je kan het bij de kringloop proberen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik dat heuptasje kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
Mijn topic mist niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Juminelle het volgende:
Kappers luisteren nooit. Daarom moet je ook gewoon foto's meenemen.
Oh en je topic mist foto's van jouw kapsel.
Nee ik ben niet lieveroos ik maak liever foto's van mijzelf helemaal dan van alleen m'n haarquote:
Dat mag ook natuurlijk. Dan kunnen we oordelen of deze klacht inderdaad terecht is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik maak liever foto's van mijzelf helemaal dan van alleen m'n haar
Doe maar foto maken in de badkamer (want je hebt nergens anders in het huis een spiegel)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik ben niet lieveroos ik maak liever foto's van mijzelf helemaal dan van alleen m'n haar
dat durf ik niet voor fokquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk. Dan kunnen we oordelen of deze klacht inderdaad terecht is.
mits fair tradequote:
bedenk me net dat mijn PM ban nog niet is opgeschort, bedanktquote:
ga zelf aan de slag of laat milimeter hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:41 schreef Ezio het volgende:
Trek het je niet aan TS, het kan altijd erger, ik heb momenteel kurt cobain haar
En ik ben blut dus voorlopig geen kapper
Met mijn kop moet ik het niet te kort knippen, dat ziet er niet uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
bedenk me net dat mijn PM ban nog niet is opgeschort, bedankt
[..]
ga zelf aan de slag of laat milimeter het
dagelijks dagelijks????quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, het dagelijkse korte kapsels topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |