijn er al jaren niet meer. Niet zo moeilijk dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..
Oh, ik hap ook vaak genoeg niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat je eens een keertje niet hapt. Dat is de enige reden dat ik je steeds uitdaag
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had aan MSX d'r post te zien, wel gelijk
Oh nee, alweer een paar uur geleden hoor geweestquote:
Dat moet toch wel weer aardig zijn aangevuld dacht ik zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke zoutreserves? Die zijn er al jaren niet meer. Niet zo moeilijk dus
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Oeeeeeeeee maak me bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijdehand, ga zo door en ik ga je echt PM'en.
Dat Utrechtse accent werkt ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd. Wij nietZijn er uitgekomen (ik vooral) en zijn nog steeds bij elkaar
En onwijs verliefdNa wat slecht nieuws vanmiddag samen staan dansen
Gewoon even iets leuks![]()
Owh, dat merk ik nou nooitquote:
Wat hedde nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, alweer een paar uur geleden hoor geweest![]()
[..]
Dat moet toch wel weer aardig zijn aangevuld dacht ik zo
'Klutserig'. Wat een mooi woordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dat merk ik nou nooit
Zie je de PI?![]()
Vrienden van ons zijn uit elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Wat voor slecht nieuws?![]()
Hebben we weer meldplicht hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan ga ik nu weer stoppen met die PI gebruiken, want dat maakt plagen een stuk minder leukquote:
Hmmm, dat is idd geen leuk nieuws. Zeker niet als het op een ander vlak dan ook zo 'dichtbij' komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden van ons zijn uit elkaar
En gek genoeg heb ik het er best moeilijk mee. Ze zaten in hetzelfde (IVF) schuitje als wij
Dat heeft er even flink ingehakt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we weer meldplicht hier?Pakezel SedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mjaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, dat is idd geen leuk nieuws. Zeker niet als het op een ander vlak dan ook zo 'dichtbij' komt
Iedereen plaagt mij altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu weer stoppen met die PI gebruiken, want dat maakt plagen een stuk minder leuk
Nu heb ik ook zin om uit te huilen bij een dansjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja
Ik mocht even bij manlief uithuilen tijdens het dansenEn manlief was ook even van slag toen hij het hoorde.
ja, waarom eigenlijk... je bent TE easyquote:
Op een toepasselijk liedje. Acda en de Munnik draaide op dat moment op zijn pcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin om uit te huilen bij een dansje
Samzzje plagen, kusjes vragen? Is dat het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja, waarom eigenlijk... je bent TE easy
Ik morgen wel, laminaat halen voor m'n tante.. Pa heeft vanavond al een zooi pakken gehaald, morgen moeten er nog 24quote:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samzzje plagen, kusjes vragen? Is dat het?
Nou..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Op een toepasselijk liedje. Acda en de Munnik draaide op dat moment op zijn pc
Ze heeft de hik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat Utrechtse accent werkt ook niet mee.
Nee, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het puur om je te tergenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.quote:
Maar, dat lukt je niet echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het puur om je te tergen
Ook als ik niet hap gebeurt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.
De Kapitein. Deel 1quote:
Ja, jij hapt irl? Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.
Denk dat jij eerder een pakezel bent danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik morgen wel, laminaat halen voor m'n tante.. Pa heeft vanavond al een zooi pakken gehaald, morgen moeten er nog 24
Nou dan! Klaag dan niet zoquote:
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat lukt je niet echtDat tergen.
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, jij hapt irl? Dat zal ik onthouden
Nu alleen nog iets bedenken waar ik je mee kan laten happen
Die is idd wel toepasselijk jaquote:
La ma lulluh Kluts. Hij ken ut nie joh.quote:
Ook blondjes hebben het recht om te klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder een pakezel bent dan
[..]
Nou dan! Klaag dan niet zo
Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof je niet
Mn pens! Is geen buikje meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is idd wel toepasselijk ja
Kusje op je buikje
2 auto's dus eerlijk verdelen, pa een beetje meer dan ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder een pakezel bent dan
[..]
Nou dan! Klaag dan niet zo
Irl ben ik een watjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijkjij als expert
Foto!quote:
Ik geloof er niets vanquote:
Nou, vertel. Wat ga je doen?quote:
Net als jij irl een don juan bent toch?quote:
Ook van de dito boobs!quote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook blondjes hebben het recht om te klagen
Van nu heb ik geen foto..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Hoe kan dat nou leuk zijn?quote:
De grondwet maakt geen onderscheid in geslacht en uiterlijke kenmerkenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Van nu heb ik geen foto..
Dit is mijn laatste fotoIk zou er bijna zelf van willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biiiijjjjjna he
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als jij irl een don juan bent toch?
Met carnaval kan datquote:
Omdat ik dol ben op Amsterdamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou leuk zijn?
Ga je eindelijk bij HW langs?
[..]
Dit is mijn laatste fotoDe eerste stap naar een hyves voor de babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hahahquote:
Wat vind je leuk aan Amsterdam?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik dol ben op Amsterdam
Wie weet kom ik 'm wel tegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Gewoon, ik kom er graag. Lekker winkelen, leuk uitgaan, fijne restaurantjes. Die grachtenpandenquote:
Dit is mijn laatste fotoEn de boobfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste stap naar een hyves voor de baby
redbull geeft je vleugelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huh, ik ga eens slapen, ben al veels te lang wakker![]()
Sinds gisterochtend 4 uur ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |